Проблем: внезапно спря да пали!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 08 Юни 2009, 22:34

Ако е датчика ще варти на стартер но няма да пали, а при него вобще не върти стартера. Колега да не ти е заминал акомулатора :D по някой път от веднъж си отиват ако има мъртва клетка, на мен така ми се случи един път без никакви признаци че му има нища на акомулатора :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 08 Юни 2009, 22:37

Колеги каква бензинова помпа на човека му гаснат лампите това не е от бензиновата помпа или е акомулатора или нещо по електрониката :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 19.08.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e39

Мнение от GTI driver » 08 Юни 2009, 22:44

Стартера върти безпроблемно вече. Бил е спекал нещо в следствие на въртене докато се е мъчил да запали брат ми. Сега си е ОК, върти но не пали защото не идва ток до бензиновата помпа. Акомулатора е ОК, пробвахме и с друг-чисто нов пак същата работа.

Открих релето на бенз. помпа и като затворя веригата ръчно подава ток на помпата, но отново не иска за запали. Сменях релето с друго, но явно не му се подава инпулс ли т.н. за затвори и не пали.

Къде да търся за откачена маса?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 08 Юни 2009, 22:48

Това променя всичко.Датчик на коляновия вал.При мен беше същото.
Закачете го на диагностика,грешката излиза веднага.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap


Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 14.11.2007
Местоположение: Бургас
Кара: Бавно м52б28

Мнение от komarchyyyy » 09 Юни 2009, 0:03

Диагностика ще си покаже ама както ти каза Явор датчика на коляновия вал ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 19.08.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e39

Мнение от GTI driver » 09 Юни 2009, 17:49

Оказа се електронен блок. :confused:

Еднакви ли са всички на 320-ските или трябва да търся същия по номера му? М-52 е мотора от 1994 г.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Юни 2009, 21:36

е как се оказа компа бре..то и вчера една ми я докараха на платформа уж за компа,па по-лесното се оказа...
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 19.08.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e39

Мнение от GTI driver » 09 Юни 2009, 22:54

Явор написа:е как се оказа компа бре..то и вчера една ми я докараха на платформа уж за компа,па по-лесното се оказа...


Брат ми я закарал на диагностика. Оказало се е управляващия блок. Отворили го и вътре мухъл, клеасало, ръждясало. Някои от крачетата на компонентите за направо разядени от корозия. Загатка е от къде е влизала влага там за да направи такива поразии. :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 8.11.2008
Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
Пол: Мъж
Кара: ше e36 седан M43B18
Мечтае да кара: М5

Мнение от camburko » 10 Юни 2009, 20:54

колега влагата влиза през решетката пред предния прозорец. като се затлачи с листа и няма от къде да се изцежда водата и избива при компа. разправят че било често срещан проблем при купето на е36. аз все още не съм видял такива поразии ама са ми го казвали хора които са имали този проблем
Животът е като стълба в кокошкарник, къс и осран.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook