Проблем с предницата... дайте акъл

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Проблем с предницата... дайте акъл

Мнение от Zagy » 08 Юни 2009, 17:17

Здравейте, имам странен проблем с предницата, ето за какво става дума: при скорост около 120км/ч се появява едно гадно тресене, което изчезва напълно при над 140км/ч, примерно със 160 колата направо спи... А ето какво съм правил: имах дълъг път в петък и минах през реглаж на предницата и задния мост - всичко точно (имаше малки отклонения, но се коригираха идеално); след това - преглед и баланс на гумите - същата работа (оправих ги). Преди тези интервенции тресенето беше при скорост от около 150км/ч, но доста по-слабо (по кофти участъците на магистралата не се усещаше заради настилката). Сега умувам какво може да е причината... някакви идеи?

ПП: когато ми правиха реглажа на предницата и задницата майсторчето ми каза, че имало минимален луфт в рейката, но имало още много хляб в нея - може ли да е заради това?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 17.02.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306

Мнение от prel » 08 Юни 2009, 17:37

Аз предполагам две неща - крива джанта или кофти баланс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от brabusbg » 08 Юни 2009, 17:46

Aз прреди време когато си взех колата имах точно твоите симптоми. Смених си гумите и ... всичко се оправи. Гумите се износват неравномерно по височина на грайфера и затова ти тресе.
Поне при мен беше това проблема.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.09.2008

Мнение от meteorman » 08 Юни 2009, 18:01

Размени задните гуми с предните-100% е както казаха колегите баланс и неражномерно износване на гумите

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 08 Юни 2009, 18:10

Ми за джантите гумаджията каза, че са били наред, освен ако е бил някой пълен некадърник.... утре ще пробвам да разменя гумите и да видим какво ще стане.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 08 Юни 2009, 18:56

И баланса е добре да се сменя на 5-6 хил. километра ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 08 Юни 2009, 19:12

И при мен бяха гумите като ги смених всичко се оправи :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от nik4o_83 » 09 Юни 2009, 9:09

Сигурен ли си, че е предницата - да не би да е отзад? Защо не пробваш да размениш задните гуми с предните както ти препоръчаха колегите? Може пък да се оправи.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 8.06.2009

Re: Проблем с предницата... дайте акъл

Мнение от k1lcone » 09 Юни 2009, 9:57

Zagy написа:Здравейте, имам странен проблем с предницата, ето за какво става дума: при скорост около 120км/ч се появява едно гадно тресене, което изчезва напълно при над 140км/ч, примерно със 160 колата направо спи... А ето какво съм правил: имах дълъг път в петък и минах през реглаж на предницата и задния мост - всичко точно (имаше малки отклонения, но се коригираха идеално); след това - преглед и баланс на гумите - същата работа (оправих ги). Преди тези интервенции тресенето беше при скорост от около 150км/ч, но доста по-слабо (по кофти участъците на магистралата не се усещаше заради настилката). Сега умувам какво може да е причината... някакви идеи?

ПП: когато ми правиха реглажа на предницата и задницата майсторчето ми каза, че имало минимален луфт в рейката, но имало още много хляб в нея - може ли да е заради това?

те се определят че рейката е развалена тия дето неразбират. намери си добър майстор и си ползвай само него. сигурно е някой носач или тампон.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 14.03.2009

Мнение от BMW_CLUB_BLAGOEVGRAD » 09 Юни 2009, 12:33

Крива гума!!! 100%


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 09 Юни 2009, 13:02

Ако видите на една гума колко километра пробег и дават и колко я караме ние ще се стреснете.
Например: фулда среден клас от 12 000 до 18 000
Пирели: много висок клас от 20 000 до 30 000км.
Това са максималните стоиности на издръжливост на гума която струва над 300лв. Вие си правете сметка вашите какви са и на колко км. са.
Затова винаги карам с нови гуми и през два сезона ги продавам.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 12 Юни 2009, 21:49

Хора давайте акъл - днес ходих и сложих страхотни гуми, джантите са не идеални, а перфектни според майстора.... и това леко биене пак го има. Прави ми впечатление, че се усеща на 30-40км (на волана почти не усещам нищо)..... по нагоре изчезва и вече над 100 не си правих опити (то не че иначе може в час пик де). Днес нямах време да я изпъна на дълго, но утре ще го направя и в неделя вечерта ще си кажа мнението пак. Правен е баланс на преден и заден мост, на гуми, джанти...бе всичко както трябва....но го има. Като пусна от скорост и като че ли ми люшка задника наляво-надясно.
Моля за съвет... :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.03.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d , e91 320d

Мнение от besnito » 13 Юни 2009, 0:13

Ами след като гумите и джантите са добре - остава да си направиш и пълен преглед на ходовата част. Ама трябва да е наистина обстоен. За пример ще посоча че баща ми който кара Форд Мондео имаше подобен проблем и то бяха баланси на гуми, смяна тампони на двигателя че и нови спирачни дискове - а накрая се оказа че маншона на каретата на едната полуоска се е разхлабил и е заминала смазката. Оттам каретата без смазка - повишено триене и в резултат вибрации при около 90 км. Не искам да кажа че проблема ти е такъв - просто трябва да се прегледа всичко обстойно , без да се приема че нещо си е добре и няма нужда да се проверява.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 14 Юни 2009, 23:49

Колеги оправих си проблема - тъй като джантите са ми от Е39 бях сложил пластмасови втулки! ... от мен да знаете - не си слагайте!!! Направиха ми от стомана - паснаха перфектно и всичко се оправи!
Просто тези пластмасови втулки, които си бях купил от Маргел са пълни боклуци - въобще не могат да центрират джантите!
Сега колата спи...

И още един съвет - сервизът Мотоексперт на Симеоновско шосе - не си струва да се занимавате с тях. Взеха ми 56 лева за баланс и смяна на гуми, а не успяха да видят, че втулките не центрират добре джантите! Много пари за нищо работа... отсега нататък ще гледам всеки в ръцете!

Благодаря на всички за съветите.

Темата може да бъде затворена.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook