проблем с турбото на 320d / M47

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 184
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: София

Мнение от shenko » 01 Фев 2007, 12:02

значи, сигурно ли е че е дебитомер?, на комп. трябва да показва неговите стойности, ако е заминал те съветвам да не си взимаш от Бош, знам че на VW дебитомерите при тях са рециклирани, най вероятно и на другите марки ще е така, по-добре си вземи оригинален поне ще си знеш....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 01 Фев 2007, 22:49

Компа отчете проблем с дебитомера, задава някакви грешни стойности и не се дозира правилно горивната смес. Въпроса е дали със смяната на дебитомера ще се реши проблема с турбината :?: . Ще оставя колата в сервиза за да проследят цялата система, маркучите около турбото най-вече ме съмняват, че може да са сдали както и клапите, отделно самия интеркулер или пък може при сдухан дебитомер бордовия да не подволява на турбината да се задейства за да не се сговнясат нещата тотално, да се надяваме ;) .

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 02 Фев 2007, 9:34

много е възможно ако дебитомера
е склефан да ти прави подобни неща колата,
т.е. да не върви и ако всичко е наред с
турбото би трябвало да се оправи след
смяната на дебитомера, действай ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Мнение от scipo » 04 Юни 2009, 14:15

Колеги аз има същия проблем бангията единия ден варви като луда а на другия да я ритам отзад ще варви повече значи това идва от този филтър за картерните газове ли ? да ходя да го сменям и аз че не ми се купува ново турбо :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 6.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е91 330xd
Мечтае да кара: M6 Grand Coupe

Мнение от sider23 » 04 Юни 2009, 15:12

колеги,

аз този проблем с различното поведение го имам също. Ту върви, ту не.... Водих я по сервизи.... сменил съм всичките 4 дюзи + филтъра на картерните газове + термостата + подгревна свещ..... Честно казано след дюзите има значително подобрение на вървежа, но пак ми се струва, че от време на време е по-тромава.... не както преди но го има.

Другото което забелязвам, е че понякога набира доста рязко, друг път е плавно....и турбината е по-тиха.

Остана само дебитомер да сменя..... чудя се и аз вече..........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 04 Юни 2009, 17:00

колеги при мен след смяна на дебитомера има голяма разлика, тай че първо на диагностика и ако не вкарва достатъчно въздух направо нов! ако дебетомера вкарва по малко въдух-компа казва да се пуска по-малко гориво=колата не върви!
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 09 Юни 2009, 18:18

Доста се е изписало относно проблеми с вървежа на 320d и в 90% от случаите ядовете изчезват след смяна на дебитомера или клапанчето за турбото, още не съм ги сменил но това ще ми е следващата стъпка :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от ludmilcar » 14 Юни 2009, 20:01

Колеги и моето магаре се заинати :confused: , 320 dA 136 к.с. обслужвана е,
клоня към дебитомер защото няма ряз, набира плавно, особено на по продължителни баири се запъхтява и не върви а като я форсирам на място също не дими отзад, предполагам бедна смес. Има ли някой от колегите да е решил проблема за да сподели. Благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 15 Юни 2009, 0:21

ludmilcar написа:Колеги и моето магаре се заинати :confused: , 320 dA 136 к.с. обслужвана е,
клоня към дебитомер защото няма ряз, набира плавно, особено на по продължителни баири се запъхтява и не върви а като я форсирам на място също не дими отзад, предполагам бедна смес. Има ли някой от колегите да е решил проблема за да сподели. Благодаря.


колега сигурно е дебитомера, но първо върви на диагностика, иначе да това са симптомите на недобре работещ дебитомер ;)
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от ludmilcar » 15 Юни 2009, 8:24

:D Благодаря колега, днес отивам на диагностика, щом имам резултат ще пиша. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 15 Юни 2009, 10:37

А дали ако се откачи дебитомера и се пробва без него ще има някаква разлика , понеже при мен на комп си изкарва ,че всичко е ок ,а всьщност колата вьрви когато е студена и изравни ли на средата всичко свьршва до там :roll:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 15 Юни 2009, 11:10

Dakataaa написа:А дали ако се откачи дебитомера и се пробва без него ще има някаква разлика , понеже при мен на комп си изкарва ,че всичко е ок ,а всьщност колата вьрви когато е студена и изравни ли на средата всичко свьршва до там :roll:


Това е начина да разбереш дали дебитомера ти е в час - ако откачиш буксата и колата полудее, значи си уцелил десятката на проблема :) пиши какво става след като го направиш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 15 Юни 2009, 11:12

След обяд резултати :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 265
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: Х5 Е70-3.0D
Мечтае да кара: BMW X6M

Мнение от bad_bad_boy » 15 Юни 2009, 11:38

Zagy написа:
Dakataaa написа:А дали ако се откачи дебитомера и се пробва без него ще има някаква разлика , понеже при мен на комп си изкарва ,че всичко е ок ,а всьщност колата вьрви когато е студена и изравни ли на средата всичко свьршва до там :roll:


Това е начина да разбереш дали дебитомера ти е в час - ако откачиш буксата и колата полудее, значи си уцелил десятката на проблема :) пиши какво става след като го направиш.


А забива ли ти за момент на около 2500об, пък за диагностиката трябва да е в движение, за да се разбере, дали вкарва достатъчно
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 20.11.2006
Местоположение: Варна city
Пол: Мъж
Кара: квото има
Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto

Мнение от Dakataaa » 15 Юни 2009, 11:44

Забива за момент на 2200 някаде , като на свободен ход има преплитане около тези обороти..

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook