Автоматикът потегля бавно – нормално ли е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Няма такива филми за тръгване, тоя двигател както повечето дизели с турбо имат пауар след определени обороти, в случая около 2000. и ръчка и автомат все тая(ефекта уаауу) 

Преди няколко години мой приятел ме возише в Е34 бензин, автоматик. Не съм го карал лично, но докато се возихме нагоре-надолу ми казваше за някакъв режим на педала на газта. Когато го натиснеш рязко в горната част - колата се изтрелваше доста прилично. Когато се натиска равномерно целия педал, т.е. дясното стъпало е "полегнало" върху педала на газта - колата тръгваше някак мудно. Определено се осещаше разлика като за пасажер, но нямах желание да карам тогава и досега не съм пробвал. Има ли нещо такова и това ли е въпросния "кикдаун" или само на мен си се е сторило така.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
като го сгазиш до ламарината (педала
) сработва кикдаун-а и примерно ще свали 2 предавки вместо 1 при натискане почти до долу.
то за това се казва кикдаун

то за това се казва кикдаун

И аз това забелязах вчера,когато натискам педала на газта постепено ,не рязко, колата върви на първа ,след като скоростта минава 20км/ч, вкара се втората и след 50 км/ч третата..,мисля че като се дава рязко газ направо минава на втора ,може и да греша,но вчера както карам на D и давам рязко газ скоростите ми се сменят на 4500 обороди или до началото на червените линии
убеден съм че не беше на S ,защото го направих няколко пъти 


Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Хмммм при мене като че ли има някакъв подобен проблем,като дам газ оборотите отиват нагоре (май доста даже) но колата потегля бавно.Преди май не беше така да му се не види,като че ли и по бавно ускорява от преди.
Някакви идеи какво се прави в такъв случай ?
Някакви идеи какво се прави в такъв случай ?
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Автоматикът потегля бавно – нормално ли е?
noiseless написа:Здравейте,
Това ми е първия автоматик и дизел, при това.
Всички ми казваха, че с автоматик е по удобно и аз реших да опитам.
По принцип съм доволен от вървенето и ускорението на колата, но не мога да свикна с бавното потегляне от място. Живея близо до оживен булевард и сутрин за да направя ляв завой по него със старата кола бях с 3000 об. на полусъединител в очакване на малка пролука между колоните от автомобили да се изстрелям.
Сега уж съм с БМВ, а тази кола потегля все едно е на парад и улиците са празни в очакване на Дж. Буш да мине![]()
За прочутото “пилене” на гуми и дума не може да става....
Трябва да кажа, че автоматикът не е типтроник – има D, S, 3 и 2.
Пробвах да потеглям на всички положения, но е все едно – ускорява рязко чак след втората-третата секунда, което някой път е доста късно. Опитах с левия крак на спирачката, а с десния да давам газ, но пак без особен успех.
Някой друг забелязал е подобен проблем и има ли решение освен да се върна някога пак към ръчните скорости?
Благодаря
Колега след като изчетох темата, се сетих за нещо. След като ти сменят гарнитурата на главата, изкарай колата и дай пълната газ от място. Виж дали оборотите моментално се вдигат примерно на 2000 и след това да започва да ускорява. Ако имаш тоя симптом, може да е от старо масло в скоростната кутия. Понякога се получва този проблем при несменено масло и филтър на скорости. Ако не си го сменял, така или иначе няма да е зле да го смениш и можеш като за начало да започнеш от това, преди да предприемеш големите ремонти. А тия проблеми толкова трудно точно се установяват от първия път, че не знам дали ще си заслужава да го правиш за ТДС, ако не е масло или нещо много елементарно.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Автоматикът потегля бавно – нормално ли е?
noiseless написа:Здравейте,
Това ми е първия автоматик и дизел, при това.
Всички ми казваха, че с автоматик е по удобно и аз реших да опитам.
По принцип съм доволен от вървенето и ускорението на колата, но не мога да свикна с бавното потегляне от място. Живея близо до оживен булевард и сутрин за да направя ляв завой по него със старата кола бях с 3000 об. на полусъединител в очакване на малка пролука между колоните от автомобили да се изстрелям.
Сега уж съм с БМВ, а тази кола потегля все едно е на парад и улиците са празни в очакване на Дж. Буш да мине![]()
За прочутото “пилене” на гуми и дума не може да става....
Трябва да кажа, че автоматикът не е типтроник – има D, S, 3 и 2.
Пробвах да потеглям на всички положения, но е все едно – ускорява рязко чак след втората-третата секунда, което някой път е доста късно. Опитах с левия крак на спирачката, а с десния да давам газ, но пак без особен успех.
Някой друг забелязал е подобен проблем и има ли решение освен да се върна някога пак към ръчните скорости?
Благодаря
Колега след като изчетох темата, се сетих за нещо. След като ти сменят гарнитурата на главата, изкарай колата и дай пълната газ от място. Виж дали оборотите моментално се вдигат примерно на 2000 и след това да започва да ускорява. Ако имаш тоя симптом, може да е от старо масло в скоростната кутия. Понякога се получва този проблем при несменено масло и филтър на скорости. Ако не си го сменял, така или иначе няма да е зле да го смениш и можеш като за начало да започнеш от това, преди да предприемеш големите ремонти. А тия проблеми толкова трудно точно се установяват от първия път, че не знам дали ще си заслужава да го правиш за ТДС, ако не е масло или нещо много елементарно.
noiseless написа:...
Когато намера време ще отида до Дару.
Аз бях миналата седмица в Дару и там казаха че всичко си е ОК.
Имам същия проблем с тръгването. Давам газ и колата просто реагира след секунда- две. Прото самия двигател започва да качва обороти след известно замисляне, което е много дразнещо...
При теб така ли е? Или усещаш двигателя да се форсира веднага след натискане на педала пък колата тръгва по-късно?
Kristopher написа:Няма такива филми за тръгване, тоя двигател както повечето дизели с турбо имат пауар след определени обороти, в случая около 2000. и ръчка и автомат все тая(ефекта уаауу)
Тук става дума за "замисляне" от страна на колата, от момента в който стъпиш на газта до момента в който двигателя разбере това и започне да вдига обороти. Иначе вървежа е ясен и от 1000 оборота и след 2000, просто колата късно разбира, че си натиснал педала.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Че той целия автомат е един голям съеденител 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
потегля тромаво
моята също потегля доста тромаво (особено студена), но всички казват , че е от турбото и защото все пак е автоматик и дизел.
моят съвет е в никакъв случай да не я караш над 2000 оборота докато не е достигнала нормалната работна температура - така спуках бутало и ми се продъни джоба после!!! като загрее става доволно пъргава, но ако искаш по светофарите да пилиш гуми по пет секунди си сбъркал колата все пак 525 се води лимузина
моят съвет е в никакъв случай да не я караш над 2000 оборота докато не е достигнала нормалната работна температура - така спуках бутало и ми се продъни джоба после!!! като загрее става доволно пъргава, но ако искаш по светофарите да пилиш гуми по пет секунди си сбъркал колата все пак 525 се води лимузина
TOI KAK ME UDARI AMA AZ KAK GO IZGLEDAH
здр
тази седмица приятелката ми кара колата защото нейната беше в сервиза,Вчера се пребирам и викам ще си ходя на плаж паля си седмицата и потеглям на и усещам че колата ми е мудна и си викам какво ли е станало потегля споконо а преди се изтрелваше излезнах изван града натискам газста и до 190 км/ч чудя се и после се поровех немския форум значи скоросната кутия се адаптира кам стила на каране значи ако само сутринта е паржиш и после я галиш така ще прави
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани