Койловъри в Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Койловъри в Е36
Въпросът ми е към запознатите с този тип окачване, а също и притежателите на такова.
Нормално ли е при монтиране на койловъри, отпред да не можеш да си ползваш стандартна джанта от Е36. Става въпрос в случая за 7J16 ET46, с гуми 225/50, при монтажа гумата "оре" в пружината.
Нормално ли е при монтиране на койловъри, отпред да не можеш да си ползваш стандартна джанта от Е36. Става въпрос в случая за 7J16 ET46, с гуми 225/50, при монтажа гумата "оре" в пружината.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Какво е Ет-от на джантата? При мен го няма този проблем.....абе вие нагласявате ли ги предварителво ,понеже пружината при всички положения мисля е над джантата или по нависоко ...

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Това с пружината (да не говоря за гайките) да отиде над гумата при мен е неизпълнимо, или трябва да съм сгафил тотално, което не мисля. В момента веждата е на 20мм над протектора, а на резбата остава още точно толкова за сваляне и финиш. Т.е. ако пробвам да кача гайките над гумата (ако изобщо стане) , колата отива в клас офроуд.
Друго което ме хвърля в тъч, малката прижина е напълно свита, е за чий ... е тя тогава, излиза че работи само на разтягане. Гледам на едни модели е монтирана отдолу, а на други отгоре (като при мен), това има ли някакво влияние!?
Друго което ме хвърля в тъч, малката прижина е напълно свита, е за чий ... е тя тогава, излиза че работи само на разтягане. Гледам на едни модели е монтирана отдолу, а на други отгоре (като при мен), това има ли някакво влияние!?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Maлката пружина е само да обира лувта когато увисне напълно колелото и обира трептенията на голямата пружина !

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Е добре ти за да свалиш колата трябва да отвиваш ....а за да я вдигнеш да навиваш нали така гайката ....в момента в какво положени е ?
Имаш ли снимка как си монтирал самия тампон да видиме как е ...но там няма какво да се сгреши
Имаш ли снимка как си монтирал самия тампон да видиме как е ...но там няма какво да се сгреши

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
IPI78 написа:Колега мисля че ЕТ-то и широчината на гумата те базикат.Един приятел е с койловъри и е на 17-ски но при него ЕТ-то е 35 с 225/45/17 гумии няма проблем.Пробваи с друга джанта с по-малко ЕТ.
Прав си, пробвах вече, но ме интересува дали е нормално да опират, след като слагаш стандартна джанта, доста са моделите за Е36 с ET над 41. Аз исках да си сменя амортесьорите , не джантите!

Голяма далавера, сменяш окачване за 500 лева,ама си приготви 1000 за "нови" джанти.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Колега явно проблема ти както и при мен може да се реши едиствено ако се сменят джантите с токива с по малко ЕТ .
Има и друк вариант ако се сложат 10мм фланци аз мислих по този въпрос но ми казаха че не става с фланци само отпред демек трябва и на четирите колела.
п.с при мене колкото повече навивам пружината на горе толкова повече ми опира
Има и друк вариант ако се сложат 10мм фланци аз мислих по този въпрос но ми казаха че не става с фланци само отпред демек трябва и на четирите колела.
п.с при мене колкото повече навивам пружината на горе толкова повече ми опира
*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


Le Transporteur написа:IPI78 написа:Колега мисля че ЕТ-то и широчината на гумата те базикат.Един приятел е с койловъри и е на 17-ски но при него ЕТ-то е 35 с 225/45/17 гумии няма проблем.Пробваи с друга джанта с по-малко ЕТ.
Прав си, пробвах вече, но ме интересува дали е нормално да опират, след като слагаш стандартна джанта, доста са моделите за Е36 с ET над 41. Аз исках да си сменя амортесьорите , не джантите!![]()
Голяма далавера, сменяш окачване за 500 лева,ама си приготви 1000 за "нови" джанти.
Има само една подробност която пропускаш-стандартно гумите с които ги дават нашите бубута са 205......

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
По принцип има такъв проблем с коиловърите.Зависимостта е,че колкото
по-малък цол е джантата,толкова с по-тесни гуми опира.Демек стандартна
7Jx15 ще опира и с гума 205.В повечето упътвания за монтаж пише,че
би могло да се наложи монтирането на фланци(обикновено 5-10 мм. вършат
работа.Може да ви "спаси" само джанта с по-малко ЕТ.Примерно джанти
8х17 с ЕТ35 не опират дори с гума 235/45,но пък джанти 8х17 с ЕТ 42 опират
дори с 225/45.Решението е фланци 5 мм.А колегата,дето са му казали,
че трябва да сложи и отзад...
по-малък цол е джантата,толкова с по-тесни гуми опира.Демек стандартна
7Jx15 ще опира и с гума 205.В повечето упътвания за монтаж пише,че
би могло да се наложи монтирането на фланци(обикновено 5-10 мм. вършат
работа.Може да ви "спаси" само джанта с по-малко ЕТ.Примерно джанти
8х17 с ЕТ35 не опират дори с гума 235/45,но пък джанти 8х17 с ЕТ 42 опират
дори с 225/45.Решението е фланци 5 мм.А колегата,дето са му казали,
че трябва да сложи и отзад...

- stann69
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Rover Mini Mayfair,1.3,53cc
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Le Transporteur написа:IPI78 написа:Колега мисля че ЕТ-то и широчината на гумата те базикат.Един приятел е с койловъри и е на 17-ски но при него ЕТ-то е 35 с 225/45/17 гумии няма проблем.Пробваи с друга джанта с по-малко ЕТ.
Прав си, пробвах вече, но ме интересува дали е нормално да опират, след като слагаш стандартна джанта, доста са моделите за Е36 с ET над 41. Аз исках да си сменя амортесьорите , не джантите!![]()
Голяма далавера, сменяш окачване за 500 лева,ама си приготви 1000 за "нови" джанти.
Нем приготви си 80 лева за 10 мм фланци

Се пак нито Ет46 е за е36 до 45 се препоръчва нито 255 е гума за е36
I'm slowly drifting


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
DirtySouth написа:Le Transporteur написа:IPI78 написа:Колега мисля че ЕТ-то и широчината на гумата те базикат.Един приятел е с койловъри и е на 17-ски но при него ЕТ-то е 35 с 225/45/17 гумии няма проблем.Пробваи с друга джанта с по-малко ЕТ.
Прав си, пробвах вече, но ме интересува дали е нормално да опират, след като слагаш стандартна джанта, доста са моделите за Е36 с ET над 41. Аз исках да си сменя амортесьорите , не джантите!![]()
Голяма далавера, сменяш окачване за 500 лева,ама си приготви 1000 за "нови" джанти.
Нем приготви си 80 лева за 10 мм фланци
Се пак нито Ет46 е за е36 до 45 се препоръчва нито 255 е гума за е36
Колега, защо тогава има оригинални джанти за Е36 със ЕТ47?
- Demo 9
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 22.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 4.4
- Мечтае да кара: Е60 V10
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани