Автоматикът потегля бавно – нормално ли е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 07 Юли 2007, 3:31

Няма такива филми за тръгване, тоя двигател както повечето дизели с турбо имат пауар след определени обороти, в случая около 2000. и ръчка и автомат все тая(ефекта уаауу) :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 07 Юли 2007, 15:03

Преди няколко години мой приятел ме возише в Е34 бензин, автоматик. Не съм го карал лично, но докато се возихме нагоре-надолу ми казваше за някакъв режим на педала на газта. Когато го натиснеш рязко в горната част - колата се изтрелваше доста прилично. Когато се натиска равномерно целия педал, т.е. дясното стъпало е "полегнало" върху педала на газта - колата тръгваше някак мудно. Определено се осещаше разлика като за пасажер, но нямах желание да карам тогава и досега не съм пробвал. Има ли нещо такова и това ли е въпросния "кикдаун" или само на мен си се е сторило така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Юли 2007, 0:03

като го сгазиш до ламарината (педала :mhihi: ) сработва кикдаун-а и примерно ще свали 2 предавки вместо 1 при натискане почти до долу.
то за това се казва кикдаун ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 08 Юли 2007, 9:46

И аз това забелязах вчера,когато натискам педала на газта постепено ,не рязко, колата върви на първа ,след като скоростта минава 20км/ч, вкара се втората и след 50 км/ч третата..,мисля че като се дава рязко газ направо минава на втора ,може и да греша,но вчера както карам на D и давам рязко газ скоростите ми се сменят на 4500 обороди или до началото на червените линии :shock: убеден съм че не беше на S ,защото го направих няколко пъти :mhihi:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 13 Юни 2009, 9:55

Хмммм при мене като че ли има някакъв подобен проблем,като дам газ оборотите отиват нагоре (май доста даже) но колата потегля бавно.Преди май не беше така да му се не види,като че ли и по бавно ускорява от преди.
Някакви идеи какво се прави в такъв случай ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: Автоматикът потегля бавно – нормално ли е?

Мнение от eddy » 13 Юни 2009, 10:43

noiseless написа:Здравейте,
Това ми е първия автоматик и дизел, при това.
Всички ми казваха, че с автоматик е по удобно и аз реших да опитам.
По принцип съм доволен от вървенето и ускорението на колата, но не мога да свикна с бавното потегляне от място. Живея близо до оживен булевард и сутрин за да направя ляв завой по него със старата кола бях с 3000 об. на полусъединител в очакване на малка пролука между колоните от автомобили да се изстрелям.
Сега уж съм с БМВ, а тази кола потегля все едно е на парад и улиците са празни в очакване на Дж. Буш да мине :(
За прочутото “пилене” на гуми и дума не може да става....
Трябва да кажа, че автоматикът не е типтроник – има D, S, 3 и 2.
Пробвах да потеглям на всички положения, но е все едно – ускорява рязко чак след втората-третата секунда, което някой път е доста късно. Опитах с левия крак на спирачката, а с десния да давам газ, но пак без особен успех.
Някой друг забелязал е подобен проблем и има ли решение освен да се върна някога пак към ръчните скорости?
Благодаря


Колега след като изчетох темата, се сетих за нещо. След като ти сменят гарнитурата на главата, изкарай колата и дай пълната газ от място. Виж дали оборотите моментално се вдигат примерно на 2000 и след това да започва да ускорява. Ако имаш тоя симптом, може да е от старо масло в скоростната кутия. Понякога се получва този проблем при несменено масло и филтър на скорости. Ако не си го сменял, така или иначе няма да е зле да го смениш и можеш като за начало да започнеш от това, преди да предприемеш големите ремонти. А тия проблеми толкова трудно точно се установяват от първия път, че не знам дали ще си заслужава да го правиш за ТДС, ако не е масло или нещо много елементарно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Re: Автоматикът потегля бавно – нормално ли е?

Мнение от eddy » 13 Юни 2009, 10:44

noiseless написа:Здравейте,
Това ми е първия автоматик и дизел, при това.
Всички ми казваха, че с автоматик е по удобно и аз реших да опитам.
По принцип съм доволен от вървенето и ускорението на колата, но не мога да свикна с бавното потегляне от място. Живея близо до оживен булевард и сутрин за да направя ляв завой по него със старата кола бях с 3000 об. на полусъединител в очакване на малка пролука между колоните от автомобили да се изстрелям.
Сега уж съм с БМВ, а тази кола потегля все едно е на парад и улиците са празни в очакване на Дж. Буш да мине :(
За прочутото “пилене” на гуми и дума не може да става....
Трябва да кажа, че автоматикът не е типтроник – има D, S, 3 и 2.
Пробвах да потеглям на всички положения, но е все едно – ускорява рязко чак след втората-третата секунда, което някой път е доста късно. Опитах с левия крак на спирачката, а с десния да давам газ, но пак без особен успех.
Някой друг забелязал е подобен проблем и има ли решение освен да се върна някога пак към ръчните скорости?
Благодаря


Колега след като изчетох темата, се сетих за нещо. След като ти сменят гарнитурата на главата, изкарай колата и дай пълната газ от място. Виж дали оборотите моментално се вдигат примерно на 2000 и след това да започва да ускорява. Ако имаш тоя симптом, може да е от старо масло в скоростната кутия. Понякога се получва този проблем при несменено масло и филтър на скорости. Ако не си го сменял, така или иначе няма да е зле да го смениш и можеш като за начало да започнеш от това, преди да предприемеш големите ремонти. А тия проблеми толкова трудно точно се установяват от първия път, че не знам дали ще си заслужава да го правиш за ТДС, ако не е масло или нещо много елементарно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 13 Юни 2009, 11:07

noiseless написа:...
Когато намера време ще отида до Дару.

Аз бях миналата седмица в Дару и там казаха че всичко си е ОК.

Имам същия проблем с тръгването. Давам газ и колата просто реагира след секунда- две. Прото самия двигател започва да качва обороти след известно замисляне, което е много дразнещо...

При теб така ли е? Или усещаш двигателя да се форсира веднага след натискане на педала пък колата тръгва по-късно?


Kristopher написа:Няма такива филми за тръгване, тоя двигател както повечето дизели с турбо имат пауар след определени обороти, в случая около 2000. и ръчка и автомат все тая(ефекта уаауу) :mhihi:

Тук става дума за "замисляне" от страна на колата, от момента в който стъпиш на газта до момента в който двигателя разбере това и започне да вдига обороти. Иначе вървежа е ясен и от 1000 оборота и след 2000, просто колата късно разбира, че си натиснал педала.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 13 Юни 2009, 11:10

Съединител??? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 13 Юни 2009, 14:13

im0tep написа:Съединител??? :roll:
Няма при автомата
обичам BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 13 Юни 2009, 14:36

zlobicar написа:
im0tep написа:Съединител??? :roll:
Няма при автомата


Ебаси !!! :shock:

Човек се учи докато е жив :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 13 Юни 2009, 14:45

Че той целия автомат е един голям съеденител :mhihi:
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 13 Юни 2009, 15:05

И мойта до 2000 rpm е доста тромава /тя си е и доста тежка де/ така че, според мен това явление е нормално. Ако турбината работеше още от 500-600 rpm нямаше да има това забавяне. Това е мое мнение де :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 6.05.2009

потегля тромаво

Мнение от JMELMC » 14 Юни 2009, 1:56

моята също потегля доста тромаво (особено студена), но всички казват , че е от турбото и защото все пак е автоматик и дизел.
моят съвет е в никакъв случай да не я караш над 2000 оборота докато не е достигнала нормалната работна температура - така спуках бутало и ми се продъни джоба после!!! като загрее става доволно пъргава, но ако искаш по светофарите да пилиш гуми по пет секунди си сбъркал колата все пак 525 се води лимузина
TOI KAK ME UDARI AMA AZ KAK GO IZGLEDAH

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 11.09.2008

здр

Мнение от BAVAREC1 » 14 Юни 2009, 10:55

тази седмица приятелката ми кара колата защото нейната беше в сервиза,Вчера се пребирам и викам ще си ходя на плаж паля си седмицата и потеглям на и усещам че колата ми е мудна и си викам какво ли е станало потегля споконо а преди се изтрелваше излезнах изван града натискам газста и до 190 км/ч чудя се и после се поровех немския форум значи скоросната кутия се адаптира кам стила на каране значи ако само сутринта е паржиш и после я галиш така ще прави

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook