Скоростомера отказа!?!
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
Скоростомера отказа!?!
Колеги, скоростомера и километража ми отказаха да работят. Всички останали уреди са без забележки. Колегата NeoPrint ме посъветва да си проверя датчика на дифа. Добре, ще потърся и ще го намеря, но аз като незнам как се проверява датчик, какво да правя? Ако някой може да ми каже начин да си проверя датчика, нека пише. Ще съм ви безкрайно признателен, ако ми помогнете да си вкарам уредите в ред!

- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Датчика действа като обикновенно ключе с 2 положения.
Когато гумите се въртят ключето се отваря и затваря.
Честотата с която се отваря и затваря се променя в зависимост от скоростта.
Можеш да го провериш с мултицет.
Нагласяш го за проверка на диоди допираш до двете крачета на датчика.
Дигаш колата на крик и завърташ едната гума.
Когато гумите се въртят ключето се отваря и затваря.
Честотата с която се отваря и затваря се променя в зависимост от скоростта.
Можеш да го провериш с мултицет.
Нагласяш го за проверка на диоди допираш до двете крачета на датчика.
Дигаш колата на крик и завърташ едната гума.
- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
GRINGO написа:Датчика действа като обикновенно ключе с 2 положения.
Когато гумите се въртят ключето се отваря и затваря.
Честотата с която се отваря и затваря се променя в зависимост от скоростта.
Можеш да го провериш с мултицет.
Нагласяш го за проверка на диоди допираш до двете крачета на датчика.
Дигаш колата на крик и завърташ едната гума.
Благодаря ти колега, остава само да намеря един мултицет и да залягам под "Дзверо"






- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
просто почисти буксата на датчика и пробвай дали е подействало
това е най често срещания проблем.
Иначе от опит на дърто БМВ електроника мн рядко гори, или се прецаква освен ако не става въпрос за кондензатори или батерии което си е в рамките на нормалното.
това е най често срещания проблем.
Иначе от опит на дърто БМВ електроника мн рядко гори, или се прецаква освен ако не става въпрос за кондензатори или батерии което си е в рамките на нормалното.

- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
_65536_kb_sec_ написа:просто почисти буксата на датчика и пробвай дали е подействало
това е най често срещания проблем.
Иначе от опит на дърто БМВ електроника мн рядко гори, или се прецаква освен ако не става въпрос за кондензатори или батерии което си е в рамките на нормалното.
Ееееее, значи все пак е възможно и батериите да ми правят мизерии, така ли? Добре, но ако е в тях проблема, защо тогава уредите за нивото на горивото, температурата на водата и оборотомера работят, или на тях батериите не им влияят


Въпреки всичко съм признателен на всички колеги, които обърнаха внимание на проблема ми. Благодаря ви от все сърце!


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
бягай на някоя естакада с WD-40 в ръка, сваляй буксата на диф-а и я почисти хубаво, може леко с едно шило да свиеш кръглите контактори за да правят по хував контакт, и ако стане пиши, пък ако не стане пробвай с батерии и евентуално кондензатори по таблото.

- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
prostia написа:а ас си мисля че на киломертража не му трябват батерии карал съм бес тях и уредите си работеха
Добре де, ако е истина, това което казваш за батериите, тогава те каква роля играят в таблото?! Все за нещо са сложени там. Немеца не би ги сложил просто така, защото идеята му се сторила добра, нали? Те са умни и практични хора и тези батерии са ги сложили с някаква цел,
НО КАКВА питам аз


- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
служат за oilservice и inspection
и за запазване на информацията, която е събрана, докато е свален акумулатора 


- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Turbo_Ted написа:служат за oilservice и inspectionи за запазване на информацията, която е събрана, докато е свален акумулатора
както и за оборотомера и разходомера, но виж да не би да са изтекли вътре и да са направили поразия но ако работи всичко друго виж по буксите на таблото и буксата долу както казва колегата
King Regards, 0888 750 222
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани