изкарване на aux
Модератор: Icco
11 мнения
• Страница 1 от 1
- stevo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 29.07.2007
- Местоположение: Костинброд
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: водно колело
изкарване на aux
колеги как мога да си изкарам аукс на касетофона беше с малката навигация но изгоря става въпрос за е46 03 година с ченджър но да работят и двете
- plamen6100
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29.11.2006
- Местоположение: Варна
Щях да ти помогна ама сме малко далеко, бягай на някой ТV-сервез - общо взето ще ти го разглубят и от крайното стъпало ще ти искарат кабелчетата
невярвам да ти вземат много. А ако все пак си решил, че ти можеш да се справиш - като го разглобиш, пиши 


- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
И аз мога да ти помогна,но както писа колегата по-горе далечко сме един от друг.Без проблем,но преди кр.стъпало през C/най-добре биплорярни/
- stevo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 29.07.2007
- Местоположение: Костинброд
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: водно колело
- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
plamen6100 написа:Щях да ти помогна ама сме малко далеко, бягай на някой ТV-сервез - общо взето ще ти го разглубят и от крайното стъпало ще ти искарат кабелчетатаневярвам да ти вземат много. А ако все пак си решил, че ти можеш да се справиш - като го разглобиш, пиши
Ееей, верно ли е възможно, да се изкара AUX от обикновен bmw касетофон с малката навигация.


- stevo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 29.07.2007
- Местоположение: Костинброд
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: водно колело
- ham
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Пловдив/Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E60
- Мечтае да кара: Simson
- Детайли за колата: син металик,всички екстри без кожа
Елементарно е бе колеги.Както писах някъде-преди кр.стъпало с разделителни биболярни конденатора за L/R ch с ширмован проводник на два RCA/чинчове/не блочни,а на кабел/женски/и О.К.
Христо
Христо
- plamen6100
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 29.11.2006
- Местоположение: Варна
Здравейте колеги дано не изтърва някоя стъпка - ще пиша малко подробно, поради факта че не знам кои колко е запознат с електрониката, за което предварително се извинявам. Ето и няколко реда и от мен.
Сигнал може да се изкара от всяко едно "музикално творение", тъй като всички те си имат крайни стъпала/крайно стъпало/. Самия сигнал се изкарва от крайното стъпало на CD-то или след пред-усилвателя, което на практика е едно и също.
Стъпка 1 - да си намерим крайното стъпало - представлява интегрална схема 2х...W, или 4х...W /http://www.made-in-china.com/image/2f0j00DeFQYLNEsIoTM/Car-Audio-and-Power-Amplifier-IC-and-Transistor-TDA-AMS-Series-.jpg/- обикновено на него има монтиран оребрен алуминиев радиатор за охлаждане на чипа.
Стъпка 2 - след като сте намерили "стъпалото" - например TDA7384A /или каквато и да е във вашия случай/, напишете в "www.google.bg" буквите и цифрите на стъпалото ви/търсете на изображения/ и ще намерите много и различни схеми /http://msevm.com/main/tda7386/tda7386.gif//това да не ви притеснява/ идеята е да разберете кои крачета са му входа. Ами то си пише IN1,IN2,IN3 и IN4, които отговарят на определено краче от стъпалото /например - краче№11,12,15 и 14. Крачетата на стъпалото се броят, като чипа го тледате нормално, т.е. крачетата са отдолу а надписа на чипа към вас - и се броят от ляво на дясно 1,2,3,4,.... 24 или по-малко/това нямя значение/
Стъпка 3 - След като сме намерили входовете на стъпалото, идва ред на поялника
, точно там се запояват кабелчетата за изходите дето ще вадим, като се има предвид, че това е плюса който ще вадим а минуса/масата/ е целия корпус на CD-то или самия минус/може да се вземе отвсякъде/. За препоръчване е да ползвате някаканъв екраниран кабел
Стъпка 4 - Запояване на чинчове/букси/ женски и да сглобим цялата кочина от части обратно
Относно дали да слагаш някакви кондензатори някъде - НЕ, няма нужда - та нали сигнала които влиза във стъпалото от пред-усилвателя си има /например - 1 микро, или друга стойност/ а ние взимаме след него. Логично е, че ще се слага само ако се взима сигнал преди него/входящия кондензатор/.
На кратко казано това е, и няма нищо сложно, просто играчката е голяма/разглобяване-сглобяване/
Успех с поялника
Сигнал може да се изкара от всяко едно "музикално творение", тъй като всички те си имат крайни стъпала/крайно стъпало/. Самия сигнал се изкарва от крайното стъпало на CD-то или след пред-усилвателя, което на практика е едно и също.
Стъпка 1 - да си намерим крайното стъпало - представлява интегрална схема 2х...W, или 4х...W /http://www.made-in-china.com/image/2f0j00DeFQYLNEsIoTM/Car-Audio-and-Power-Amplifier-IC-and-Transistor-TDA-AMS-Series-.jpg/- обикновено на него има монтиран оребрен алуминиев радиатор за охлаждане на чипа.
Стъпка 2 - след като сте намерили "стъпалото" - например TDA7384A /или каквато и да е във вашия случай/, напишете в "www.google.bg" буквите и цифрите на стъпалото ви/търсете на изображения/ и ще намерите много и различни схеми /http://msevm.com/main/tda7386/tda7386.gif//това да не ви притеснява/ идеята е да разберете кои крачета са му входа. Ами то си пише IN1,IN2,IN3 и IN4, които отговарят на определено краче от стъпалото /например - краче№11,12,15 и 14. Крачетата на стъпалото се броят, като чипа го тледате нормално, т.е. крачетата са отдолу а надписа на чипа към вас - и се броят от ляво на дясно 1,2,3,4,.... 24 или по-малко/това нямя значение/
Стъпка 3 - След като сме намерили входовете на стъпалото, идва ред на поялника

Стъпка 4 - Запояване на чинчове/букси/ женски и да сглобим цялата кочина от части обратно

Относно дали да слагаш някакви кондензатори някъде - НЕ, няма нужда - та нали сигнала които влиза във стъпалото от пред-усилвателя си има /например - 1 микро, или друга стойност/ а ние взимаме след него. Логично е, че ще се слага само ако се взима сигнал преди него/входящия кондензатор/.
На кратко казано това е, и няма нищо сложно, просто играчката е голяма/разглобяване-сглобяване/
Успех с поялника

- stevo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 29.07.2007
- Местоположение: Костинброд
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: водно колело
Re: изкарване на aux
малко късно пиша но го нашравих като премахнах пред усилвателя на касетофона и там запоих аукса схемата я взех от един руски сайт та нищо сложно но се поставя празна касетка в касетофона или такава без лента за да тръгне касетофона и сега си имам всичко
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: изкарване на aux
stevo написа:малко късно пиша но го нашравих като премахнах пред усилвателя на касетофона и там запоих аукса схемата я взех от един руски сайт та нищо сложно но се поставя празна касетка в касетофона или такава без лента за да тръгне касетофона и сега си имам всичко
Аз късно видях темета, но защо си правил всички тези интервенции. Щом си с чейнджър, може да се ползва входа на чейнджъра вместо AUX.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stevo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 29.07.2007
- Местоположение: Костинброд
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: водно колело
Re: изкарване на aux
защото поставих телевизор и мултимедиен плеър и ми трябваше вход за аудио сигнала а и през ченджъра пак е толкова разправия а и сигнала се смесва сага кат включа касетката ми свири мулти медията или телевизора
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани