Летите джанти - гъзария или далавера
Модератор: Общи модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
..
Абе я и карай колата с лети джанти и тва е...поне аз така правия докато имам финансова възможност колата на железа не мисля да стъпва...Аз съм За Сега с едни 15''-ки 5-лъча ама и зимата не сам имал ядове с тех а сам обрал бая дупки..Тука на Околоврасното за 1-ви път беше валяло и сцепих една гума и джантата съвсем малко се беше изкривила а аз имах чувството че амортисъора ще излезе през предния капак..За Лятото си търся 16'' или 17'' убезателно... 


- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
krika написа:Тва па да си караш на 3атм е даста тъпо така окачването понася по-голямото натоварване от неравностите (как мило звучи за София) а частите по него са мноо по-скъпи от 15лв за изправяне на джанта.Има си определен надув за всяка кола и размер гума не случайно
освен това като влезеш малко по-засилен в някоя дупка директно ще си пръснеш гумата... или в най-добрия случай ще й направиш "цицина"!

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
аз мисля че на всички коли си пише на гредата на шофьорската врата 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
На въпроса дали има далавера от летите джанти-има и то голяма.Ти пробвал ли си да сложиш отзад регенерати? Те са осезателно по-тежки от нормални гуми,ефекта е все едно возиш още 3-ма в колата
Подобна е разликата в тегло и м/у железните и летите джанти.
Друг е въпроса,че масата хора се увличат и слагат безсмислено големи инчове /за BG!/,вместо да заменят просто стомана с алуминии. Последствията са катастрофални за комфорта и окачването. Освен това алуминия е по-тежък от гумата и с увеличаване на цолажа и намаляване на височината на гумите се губи ефекта на олекотяване,даже обратното. Тук говоря за кола "за всеки ден" и за пътните условия в BG. Няма по-лесен начин да накарате своето БМВ да вози като Голф от "страхотни големи джанти" Аз също съм го правил,признавам си
А и къде е удоволствието от шофирането ако 90% от времето зад волана сте под напрежение
заради дупките?

Друг е въпроса,че масата хора се увличат и слагат безсмислено големи инчове /за BG!/,вместо да заменят просто стомана с алуминии. Последствията са катастрофални за комфорта и окачването. Освен това алуминия е по-тежък от гумата и с увеличаване на цолажа и намаляване на височината на гумите се губи ефекта на олекотяване,даже обратното. Тук говоря за кола "за всеки ден" и за пътните условия в BG. Няма по-лесен начин да накарате своето БМВ да вози като Голф от "страхотни големи джанти" Аз също съм го правил,признавам си


NeoPrint написа: А и къде е удоволствието от шофирането ако 90% от времето зад волана сте под напрежениезаради дупките?
Е точно по тази причина искам да си разкарам ниските гуми ...

Значи последно като гледам накъде отиват нещата пак ще взема лети, но по-малки, за да станат гумите поне 195/60 или 65 ...
Дайте да обмислим някой колективен иск към общината за тия дупки ...
Не може на чисто нов асвалт (пред интерпред) да има шахта дето е 15 см хлътнала ебаси ... и то да беше една....
ghost написа:Не може на чисто нов асвалт (пред интерпред) да има шахта дето е 15 см хлътнала ебаси ... и то да беше една....
То да е само пред интерпред ... бива, навсякъде дето правят ремонт тея диванета остават дупки ... най-вече шахтите ... а последните дни уцелвам се едни такива дупки ... тип тясни и дълбоки и не се виждат. УЖАС.
Хунта написа:ghost написа:Не може на чисто нов асвалт (пред интерпред) да има шахта дето е 15 см хлътнала ебаси ... и то да беше една....
То да е само пред интерпред ... бива, навсякъде дето правят ремонт тея диванета остават дупки ... най-вече шахтите ... а последните дни уцелвам се едни такива дупки ... тип тясни и дълбоки и не се виждат. УЖАС.



No offence
- Engi
-
Нощния ездач
-
- Мнения: 3522
- Регистриран на: 13.07.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: дългия по таван
smoKing написа: ...
бате, тая логика 10000% сам си си я измислил, защото в нея няма нищо логично

Пабло, брат, до 2.7 се износват правилно, на горе вече загрубява ситуацията

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
А бе вие си карате гумите на по-голям надув от колите в гр.Б уе ко праите 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища


205/55Р16 би трябвало да е добър компромис за родните пътища според мене.
195/65Р15 са ми малки, винаги бих предпочел поне 205/60Р15 ако ще са 15 цолови джантите.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
kay написа:205/55Р16 би трябвало да е добър компромис за родните пътища според мене.

Never mistake motion for action...
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани