Въпрос относно окачванията

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Мнение от B.Tunchev » 14 Юни 2009, 18:03

Реших се да сменя цялото окачване. Наложи ми се да направя скоро малко по-дълъг извънградски преход и хич не съм доволен като цяло, не ми се вижда нормално да удрям на ограничител отпред, като мина през някоя неравност с по-висока скорост (някоя неравност = примерно тези тъпи скокове по магистралите, дето са преди и след мост), вече дори имам чувството че предницата се усеща още по-виснала и избушена от преди, вече много лесно взе да прави целия ход и да стига до ограничител... Освен това усещам и някакъв странен луфт във волана, които също не мога да разбера от къде е, вероятно трябва да сменям и кормилни накрайници.. както и да е.

Смятам да сменя окачването на цяло(и отпред и отзад). Разгледах офертите на Babuna и намерих само това -

Изображение

ЗА BMW Е36 и Е46. Комплектите включват 4 пружни, 4 амортисьора, ключе и шайби за регулиране. Смъкват от - 20 mm до - 60 мм. Произведени са от немската фирма JOM и имат TUV сертификат за качество.


Някой има ли впечатления от това окачване? Как мога да разбера колко ще ми е висока колата, спрямо сегашната и височина?(поне отпред де, със задницата нямам проблем, но оптред опирам почти навсякъде, ужасно е...)

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 14 Юни 2009, 22:12

моята е -25-30мм с това окачване
http://cgi.ebay.de/BILSTEIN-EIBACH-Spor ... 1|294%3A50

твърдо е, достатъчно ниско и като цяло съм много доволен
може да видиш снимки в галерията - на втория ред са с това окачване

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 15 Юни 2009, 10:43

Опираш на ограничител заради амортисьорите. Пак ще те посъветвам да идеш да ти огледат колата отдолу. Да знаеш какво има там, за да те посъветват колеги какво да смениш. Ако си с читави пружини може да смениш само амортисьорите. Може да си с читави амортисьори но да са изпуснали и за това да се прецакват нещата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: София
Кара: 328i

Мнение от Biankonero » 15 Юни 2009, 12:14

© написа:моята е -25-30мм с това окачване
http://cgi.ebay.de/BILSTEIN-EIBACH-Spor ... 1|294%3A50

твърдо е, достатъчно ниско и като цяло съм много доволен
може да видиш снимки в галерията - на втория ред са с това окачване


И аз съм с тия пружини, но амортесьорите са Sachs... 3см отпред и 2.5 отзад свалят - много съм доволен... :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 12.07.2006

Мнение от dexter » 17 Юни 2009, 1:30

Здравей,

Това окачване не бих ти го препоръчал. JOM e от категорията на FK, може би малко по-зле.
Това, което ти препоръча © е добър вариант, като аз бих ти казал дори да си вземеш направо комплекта, който предлага Bilstein, защото техните инжинери са изчислили амортисьорите и пружините да работят оптимално в комбинация. Моделът се води B12. Сваля колата с 35мм.
Друг вариант е Sachs Performance също е добро окачване. Сваля колата с 30мм до колкото си спомням.
Ако държиш да е с регулиране по височина може да погледнеш: KW street comfort, KW Variante 2. А, ако търсиш нещо наистина много качествено и перформънс, тогава може да погледнеш KW Variante 3 и разбира се Bilstein B16. Аз съм с B16 и е просто уникално. Не случайно по немските форуми навсякъде го цитират като едно от най-добрите окачвания на пазарът.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook