524тд поблем -филма продължава....
Модератор: Технически модератори
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега как завърши филма или изобщо завърши ли? 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Ако въпросният бушон е топ "пластина",се ползва също и в алфа 164ТД.Става и 60А от голф 1,6ТД с какъвто съм и аз в момента и няма никакъв проблем.При баварците са 6 свещи и не съм сигурен дали ще държи на товара все пак...ivan. написа:и къде е този бушон на м21Andriu написа:Проблема е отстраненбеше големия бушон 80а който е много скатан
.
Едната свещ е дала на късо и проблема с нея е отстранен.
Alfa 164TD Super'93
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Колега проблема с бушона го оправих, но има една тревожна новина
....За надуването на маркучите не ги надува но все още не съм сменил капачката тъйкато тя изпуска налягане....Преди 2-седмици писах че съм сменил маслото на колата налях 5литра някакво българско тъйкато нямах пари за по скъпо, от както съм сменил маслото съм минал максимум 400-500км и неска лампата за маслото ми премигна спирам пред работа дигам щеката и няма никои на нея
....Отидох да взема пак от същото масло, купих 2л долях дигам щекато на минимума седи
около 2.5л масло го няма ????????
Гледах неска смукателните колектори уж няма масло да е хвърляла като луда големия маркуч след турбото към смукателния колектор имаше малко масло в края но 2.5л да хвърля от там много ме съмнява блока е омаслен под стартера но като спирам има по една две капки ....
Та някой да даде някакви идей?
Каде може да е маслото ?
Може ли да го изгаря ако не е качествено и то 2.5л за около 500км макс ?
Ако отида в бош могат ли да премерят през ауспуха дали гори масло какво да правя колеги ?




Гледах неска смукателните колектори уж няма масло да е хвърляла като луда големия маркуч след турбото към смукателния колектор имаше малко масло в края но 2.5л да хвърля от там много ме съмнява блока е омаслен под стартера но като спирам има по една две капки ....
Та някой да даде някакви идей?
Каде може да е маслото ?
Може ли да го изгаря ако не е качествено и то 2.5л за около 500км макс ?
Ако отида в бош могат ли да премерят през ауспуха дали гори масло какво да правя колеги ?
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
Така колата вече не загрява и не надува маркучите на охл.течност, но въпроса с маслото остава...
Утре смятам да взема маслко Лики Моли с добавка 15w40 или VAICO 15w40 ако някои има впечатления от тези масла да сподели, че да се ориентирам към по доброто.Днес цял ден седя и си мисля защо го харчи толкова това масло и стигнах до няколко извода.
1.Колата все още е без термостат и от там двигателя няма работна температура и затова да го харчи толкова много.
2.Турбото да го хвърля през колекторите макар че колата си има мошност и няма голям луфт.
3.Маслени сегменти.
Утре след операцията ще пиша пак.
Утре смятам да взема маслко Лики Моли с добавка 15w40 или VAICO 15w40 ако някои има впечатления от тези масла да сподели, че да се ориентирам към по доброто.Днес цял ден седя и си мисля защо го харчи толкова това масло и стигнах до няколко извода.
1.Колата все още е без термостат и от там двигателя няма работна температура и затова да го харчи толкова много.
2.Турбото да го хвърля през колекторите макар че колата си има мошност и няма голям луфт.
3.Маслени сегменти.
Утре след операцията ще пиша пак.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега вие като отворихе що не провери и сегментите как са
Дано всичко да се оправи, че в бая голям филм влезе 


ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- bmw524
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: Шумен
- Кара: E 34 524TD
- Мечтае да кара: E 39
здравей Andriu!отдавна не съм писал,но следя мъките ти редовно.ти си голям мазохист бе човек!как не я намрази тази кола?искрено ти се възхищавам на нервите и ентусиазма.аз ако бях досега да съм я взривил тая кола.не че моята не ме ядосва.кажи поне караш ли я извън града на по-дълъг път загрява ли?защото и моята продължава да надува и на дълъг път се опитва да позагрява.
- Andriu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: e34 & e30 & e30
- Мечтае да кара: 760li
bmw524 написа:здравей Andriu!отдавна не съм писал,но следя мъките ти редовно.ти си голям мазохист бе човек!как не я намрази тази кола?искрено ти се възхищавам на нервите и ентусиазма.аз ако бях досега да съм я взривил тая кола.не че моята не ме ядосва.кажи поне караш ли я извън града на по-дълъг път загрява ли?защото и моята продължава да надува и на дълъг път се опитва да позагрява.
Колега как да я намразя като е толкова красива

Мъки мъки и само мъки ама за сега съм казал каквото иска да става, ако ще ражда да ражда.
За сега с водата и маслото всичко е наред но не съм я карал много такаче съм в процес на следене.
След 3-4-дена ще пиша какво става с колата.Колега ако има нещо с което да ти помогна за колицата пиши.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега какво стана с колата, наред ли е всичко, надявам се филма и мъките вече да са свършили?! 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
евала ти човече за гигантското тьрпение,сигурно имаш нерви дебели като корабни вьжета,ако бях на твое място отдавна да сьм я скрапирал.успех
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
колега от опит миналия ден жече знам че дори и една капка да е на земята има теч,аз като теб така една две капки и като свалих кората под двигатела ела да видиш целия под омазан с масло кората пълна оказа се гарнитура на картера ама за всеки случай смених и кичето на колановия вал(задния) за сега съм добре,а относно турбото-вх.колектор мойе и да няма масло ама в изходящия със сигурност има може и да не го гори,ама със сигурност го хвърля
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани