Премахване на лошата миризма от A/C-то - решение с картинки

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Премахване на лошата миризма от A/C-то - решение с картинки

Мнение от badsharki » 06 Дек 2008, 18:39

Колеги, понеже преди малко пуснах една тема за махане на вентилатора и паралелно се ровя "у интернето" за решение, случайно попаднах на този сайт и по точно тази тема http://www.bmwtips.com/tipsntricks/AC/smell.htm ,където хората дават най-доброто решение (поне което аз съм срещал, без да се сваля цялото табло) за премахване на гадната миризма от климатика. Вярно, че не му е сезона сега, ама като ни замирише лятото...поне да знем какво да правим. Пробвано е и върху Е46.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 13 Юни 2009, 12:57

Преди малко свърших с процедурата по обезпаразитяване на изпарителя от горния линк. Не е никак сложно, единствената философия е пробиването на дупката, която направих с бормашината и 30 mm коронка за дърво. Не е задължително да се следва точно процедурата. Флакона с обезпаразитител който купих имаше дълъг шлаух към него, просто го привързах към една пръчка ~50 см, за да го насочвам по лесно, и на 2 пъти през 15 минути го изпръсках върху изпарителя. Засега миризмата изчезна и мирише на пролет, ама ще покарам месец да видим дали ще има по дълготраен ефект.

П.С. Между другото, който има TIS ще забележи, че това е същата процедура която ще му направят и в оторизиран сервиз, но с разликата че там май е около 300 лв. удоволствието (май @mad_presley беше казал за Мкар), а на мен ми струваше 4 лв. за коронката за дърво, 13.70 за препарата и около 2 часа работа (с мотането и проветряването).
Последна промяна badsharki на 14 Юни 2009, 9:16, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 13 Юни 2009, 14:01

Колега от къде го взимаш този спрей за почистването :?: защото трябва да правя същата процедура . Спра ли климатика и започва да мирише на умрели кучета в купето :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 13 Юни 2009, 14:09

Аз си взех от Практикер миналата година, към 13-14 лв. беше, с гумено маркуче. Напръсках през въздуховодите в купето и тези откъм двигателя, където са филтрите и досега нямам проблеми, а преди понамирисваше на тиня.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 13 Юни 2009, 14:21

Някаква марка и какво количество . Защотоо за моята май ще ми трабва кашон :uups: Голяма смрад.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 13 Юни 2009, 14:32

От Бриколаж го взех препарата за 13 лв. с гумен маркуч. Airco Cleaner Profesiional - нещо такова беше, изхвърлих вече флакона, пяна е по принцип. Мисля, че няма значение марката, гледайте да е немска.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 13 Юни 2009, 18:10

добре де,ама изпаритела или радиаторчето не се ли намира по-нагоре от тази дупка която се пробива. :roll: :roll: :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 13 Юни 2009, 22:28

I.V.G. написа:добре де,ама изпаритела или радиаторчето не се ли намира по-нагоре от тази дупка която се пробива. :roll: :roll: :roll:


Изпарителя се пада точно на 1 см отляво на дупката. Можеш да го пипнеш даже ... жалко че не може да се ритне, задето ми осмардява колата. :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 14 Юни 2009, 6:04

Направих процедурата с дупката + вкарване на препарата през отворите в двегателния отсек - наистина замириса на пролет засега умрелите кучета изчезнаха

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: e39 tds

Мнение от jelezar 70 » 14 Юни 2009, 6:10

:uups: Забравих нещо - "БЛАГОДАРСКО" на колегата badsharki за подробната информация :lalala: :lalala: има черпалка от мен

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: 525 tds

Мнение от lubo101 » 14 Юни 2009, 16:52

благодаря за информацията само да попитам защо се прави според мене такава голяма дупка като маркучето е по-малко и мозе да влезе и през по малка дупка и после дупката запушва ли се някакси ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 14 Юни 2009, 17:29

За да може да имаш място да насочваш тръбичката. А по принцип ако се прави по германски, се слага един разпръсквач в тази дупка, който от видимата страна е с резба. На тази резба се завива маркуча, идващ от помпата с обезпаразитителя.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 14 Юни 2009, 17:39

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 16:16, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 14 Юни 2009, 17:46

Точно така! И аз го изключвам малко преди да се прибера, да се постопли, за да не се образува после конденз и съответно една малка джунгла по изпарителя.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 14 Юни 2009, 17:51

bmw_n00b написа:Точно така! И аз го изключвам малко преди да се прибера, да се постопли, за да не се образува после конденз и съответно една малка джунгла по изпарителя.
:mhihi: Това ми хареса и колкото и смешно да звучи си е така;) тоя съвет ми го даде колегата WALL и го спазвам винаги и нямам проблем. Поздрави
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook