Тампони на преден носач

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

Тампони на преден носач

Мнение от Nick » 25 Апр 2005, 10:38

Дайте някакъв съвет как да ги изскубна от носачите, че се борих вчера кат прасе с тиква и не можах.

Пробвам се като съм вдигнал колата и съм отвил ухото дето ги държи към купето да ги изхлузя от носачите за да ги занеса да избият старите тампони и да сложат новите, обаче не се получава нещо.
Нали са гумени е се деформират много та като ги хвана със скобата и напъна, центъра й постоянно бяга настрани. И с масло ги намазах че да приплъзне по лесно гумата но пак ударих на камък.

Има ли някакъв по-особен чалъм за тая работа?

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 25 Апр 2005, 10:49

За таз работа си има преси занасяш го и го избиват така като обясняваш нищо нема да стане а ако искаш сам да си ги махне6 пробваи с един секач да го разчепиш отстрани металниа пръстен на тампона ;) ;) :idea: :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 25 Апр 2005, 11:40

с горелка е супер :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Nick » 25 Апр 2005, 12:20

пресата задължително ще се ползвам в сервиза за да се избие тампона от скобата му и да се сложи новия

идеята е да разкача тампона от носача, без да се сваля целия носач.

Е21 fanatic
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: София, Младост1

Мнение от Hastalavista » 25 Апр 2005, 12:59

Що го правиш по сложен начин? :roll: Свали си целия носач, не е кой знае каква философия.Без преса ще ти е много сложно:)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: София

Мнение от kalin » 25 Апр 2005, 13:56

защо така бе колеги аз на мойта като го запалих тампона и той си изгоря бързо бързо 8)

1 9 1 4
Аватар
Мнения: 230
Регистриран на: 12.01.2005
Пол: Мъж
Кара: e30

Мнение от agopsi » 25 Апр 2005, 13:57

ааа мани да не е философия?!знаеш ли колко зор имах докато го закача и сваля.като ми се беше изкривил.,
!!!BLUE POWER !!! BMW POWER !!!
======================

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 25 Апр 2005, 15:44

agopsi написа:ааа мани да не е философия?!знаеш ли колко зор имах докато го закача и сваля.като ми се беше изкривил.,
За целта с монтажа се ползва технически вазелин :idea: :idea: ;)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 25 Апр 2005, 19:41

аз горя с резака :twisted: :twisted:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 25 Апр 2005, 21:43

С ножовката е най-лесно.Та чак и металната част на тампона падна :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 27 Апр 2005, 13:28

Свалянето е най-лесно с рязане - шлайфер, ножовка, каквото ти харесва повече (на мойта първия го свалих със скоба за лагери за 3 часа, както си беше на колата. Втория излезе за половин час, но свалих носача и го резнах със шлайфа :mhihi: ). А за слагането - "веро", не вазелин. Целта е, като изсъхне препарата, тампона да не се върти спрямо носача. Най-добре е тампоните да се сложат, и максимално бързо колата да стъпи на гумите. После поне 7-8 часа колата да не мърда, та да има време препарата да изсъхне. На мойта ги смених, щото предните "майстори" бяха сложили стрелките нагоре - а те не трябва да сочат натам ;) .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Nick » 28 Апр 2005, 10:24

Мерси, за съветите:)
Не бях се сетил да срежа металния пръстен че да се отпусне притискането към носача.

Ще пробвам да ги сменя другата седмица. Дано само да успея да напъхам новите обратно :roll: че като гледам каква сила му трябва да се издърпа от носача, същото ще е необходимо и за обратната операция.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook