Проблем: внезапно спря да пали!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Ако е датчика ще варти на стартер но няма да пали, а при него вобще не върти стартера. Колега да не ти е заминал акомулатора
по някой път от веднъж си отиват ако има мъртва клетка, на мен така ми се случи един път без никакви признаци че му има нища на акомулатора 


- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Колеги каква бензинова помпа на човека му гаснат лампите това не е от бензиновата помпа или е акомулатора или нещо по електрониката 

- GTI driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 19.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Стартера върти безпроблемно вече. Бил е спекал нещо в следствие на въртене докато се е мъчил да запали брат ми. Сега си е ОК, върти но не пали защото не идва ток до бензиновата помпа. Акомулатора е ОК, пробвахме и с друг-чисто нов пак същата работа.
Открих релето на бенз. помпа и като затворя веригата ръчно подава ток на помпата, но отново не иска за запали. Сменях релето с друго, но явно не му се подава инпулс ли т.н. за затвори и не пали.
Къде да търся за откачена маса?
Открих релето на бенз. помпа и като затворя веригата ръчно подава ток на помпата, но отново не иска за запали. Сменях релето с друго, но явно не му се подава инпулс ли т.н. за затвори и не пали.
Къде да търся за откачена маса?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Това променя всичко.Датчик на коляновия вал.При мен беше същото.
Закачете го на диагностика,грешката излиза веднага.
Закачете го на диагностика,грешката излиза веднага.
- GTI driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 19.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Оказа се електронен блок.
Еднакви ли са всички на 320-ските или трябва да търся същия по номера му? М-52 е мотора от 1994 г.

Еднакви ли са всички на 320-ските или трябва да търся същия по номера му? М-52 е мотора от 1994 г.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
е как се оказа компа бре..то и вчера една ми я докараха на платформа уж за компа,па по-лесното се оказа...

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- GTI driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 19.08.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e39
Явор написа:е как се оказа компа бре..то и вчера една ми я докараха на платформа уж за компа,па по-лесното се оказа...
Брат ми я закарал на диагностика. Оказало се е управляващия блок. Отворили го и вътре мухъл, клеасало, ръждясало. Някои от крачетата на компонентите за направо разядени от корозия. Загатка е от къде е влизала влага там за да направи такива поразии.

- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
колега влагата влиза през решетката пред предния прозорец. като се затлачи с листа и няма от къде да се изцежда водата и избива при компа. разправят че било често срещан проблем при купето на е36. аз все още не съм видял такива поразии ама са ми го казвали хора които са имали този проблем
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани