BMW 728i (E38) Въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
BMW 728i (E38) Въпроси и отговори
Здравейте на всички. Знам, че има подобна тема на JoNky, пусната на 22 Ное 2006, 0:26, но все пак искам да попитам за още доста неща свързани с BMW 728i (E38).
Като начало ще попитам дали информацията, която давам е вярна и до каква степен е достоврена?
Мощност: 142 kW / 193 к.с.
Двигател: Бензинов
Комбиниран разход на гориво: 10.0 л/100 км.
Разход на гориво (градско): 13.7 л/100 км.
Разход на гориво (извън градско): 7.9 л/100км.
CO2 емисии: 241
Ето и другите въпроси:
Знам, че ще ми напишете, че колкото по-малко километри, толква по-добре, но това прави цената значително по-скъпа, та заради това: До колко хиляди километра е добре да се купи според вас? Коя е най-подходящата година (пр. Първа регистрация септември 1999 година), в която ще намеря добри и не много скъпи части? За 2.8 версията и разликите между М50 и М52, кой е по-добър и кой ще е отговори на разхода на гориво по-горе? Дали могат да се намерят добри в България, или да търся директно от Германия или Италия, или някъде другаде? Каква е средната цена на този автомобил? Какво според вас задължително да търся като екстри?
Знам, че въпросите са много, но ще съм ви благодарен, ако ми отговорите поне на някои от тях. Благодаря ви.
Като начало ще попитам дали информацията, която давам е вярна и до каква степен е достоврена?
Мощност: 142 kW / 193 к.с.
Двигател: Бензинов
Комбиниран разход на гориво: 10.0 л/100 км.
Разход на гориво (градско): 13.7 л/100 км.
Разход на гориво (извън градско): 7.9 л/100км.
CO2 емисии: 241
Ето и другите въпроси:
Знам, че ще ми напишете, че колкото по-малко километри, толква по-добре, но това прави цената значително по-скъпа, та заради това: До колко хиляди километра е добре да се купи според вас? Коя е най-подходящата година (пр. Първа регистрация септември 1999 година), в която ще намеря добри и не много скъпи части? За 2.8 версията и разликите между М50 и М52, кой е по-добър и кой ще е отговори на разхода на гориво по-горе? Дали могат да се намерят добри в България, или да търся директно от Германия или Италия, или някъде другаде? Каква е средната цена на този автомобил? Какво според вас задължително да търся като екстри?
Знам, че въпросите са много, но ще съм ви благодарен, ако ми отговорите поне на някои от тях. Благодаря ви.
Всяка стъпка е победа.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
разходът градско е поне 15.5 16 за извъб града около 8-9 някъде не е лош мотор 2.8 в смисъл здрав е ама е малко слаб за това купе
- 7ца на въглища
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 24.05.2007
Изчакай да падне акциза от 1 Януари 2010 и си вземи 740 или 750, разходите са почти същите, но колата е такава каквато трябва да е
Продължение: BMW 728i (E38) Въпроси и отговори
7ца на въглища написа:Изчакай да падне акциза от 1 Януари 2010 и си вземи 740 или 750, разходите са почти същите, но колата е такава каквато трябва да е
750i (E38)
Мощност: 240 kW / 326 к.с.
Двигател: Бензинов
Комбиниран разход на гориво: 13.6 л/100 км.
Разход на гориво (градско): 19.6 л/100 км.
Разход на гориво (извън градско): 10.1 л/100км.
CO2 емисии: 327
-
740i (E38)
Мощност: 210 kW / 286 к.с.
Двигател: Бензинов
Комбиниран разход на гориво: 12.5 л/100 км.
Разход на гориво (градско): 18.1 л/100 км.
Разход на гориво (извън градско): 9.2 л/100км.
CO2 емисии: 301
---
На мен не ми изглеждат много еднакви.
Всяка стъпка е победа.
- Erwin Rommel
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 23.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e38 750i V12
- Мечтае да кара: това което кара
- Детайли за колата: звяр на четири колела ...
Re: Продължение: BMW 728i (E38) Въпроси и отговори
Secret написа:7ца на въглища написа:Изчакай да падне акциза от 1 Януари 2010 и си вземи 740 или 750, разходите са почти същите, но колата е такава каквато трябва да е
750i (E38)
Мощност: 240 kW / 326 к.с.
Двигател: Бензинов
Комбиниран разход на гориво: 13.6 л/100 км.
Разход на гориво (градско): 19.6 л/100 км.
Разход на гориво (извън градско): 10.1 л/100км.
CO2 емисии: 327
-
740i (E38)
Мощност: 210 kW / 286 к.с.
Двигател: Бензинов
Комбиниран разход на гориво: 12.5 л/100 км.
Разход на гориво (градско): 18.1 л/100 км.
Разход на гориво (извън градско): 9.2 л/100км.
CO2 емисии: 301
---
На мен не ми изглеждат много еднакви.
Колегата имаше предвид разходите за подръжка.
Иначе този разход на гориво на 750-тката се постига само когато те теглят

728и идва само с М52 мотор. Той е склонен към прегряване и като се купува трябва да я покараш доста да видиш за признаци. Като цени за подръжка на мотора излиза колкото на всяка Е38/Е39 с М52 мотор дали ще е 520/523/528. Колко струва - най -добре отвори мобиле.де и разгледай цените. Разход - тия разходи се постигат в определени атм.у-вия с 100 октанов бензин като колата е нова. Градско очаквай 14-16 (ръчка - автомат). Извънградско 10...
- JordanV8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: iL
Моята 7ца май е повредена нещо.....
Гори си нормално, даже и по-малко при по-бавно каране...(от заводските норми)
Но...факт е че 730 гори повече от 750...
Ако ще е 7ца....или 740, или 750....!

Гори си нормално, даже и по-малко при по-бавно каране...(от заводските норми)
Но...факт е че 730 гори повече от 750...
Ако ще е 7ца....или 740, или 750....!
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
ре secret
Вземи си купи М62 след края на 1996 и няма да съжаляваш за нищо, има го в 3 модификации - 3.5, 4.0 и 4.4 - каквото ти душа иска
Преди тази година осмаците са с проблемно, никасилово покритие. 4.4 обикновено са с всички възможни екстри в стандартното оборудване - контурни седалки, подгрев на всичко, сенници, затъмняване, ксенон, стептроник, телефон, тв и нави, стъклопакет, 18-ки, VANOS, DSC, а не ASC, парктроник...не мога да ги изброя
М62 гори 91-98 и харчи колкото издухана 320-ка или ИС-ка, а пробега при тези коли е без значение, защото са за дълъг път и се поддържат, където трябва. Внимамай да не купиш някоя от бившите 7-ци на НСО, или такава, която е ргистрирана преди 2002 г. у нас - ще се разпадне под краката ти..успех !!!


E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колега и аз от доста време обмислям варианта за е38 728 и
Дотолкова доколкото прочетох е хубаво да се вземе след 96г. кадето са излекувани детските болести
- и специално моя избор преди 99г. защото тогава на 728 ците се монтира двигателя с двойния ванос което според мен е по лошия двг. (нестига че има 1 ванос за правене ами после и 2 стават)освен това при мен дилемата е много голяма искам да попитам и колегите
1. Ръчни скорости- по-издържлива ск. кутия,но съединителя замихава по бързо
2. Типтроник- там ако се счупи нещо ти режат главата
Иначе като двигател м52 е железен или поне така казват щом е влезнал в топ 10 за най сполучливи двигатели значи има за какво
аз знам че м50/м52 са стабилни и без виско и с запушен радиатор и с термостат на 92 градуса пак стрелката не мърда от средата
Така сега за разхода мога да споделя мнението на познати с 740 и 750 както и малко видео информация стигнах до извода че 7-цата гори точно толкова колкото я настъпваш имам приятел със 750 и извънградско на борда пише 9.4 а бяхме някаде със 120-130 - на 2.8 двигателя на борда при 120-130 пише 8.6
и последно да добавя според мен 2.8 не е слаб двг. за 7ца късата база все пак колата тежи 1700 - и нещо няма 1.8 тона
На мен комбито ми тежи 1.5 тона а пък е с 2.0 л двигател и немога да кажа че е тромаво.
П.С. Ето един форум има много интересни неща за 7-ците и доста теми за 728
http://forums.bimmerforums.com/forum/se ... =25&page=2
Дотолкова доколкото прочетох е хубаво да се вземе след 96г. кадето са излекувани детските болести

1. Ръчни скорости- по-издържлива ск. кутия,но съединителя замихава по бързо
2. Типтроник- там ако се счупи нещо ти режат главата
Иначе като двигател м52 е железен или поне така казват щом е влезнал в топ 10 за най сполучливи двигатели значи има за какво

- колега това за първи път го чувамТой е склонен към прегряване и като се купува трябва да я покараш доста да видиш за признаци


Така сега за разхода мога да споделя мнението на познати с 740 и 750 както и малко видео информация стигнах до извода че 7-цата гори точно толкова колкото я настъпваш имам приятел със 750 и извънградско на борда пише 9.4 а бяхме някаде със 120-130 - на 2.8 двигателя на борда при 120-130 пише 8.6


П.С. Ето един форум има много интересни неща за 7-ците и доста теми за 728
http://forums.bimmerforums.com/forum/se ... =25&page=2
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
колега в момента след тестване чипосана М60Б40 дава 7.5 извън града и 12-13 в София ако не се стой в най-големите задръствания, а в някакъв приличен трафик. за какви високи разходи говорим изобщо.
с никасиловото покритие има проблеми само в райони където бензина е наситен с серни съединения в него (целия американски континент напр.)
Там винаги се оплакват от такива проблеми, докато в Европа нещата са много по различни в това отношение така че М60 си е ОК.
tngeorgiev написа:Вземи си купи М62 след края на 1996 и няма да съжаляваш за нищо, има го в 3 модификации - 3.5, 4.0 и 4.4 - каквото ти душа искаПреди тази година осмаците са с проблемно, никасилово покритие. 4.4 обикновено са с всички възможни екстри в стандартното оборудване - контурни седалки, подгрев на всичко, сенници, затъмняване, ксенон, стептроник, телефон, тв и нави, стъклопакет, 18-ки, VANOS, DSC, а не ASC, парктроник...не мога да ги изброя
М62 гори 91-98 и харчи колкото издухана 320-ка или ИС-ка, а пробега при тези коли е без значение, защото са за дълъг път и се поддържат, където трябва. Внимамай да не купиш някоя от бившите 7-ци на НСО, или такава, която е ргистрирана преди 2002 г. у нас - ще се разпадне под краката ти..успех !!!
с никасиловото покритие има проблеми само в райони където бензина е наситен с серни съединения в него (целия американски континент напр.)
Там винаги се оплакват от такива проблеми, докато в Европа нещата са много по различни в това отношение така че М60 си е ОК.

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
В много теми се разискват Е38-ците за това ще изкажа мнение по няколко категории за да е по-лесно за четене:
1. Разход
728 - 15 градско, 8-10 магистрала *базирано на личен опит
740 - говорил съм с колеги и казват: 15 градско, 10 магистрала
730д - тук няма представа, но ако сравним с Х5 3.0д - 10-12 град, 7-8 м.
2. Поддръжка двигател
728 - верига, масло 6-7 литра някъде беше. 250 000 км - часовник. Ако се наложи основен ремонт всичко по 6 и цените съм ги гледал ... не бият мечки .. все пак същата поддръжка важи и за Е36 328. Като цяло не съм чел за типична болест на М52Б28.
740 - верига, масло предполагам 7-8 литра. Чел съм, че имат някои типични болести, но не мога да го твърдя със сигурност. Като цяло корава машина. Ако се наложи ремонт - нещата стават много скъпи. Всичко по 8 и отделно самия ремонт е по-сложен, по-трудоемък и по-скъп от 6 цилиндровия брат.
730д - нямам никаква представа. Ако някой може да напише нещо повече да сподели.
3. Еластичност и сила
728 - най-малкият бензинов агрегат за учудване не идва никак слаб. Конските сили не са много 193, но въртящият момент е доста - ако не се лъжа към 270 НМ, което позволява на 7-цата да се движи една идея по-бързо например от 320 Е46 *150 коня. Според мен оптимална скорост за дълъг път е 160 км/ч. Максималната скорост преминава границата от 220 км/ч.
740 - V8 почти 300 к.с. ... думите са излишни. Сила има в излишък и возенето можа лесно да се превърне в каране. Поддържането на високи скорости по магистралата са силата на този двигател.
730д - Конски сили колкото 728, но огромен въртящ момент идващ още от ниски обороти. Отличен агрегат съчетаващ еластичност, сила и икономия. Оптималния вариант ако желаете да карате огромна лимузина и да имате приличен разход. 160 км/ч по магистралата са безпроблемни за този агрегат.
4. Цена на автомобила
728 - когато говорим за цена е всичко много относително, но да кажем, че искаме поне кожа и да е около 97-98 година. Цените за не лош екземпляр са 4-5 000 евро.
740 - тук за същата цена като 728 може да купиш доста повече екстри. Големите машини в Германия не са от любимите и цените им падат доста повече, спрямо по-малките двигатели. 740 е по-ефтин от малкия 728 - това си е факт.
730д - дизелите са любими на немците. Цените им са поне с 2000 евро по-скъпи от бензиновите агрегати. Ако въртите повечко километри то дизела е правилния избор. Наскоро бях гледал 730д фул екстри .. ама наистина фул и то фейс беше за около 7000 евро.
Тъйкато трябва да излизам ще спра до тук. Надявам се да съм бил оптимално безпристрастен. Не съм включил 750и, защото не е за всеки този автомобил, а и интереса към него е доста по-слаб.
Лек ден на всички!
1. Разход
728 - 15 градско, 8-10 магистрала *базирано на личен опит
740 - говорил съм с колеги и казват: 15 градско, 10 магистрала
730д - тук няма представа, но ако сравним с Х5 3.0д - 10-12 град, 7-8 м.
2. Поддръжка двигател
728 - верига, масло 6-7 литра някъде беше. 250 000 км - часовник. Ако се наложи основен ремонт всичко по 6 и цените съм ги гледал ... не бият мечки .. все пак същата поддръжка важи и за Е36 328. Като цяло не съм чел за типична болест на М52Б28.
740 - верига, масло предполагам 7-8 литра. Чел съм, че имат някои типични болести, но не мога да го твърдя със сигурност. Като цяло корава машина. Ако се наложи ремонт - нещата стават много скъпи. Всичко по 8 и отделно самия ремонт е по-сложен, по-трудоемък и по-скъп от 6 цилиндровия брат.
730д - нямам никаква представа. Ако някой може да напише нещо повече да сподели.
3. Еластичност и сила
728 - най-малкият бензинов агрегат за учудване не идва никак слаб. Конските сили не са много 193, но въртящият момент е доста - ако не се лъжа към 270 НМ, което позволява на 7-цата да се движи една идея по-бързо например от 320 Е46 *150 коня. Според мен оптимална скорост за дълъг път е 160 км/ч. Максималната скорост преминава границата от 220 км/ч.
740 - V8 почти 300 к.с. ... думите са излишни. Сила има в излишък и возенето можа лесно да се превърне в каране. Поддържането на високи скорости по магистралата са силата на този двигател.
730д - Конски сили колкото 728, но огромен въртящ момент идващ още от ниски обороти. Отличен агрегат съчетаващ еластичност, сила и икономия. Оптималния вариант ако желаете да карате огромна лимузина и да имате приличен разход. 160 км/ч по магистралата са безпроблемни за този агрегат.
4. Цена на автомобила
728 - когато говорим за цена е всичко много относително, но да кажем, че искаме поне кожа и да е около 97-98 година. Цените за не лош екземпляр са 4-5 000 евро.
740 - тук за същата цена като 728 може да купиш доста повече екстри. Големите машини в Германия не са от любимите и цените им падат доста повече, спрямо по-малките двигатели. 740 е по-ефтин от малкия 728 - това си е факт.
730д - дизелите са любими на немците. Цените им са поне с 2000 евро по-скъпи от бензиновите агрегати. Ако въртите повечко километри то дизела е правилния избор. Наскоро бях гледал 730д фул екстри .. ама наистина фул и то фейс беше за около 7000 евро.
Тъйкато трябва да излизам ще спра до тук. Надявам се да съм бил оптимално безпристрастен. Не съм включил 750и, защото не е за всеки този автомобил, а и интереса към него е доста по-слаб.
Лек ден на всички!
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
колега в момента карам '99 740IL и 4есно казано на друго не ми се качва , колата страшно динами4на , мотора гъвкав и приятен за каране , разхода в града си е твърдо 17-20 л извънградско отива 10 ма тва не ме топли щото карам основно градско , според мене с едно 728 разхода ще ти е МАКСИМУМ 2л по нисък от на 740-ката но във вървенето няма нищо общо все пак са по4ти 100кс и два цилиндъра в пове4е ти си знаеш 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
JANI написа:колега в момента карам '99 740IL и 4есно казано на друго не ми се качва , колата страшно динами4на , мотора гъвкав и приятен за каране , разхода в града си е твърдо 17-20 л извънградско отива 10 ма тва не ме топли щото карам основно градско , според мене с едно 728 разхода ще ти е МАКСИМУМ 2л по нисък от на 740-ката но във вървенето няма нищо общо все пак са по4ти 100кс и два цилиндъра в пове4е ти си знаеш
това е голата истина колега за 7-ца мотора трябва да е от 4.0 нагоре бензинов и от 3.0д нагоре дизелов имах тдс карал съм и 728 слаба работа са никакъв адреналин пък закво ти е седмица като не може като я сриташ и да се издигне отпред и да те залепи за седалката
- RASI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E38 735i face
Re: BMW 728i (E38) Въпроси и отговори
стига бе хора,не знам колко от вас са имали 740и но не си е работа всеки ден по 50лв бензин,говора за каране нали за това е колата а не както повечето да ходят до кафето и после малко харчи,да ама не,сега карам 728и и мога да кажа че си е перфектна колица вчера си доидох от гърция,разход на отиване 7.5 на връщане 9.0 но пот 140км/ч не съм падал,в града ми е 13 а 740-та в града 18-19-20 мисля че в този форум са малко хората които ще си позволят този разход,но в краина сметка вие си знаете наи добре,това е мое мнение 

53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани