BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
- 320i_coupe
- младши ентусиаст
- Мнения: 394
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: София, жк. Изток
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW M? :)
BMW M5 - 2012 г.
Снимката е фотошопска, но добре плакне окото с агресивните "черни дупки".
Източник: http://dailydriverblog.com/2009/05/if-t ... %E2%80%A6/
Източник: http://dailydriverblog.com/2009/05/if-t ... %E2%80%A6/
- Man0Lov
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '13 Bmw F10 520d
- EcLipSeR
- ентусиаст
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
- MOGY
- Obergruppenführer
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
До 2012 се не знае колко пъти ще се промерни нещо.Иначе не е зле
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Енцо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 20.08.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d F10
- deemov
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 22.09.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: ///M Sport Edition
- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
Следя с нетърпение появата на М5, защото ми е една от любимите коли. Новото поколение излиза през 2010, а М5 може би към 2011. Нещото, което най-много ме притеснява, че няма да има звук от такъв калибър като на Е60, дори и на Е39. Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.
Малко off topic
Скоро открих сайта на едно много добро автомобилно списание Drivers Republic Magazine. Тестовете им са страшно адекватни и обективни, а анализите учудващо увлекателни. Ето един "симпатичен" сравнителен тест на M3, C63 AMG и IS-F
http://magazines.drivers-republic.com/d ... IGSrgJbBdH
Скоро открих сайта на едно много добро автомобилно списание Drivers Republic Magazine. Тестовете им са страшно адекватни и обективни, а анализите учудващо увлекателни. Ето един "симпатичен" сравнителен тест на M3, C63 AMG и IS-F
http://magazines.drivers-republic.com/d ... IGSrgJbBdH
But does a human form display to those who dwell in realms of day
Alex_GT3 написа:Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.
не, те могат да се борят. проблема е тези с турбо/компресираните мотори "избутаха" конете на ниво където ако искаш да ги изкараш от атмосферка двигателя няма да покрива новите силно завишени екологични стандарти.
... иначе ако мислиш че един 620 коньов амг турбиниран мотор не можеш да го смажеш с един 6 литров атмосферен.... в грешка си. някъде до към 750-800 коня можеш да опонираш на компресираните мотори с практични атмосферки.. след това нещата стават големи
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
alx написа:Alex_GT3 написа:Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.
не, те могат да се борят. проблема е тези с турбо/компресираните мотори "избутаха" конете на ниво където ако искаш да ги изкараш от атмосферка двигателя няма да покрива новите силно завишени екологични стандарти.
... иначе ако мислиш че един 620 коньов амг турбиниран мотор не можеш да го смажеш с един 6 литров атмосферен.... в грешка си. някъде до към 750-800 коня можеш да опонираш на компресираните мотори с практични атмосферки.. след това нещата стават големи
Така е , но 65 АМГ мотора може да се тунира и развива , почти до безкрайност , докато един 6 литров бензинов мотор има доооста по-никъск предел на възможнстите ... ако остане натурално аспириран , де Пък и не знам , колко точно , струва един атмосферен мотор със 100-110 коя литрова мощност , но ми се струва , че 100 коня на литър от турбо-мотор са "по-евтини"
- Alex_GT3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 31.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: `04 M3 CSL, Audi TT 1.8T
alx написа:Alex_GT3 написа:Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.
не, те могат да се борят. проблема е тези с турбо/компресираните мотори "избутаха" конете на ниво където ако искаш да ги изкараш от атмосферка двигателя няма да покрива новите силно завишени екологични стандарти.
... иначе ако мислиш че един 620 коньов амг турбиниран мотор не можеш да го смажеш с един 6 литров атмосферен.... в грешка си. някъде до към 750-800 коня можеш да опонираш на компресираните мотори с практични атмосферки.. след това нещата стават големи
Да, така е. Бмв вадят страшни атмосферки със супер звук, но дойде момент, в който трябва да влезе турбото. Прав си за вредните емисии ... никой няма да ти допусне една 6-7 литрова атмосферка с 700 коня и вредни емисии като на Зил например. Отностно моторите на АМГ според мен не са нищо особено ако се сравни с мотора на настоящите М5 и М6. Те продължават да печелят награди за най-добър мотор след 4 хиляди кубиковите. Бих искал Бмв да патентоват този звук на настоящето М5 - Уникален е !
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Alex_GT3 написа:alx написа:Alex_GT3 написа:Бмв разбраха, че немогат да се борят срещу турбо чудовищата само с атмосферни двигатели и заради това, решиха да сложат турбо на Х5, Х6, а сега и на М5. Това донякъде си има и добра страна като по-малък разход на гориво например. Ще дочакаме и ще видим. Дано притеснението ми за звука се окаже напразно и ме опровергаят.
не, те могат да се борят. проблема е тези с турбо/компресираните мотори "избутаха" конете на ниво където ако искаш да ги изкараш от атмосферка двигателя няма да покрива новите силно завишени екологични стандарти.
... иначе ако мислиш че един 620 коньов амг турбиниран мотор не можеш да го смажеш с един 6 литров атмосферен.... в грешка си. някъде до към 750-800 коня можеш да опонираш на компресираните мотори с практични атмосферки.. след това нещата стават големи
Да, така е. Бмв вадят страшни атмосферки със супер звук, но дойде момент, в който трябва да влезе турбото. Прав си за вредните емисии ... никой няма да ти допусне една 6-7 литрова атмосферка с 700 коня и вредни емисии като на Зил например. Отностно моторите на АМГ според мен не са нищо особено ако се сравни с мотора на настоящите М5 и М6. Те продължават да печелят награди за най-добър мотор след 4 хиляди кубиковите. Бих искал Бмв да патентоват този звук на настоящето М5 - Уникален е !
Звука е убииствен , но не мога да отрека , че когато 65 АМГ изручи до мен , ми се разтреперват гащите - няма такова гаргаране . Интересно че и 63 АМГ мотора вади същия звук , пък е коренно различна концепсия , изглежда изпускателната система тук си казва думата .
И не мисля , че правят турбо мотори , заради емисиите . Кво те бърка годишния данък , когато караш кола за 300 000+ . По-скоро заради мощността , всички минават на турбо . Намериха начин да се справят със лага и сега е ясно , че атмосферките остват в миналото или при екзотиките . . . Някой да знае съвременен дизел без турбо (освен 1,5 на Рено) , така ще изглежда и бензина след 4-5 години .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани