Койловъри в Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Койловъри в Е36

Мнение от Le Transporteur » 29 Май 2009, 13:17

Въпросът ми е към запознатите с този тип окачване, а също и притежателите на такова.
Нормално ли е при монтиране на койловъри, отпред да не можеш да си ползваш стандартна джанта от Е36. Става въпрос в случая за 7J16 ET46, с гуми 225/50, при монтажа гумата "оре" в пружината.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 29 Май 2009, 13:25

Какво е Ет-от на джантата? При мен го няма този проблем.....абе вие нагласявате ли ги предварителво ,понеже пружината при всички положения мисля е над джантата или по нависоко ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 29 Май 2009, 13:28

ET 46. Модела е като на "error" , но са 16 цола.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 29 Май 2009, 13:45

Това с пружината (да не говоря за гайките) да отиде над гумата при мен е неизпълнимо, или трябва да съм сгафил тотално, което не мисля. В момента веждата е на 20мм над протектора, а на резбата остава още точно толкова за сваляне и финиш. Т.е. ако пробвам да кача гайките над гумата (ако изобщо стане) , колата отива в клас офроуд.
Друго което ме хвърля в тъч, малката прижина е напълно свита, е за чий ... е тя тогава, излиза че работи само на разтягане. Гледам на едни модели е монтирана отдолу, а на други отгоре (като при мен), това има ли някакво влияние!?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Мнение от tZv3t0zAr » 29 Май 2009, 14:00

Maлката пружина е само да обира лувта когато увисне напълно колелото и обира трептенията на голямата пружина !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 29 Май 2009, 14:15

Е добре ти за да свалиш колата трябва да отвиваш ....а за да я вдигнеш да навиваш нали така гайката ....в момента в какво положени е ?
Имаш ли снимка как си монтирал самия тампон да видиме как е ...но там няма какво да се сгреши
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 29 Май 2009, 17:54

Колега мисля че ЕТ-то и широчината на гумата те базикат.Един приятел е с койловъри и е на 17-ски но при него ЕТ-то е 35 с 225/45/17 гумии няма проблем.Пробваи с друга джанта с по-малко ЕТ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 29 Май 2009, 18:19

IPI78 написа:Колега мисля че ЕТ-то и широчината на гумата те базикат.Един приятел е с койловъри и е на 17-ски но при него ЕТ-то е 35 с 225/45/17 гумии няма проблем.Пробваи с друга джанта с по-малко ЕТ.

Прав си, пробвах вече, но ме интересува дали е нормално да опират, след като слагаш стандартна джанта, доста са моделите за Е36 с ET над 41. Аз исках да си сменя амортесьорите , не джантите! :idea:
Голяма далавера, сменяш окачване за 500 лева,ама си приготви 1000 за "нови" джанти.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 4.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е36-ци
Мечтае да кара: e30-ка

Мнение от kik_777 » 29 Май 2009, 18:35

Колега явно проблема ти както и при мен може да се реши едиствено ако се сменят джантите с токива с по малко ЕТ .
Има и друк вариант ако се сложат 10мм фланци аз мислих по този въпрос но ми казаха че не става с фланци само отпред демек трябва и на четирите колела.

п.с при мене колкото повече навивам пружината на горе толкова повече ми опира
*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 29 Май 2009, 21:31

Le Transporteur написа:
IPI78 написа:Колега мисля че ЕТ-то и широчината на гумата те базикат.Един приятел е с койловъри и е на 17-ски но при него ЕТ-то е 35 с 225/45/17 гумии няма проблем.Пробваи с друга джанта с по-малко ЕТ.

Прав си, пробвах вече, но ме интересува дали е нормално да опират, след като слагаш стандартна джанта, доста са моделите за Е36 с ET над 41. Аз исках да си сменя амортесьорите , не джантите! :idea:
Голяма далавера, сменяш окачване за 500 лева,ама си приготви 1000 за "нови" джанти.

Има само една подробност която пропускаш-стандартно гумите с които ги дават нашите бубута са 205...... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 29 Май 2009, 21:47

По принцип има такъв проблем с коиловърите.Зависимостта е,че колкото
по-малък цол е джантата,толкова с по-тесни гуми опира.Демек стандартна
7Jx15 ще опира и с гума 205.В повечето упътвания за монтаж пише,че
би могло да се наложи монтирането на фланци(обикновено 5-10 мм. вършат
работа.Може да ви "спаси" само джанта с по-малко ЕТ.Примерно джанти
8х17 с ЕТ35 не опират дори с гума 235/45,но пък джанти 8х17 с ЕТ 42 опират
дори с 225/45.Решението е фланци 5 мм.А колегата,дето са му казали,
че трябва да сложи и отзад... :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Rover Mini Mayfair,1.3,53cc

Мнение от stann69 » 29 Май 2009, 22:09

Много съм се навил да купувам същото окачване,така че ще следя темата с интерес.
Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 29 Май 2009, 22:26

Le Transporteur написа:
IPI78 написа:Колега мисля че ЕТ-то и широчината на гумата те базикат.Един приятел е с койловъри и е на 17-ски но при него ЕТ-то е 35 с 225/45/17 гумии няма проблем.Пробваи с друга джанта с по-малко ЕТ.

Прав си, пробвах вече, но ме интересува дали е нормално да опират, след като слагаш стандартна джанта, доста са моделите за Е36 с ET над 41. Аз исках да си сменя амортесьорите , не джантите! :idea:
Голяма далавера, сменяш окачване за 500 лева,ама си приготви 1000 за "нови" джанти.


Нем приготви си 80 лева за 10 мм фланци ;)

Се пак нито Ет46 е за е36 до 45 се препоръчва нито 255 е гума за е36
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 29 Май 2009, 23:38

DirtySouth написа:
Le Transporteur написа:
IPI78 написа:Колега мисля че ЕТ-то и широчината на гумата те базикат.Един приятел е с койловъри и е на 17-ски но при него ЕТ-то е 35 с 225/45/17 гумии няма проблем.Пробваи с друга джанта с по-малко ЕТ.

Прав си, пробвах вече, но ме интересува дали е нормално да опират, след като слагаш стандартна джанта, доста са моделите за Е36 с ET над 41. Аз исках да си сменя амортесьорите , не джантите! :idea:
Голяма далавера, сменяш окачване за 500 лева,ама си приготви 1000 за "нови" джанти.


Нем приготви си 80 лева за 10 мм фланци ;)

Се пак нито Ет46 е за е36 до 45 се препоръчва нито 255 е гума за е36


Колега, защо тогава има оригинални джанти за Е36 със ЕТ47?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 22.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е53 4.4
Мечтае да кара: Е60 V10

Мнение от Demo 9 » 30 Май 2009, 0:02

35 до 47 е ЕТ-то за Е36.
бирените капачки са с ЕТ47 ;)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook