Пробем със съединиетеля на бмв 316 компакт

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.05.2009

Пробем със съединиетеля на бмв 316 компакт

Мнение от nostradame1 » 31 Май 2009, 20:25

Преди няколко дни взех бмвто, и има някъкъв проблем със съединитела като го натискам и вибрира и то доста и е мн неприятно, та чудя се дали трябва да се сменя съединител или има някакъв друг вариант?

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.05.2009

Мнение от nostradame1 » 01 Юни 2009, 0:37

никой ли няма представа от проблема ? :|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 01 Юни 2009, 6:56

Смени го комплект и съшо лагера в маховика, климатик имали ???

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.05.2009

Мнение от nostradame1 » 01 Юни 2009, 10:23

има клима..ами какви пари приблизително струва тази смяна ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от mislead » 01 Юни 2009, 11:42

не бързай да взимаш цял комплект , вземи само феродов диск , може само той да е износен нещо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 01 Юни 2009, 11:51

охо, феродов... тука минимум комплект, ако не се наложи и други неща да се сменяват...
ма късмет де...

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.05.2009

Мнение от nostradame1 » 01 Юни 2009, 13:03

говорете ми в пари, че съм се охарчил и ако нямам толкова поне да не се излагам :confused:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 01 Юни 2009, 13:22

Какви съединители и колко пари - ползвай търсачката... темите по въпроса са безкрай.... стига дъвчили толкова често срещани проблеми отново и отново....

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 15.05.2009

Мнение от nostradame1 » 01 Юни 2009, 17:18

ами това се получава от масата от некадърни майстори,защото когато го купувах исках да знам като кажа какво става с колата да ми обеснят защо е и колко ще струва поправката, те ми казаха " няма страшно, карай така " затова се допитвам до вас, хората които карат такива коли и са имали такива проблеми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 01 Юни 2009, 19:17

nostradame1 написа:ами това се получава от масата от некадърни майстори,защото когато го купувах исках да знам като кажа какво става с колата да ми обеснят защо е и колко ще струва поправката, те ми казаха " няма страшно, карай така " затова се допитвам до вас, хората които карат такива коли и са имали такива проблеми.


Ок.... колега , понеже си нов , колегата Mollov ти е казал да ползваш търсачката , защото наистина този проблем е дискотиран много пъти и четейки тези вече съществуващи теми ще придобиеш отлична представа какъв ти е поблема! Отново понеже си нов и така да се каже " ти е простено " ще ти кажа кои може да са причините за този ти проблем :
1. "Уморени" демпферни пружини ( има два вариянта - единия е тези пружини да са на моховика, това е скъпия вариянт , тъй като ако се наложи да сменяваш маховик ще видиш че цените са доста солени. Другия вариянт е демпферните пружини да са на феродовия диск - това е по евтиния вариянт. Тук някои колеги ще кажат , че ако имаш климатик то задължително демпферните пружини са на маховика , аз пък ти гарантирам 1000 % , че не винаги е така. Убедил съм се от опит , както на моята кола , така и на колите на мои приятели.... на всички тези коли имаме климатици а демпферните пружини са на феродовия диск).
2. "Умора" в палците на притискателния диск.
3. Луфт в аксиалния лагер (демек повреден аксиален лагер)
4. Крива вилка
5. Повредена помпа на съединителя
6. Повреден работен цилиндър на съединителя (във форума му казват още долна помпа , захванат е за самата скоростна кутия)

Както виждаш този проблем може да идва от цялата система на съединителя. В крайна сметка пак ще трябва да идеш на майстор ... :winky:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook