По ниска работна температура на М50?
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
По ниска работна температура на М50?
Здравейте ..знам че има доста подобни теми за което се извинявам ..
Значи въпроса ми е следния..Двигателя(М50) ми работи при следната температура.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423598
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423610
Тук във форума четох че това си е било напълно нормално и нее проблем обаче на мене не ми се струва така да минава средата и да нее проблем дори и 2 градоса да било.
А съм сменил, Водна помпа, термостат (88градуса), виско и промифка на радиатора но стрелката пак си седи така, и тва стана след като се затопли в началото на април месец.Зимата стрелката стоеше точно до чертичката на средата.Пробвах със зацепено виско ..и разликата е че само по бавно загрява и мучи колата повече,а със стария термостат и зацепено виско не помръдваше повече от 70 градуса.
И значи сега съм се вкарал в някав филм и искам да питам дали е възможно?
Докато се ровех из форума открих че имало термостат дето отварял на 80 градуса,и следователно ако сложа такъв термостат и сменя температурния датчит да работи на по малко по ниска температура да речем примерно от 82-87 нещто такова няма ли тогава колата да даржи постоянна температура малко над 80 градуса ? или ако има некав друг вариант за такава интервенция моля да споделите че ми писна постоянно да си гледам температурата на таблото и да карам на страх че сее запътила към другото деление след средата.
Значи въпроса ми е следния..Двигателя(М50) ми работи при следната температура.
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423598
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423610
Тук във форума четох че това си е било напълно нормално и нее проблем обаче на мене не ми се струва така да минава средата и да нее проблем дори и 2 градоса да било.
А съм сменил, Водна помпа, термостат (88градуса), виско и промифка на радиатора но стрелката пак си седи така, и тва стана след като се затопли в началото на април месец.Зимата стрелката стоеше точно до чертичката на средата.Пробвах със зацепено виско ..и разликата е че само по бавно загрява и мучи колата повече,а със стария термостат и зацепено виско не помръдваше повече от 70 градуса.
И значи сега съм се вкарал в някав филм и искам да питам дали е възможно?
Докато се ровех из форума открих че имало термостат дето отварял на 80 градуса,и следователно ако сложа такъв термостат и сменя температурния датчит да работи на по малко по ниска температура да речем примерно от 82-87 нещто такова няма ли тогава колата да даржи постоянна температура малко над 80 градуса ? или ако има некав друг вариант за такава интервенция моля да споделите че ми писна постоянно да си гледам температурата на таблото и да карам на страх че сее запътила към другото деление след средата.
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!
- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
Колега аз имах твоя проглем и след смяна на виско водна помпа датчици проглема остана в краина сметка се оказа че радиатора е задръстен смених го и сега стрлката си показва точно на средата все 1 гледаш часовник на 12 без 2мин.
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колега и мойта стрелка е така 12:01 стои и при мен причината е че термостата ми е на 92 градуса и в дясната част на радиатора има леко запушване мисля защото там е по- малко топъл от другата част - ако си сигорен в това което си направил не виждам къде може другаде да е проблема
То и аз си направих промивка на цялата система обаче радиатора си остана така виж опипай го хубаво целия да няма някаде хладни места когато колата е загряла

- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Само на едната снимка ми се струва, че стрелката леко е "кривнала" от средата. Стана доста топличко и ако си постоял повечко в задръстваниям нищо чудно да е така. Все пак можеш да провериш виското, обезвъздушена ли е с-мата, най дребните неща и дръж под око стрелката, че бая бързо стига до червената зона ако нещо не е наред. Има разнио добавки за отпушване на радиатора, но внимавай да не го отпуши завинаги! Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Колега приината не е в термостата за лятото си сложих термостат на 80 градуса и пак там на 12:01 си седи температурата и аз не знам защо.saint85 написа:Колега и мойта стрелка е така 12:01 стои и при мен причината е че термостата ми е на 92 градуса и в дясната част на радиатора има леко запушване мисля защото там е по- малко топъл от другата част - ако си сигорен в това което си направил не виждам къде може другаде да е проблемаТо и аз си направих промивка на цялата система обаче радиатора си остана така виж опипай го хубаво целия да няма някаде хладни места когато колата е загряла
Сега го видях радиатора навсякаде си е еднакво топъл.А относно обезвъздушаването като развия болчето на радиатора дето е отгоре и затича чиста водица друго нищто.И старият ми термостат дето го сфалих на него си пишеше "88" и новия толкова



Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Aз като купувах термостат си взех BEHR мисля че беше и на 82 или 84*...
Иначе и моята стои на 12 без 2 ...
Иначе и моята стои на 12 без 2 ...
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега а водната помпа отливка ли е турбинката или точкована ламарина
Кога сменя водната помпа? Как обезвъздушаваш? Вчера смених на един колега от форума Е34М50Б20 термостат и доста си поиграхме, иначе стрелката мърдаше савсем малко, на термостата пишеше 88градуса. След малко играчка температурата заспа;) И колеги да викажа само за инфо, че стрелката на температурата стои на 12:00 от73 до към 115 градуса, лично е изпробвано от мен с термометър;)

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Палиш двигателя да работи и като загрее отваряш болтчето докато от там не почне да излиза само плътна струя вода.danko написа:Ми требва да е с метал помпата поне доколкото се вижда ама нз каква марка е ..а за обезвъздушаването ... паля и слагам вода докато не задече водата през болчето отгоре кво друго да му правя ?
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
LiTtLeRoCk написа:Палиш двигателя да работи и като загрее отваряш болтчето докато от там не почне да излиза само плътна струя вода.danko написа:Ми требва да е с метал помпата поне доколкото се вижда ама нз каква марка е ..а за обезвъздушаването ... паля и слагам вода докато не задече водата през болчето отгоре кво друго да му правя ?
Точно така, но по възможност колата да е под наклон, така че предницата да е по високо от задницата, защото радиаторчето на парното е по високо от пробката за обезвъздушаване и още нещо като обезвъздушаваш завърташ врътките на топло или даваш климатроника на максимално топло, а вентилатора да е изключен;)
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Незнам колеги при вас как е, но ми се струва, че бензиновите двигатели вървят в друг топлинен диапазон, не е като при жигулитата
. Та вашите капачки отварят при 2 бара, което доказва, че системата Ви бачка на по-висока температура... В зависимост от надморската височина може да мине 97-8 градуса. Прочетете в книгата и ще видите колко е точно... Не случайно има и 2 вида термостати: в зависимост от климатичния пояс... пак - ПРОЧЕТЕТЕ в книгата... маного точно е описано 


Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани