Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 1.09.2006
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E36 320 coupe

Мнение от Konov » 06 Май 2009, 23:14

Дърво колеги... :( направих всичко както трябва, (изведох си кабелче от пин 20 на DME както ми е дадено по схема, пуснах постоянен "+" от буксата, която се намира на мястото на акумулатора, но проклетата лапма не реагира по никакъв начин. Ако някой знае да каже дали е възможно моя DME модул да не поддържа тази функция.
Венци!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 06 Май 2009, 23:30

То си пише за кои мотроници става и мисля че беше до края на 94 година или нещо такова

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 318 Yes-ka 97''

Мнение от DarkPsy » 07 Май 2009, 22:30

Konov написа:Дърво колеги... :( направих всичко както трябва, (изведох си кабелче от пин 20 на DME както ми е дадено по схема, пуснах постоянен "+" от буксата, която се намира на мястото на акумулатора, но проклетата лапма не реагира по никакъв начин. Ако някой знае да каже дали е възможно моя DME модул да не поддържа тази функция.


Колега провери ли дали имаш крушка за Check Engine на таблото защото аз нямам
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: ///M Sport Edition

Мнение от deemov » 16 Май 2009, 19:50

Досега си пойграх да прекарам кабела, но накрая стана греда :( Лампата свети постоянно като дам на контакт, натискам 5 пъти газта до долу и нищо :confused: Колата е 96та възможно ли е да е заради това :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 16 Май 2009, 21:23

deemov написа:Досега си пойграх да прекарам кабела, но накрая стана греда :( Лампата свети постоянно като дам на контакт, натискам 5 пъти газта до долу и нищо :confused: Колата е 96та възможно ли е да е заради това :(

кат запалиш гасне ли? кой мотор?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от shengi » 28 Май 2009, 16:59

Здравейте.Днес ми остана време да поразглобя и да видя какво има какво не.Отворих мястото кадето е компютъра /м40б18 мотроника не го знам кой е видях, че съм с бошовска електроника/ и като извадих буксата тая дългата.Гледах и се пулих и не разбрах на кое 8-мо краче трябва да вържа "кабелчето" за да ми тръгне и на мен Chek Engine
http://www.hepegobeh.snimka.bg/album.ph ... d=12555390
http://www.hepegobeh.snimka.bg/album.ph ... d=12555400
http://www.hepegobeh.snimka.bg/album.ph ... d=12555404
Това е буксата.Като гледах има 2 реда по 6 крачета и като преброя 8-мите те си имат вътре краченца и са навързани.Борд нямам обаче.Някой който го е правил ще бъде ли така полезен да очертае точно каде трябва да вържа кабелче пък и гледам няма снимков материял и който се захване може да му е от полза.Благодаря предварително и съжалявам за правописа точки запетаики и прочие.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 28 Май 2009, 20:51

Почти съм сигурен че е тая, но то си имаше номерации на страната на компа - ориентирай се по тях.
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от shengi » 28 Май 2009, 22:41

Чудно обаче аз имам там пинче.Четох по горе че това е за коли с бордови но аз нямам никъкви такива ;) както и да е .... благодаря утре ще ровя и ще връзвам пък ще добавя снимков материал, че нещо колегите никъкви ги няма.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 22.09.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: ///M Sport Edition

Мнение от deemov » 28 Май 2009, 23:33

Отстрани има номерцата, но и аз си мисля, че беше тази която ти е посочил колегата :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 28 Май 2009, 23:52

колеги такава лампичка може ли да се сложи на М40 93та година ? и трудно ли се сваля тъблото за да се постави въпросната крушка ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 29 Май 2009, 9:41

toni3d1 написа:колеги такава лампичка може ли да се сложи на М40 93та година ? и трудно ли се сваля тъблото за да се постави въпросната крушка ?

твоя мотроник го подържа това - да , ако има жичка на куплонга не се плашете , и аз нямах климатик и намерих жиците към мотроника в бушониерата с тапи . Може и тоя 8ми пин там да води и да си седи просто изолиран :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: shumen

Мнение от stasi » 29 Май 2009, 18:51

mitrax написа:
toni3d1 написа:колеги такава лампичка може ли да се сложи на М40 93та година ? и трудно ли се сваля тъблото за да се постави въпросната крушка ?

твоя мотроник го подържа това - да , ако има жичка на куплонга не се плашете , и аз нямах климатик и намерих жиците към мотроника в бушониерата с тапи . Може и тоя 8ми пин там да води и да си седи просто изолиран :roll:

НЕ СЕ ПЛАШЕТЕ ЧЕ ИМА КАБЕЛ НА 8 ПИН И АЗ ИМКАХ И СИ ГО ПУСНАХ НА ОТДЕЛНА ЛАМПА ЗАЩОТО НА ТАБЛОТО НЯМЯ А НЕ САМ С БОРД!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 30 Май 2009, 13:14

значи при всички случаи трябва да се сваля тъблото което ми се струва много трудна задача.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 31 Май 2009, 16:58

Днес цял ден си играх с тази интересна зада4ка и при двете коли се полу4и едната е с М40Б16 края на '91г. ,а другата е с М43Б18 края на '94г. лампата запо4ва да си мига като напомпи6 5 пъти на газта.И за да ви улесня:няма смисал да разглабяте 4ак докато стигнете до мотроника и от там да си пускате кабел4е от ПИН 8 от буксата на ЕКУто,този кабел го дават и при двата модела с които си поиграх Spare Cabel или преведено свободен кабел,на който краят му завър6ва на ДУПКА номер 8 в кап4ката на диагности4ната букса,НО ТАЗИ КОЯТО Е ЗАКА4ЕНА НА КУТИЯТА С БУ6ОНИТЕ(и при двата модела двигатели)Изпробвах то4но от буксата за която казах но за да работи букста трябва да е затворена ина4е лампата не свети.ЕКУто подава отрицателни импулси кум лампата т.е. другият и краи трябва да е на "+" няма зна4ение дали постоянен или само на контакт,но за по сигурно само на контакт,и след като запалите лампата изгасва и не свети постоянно
ДАно съм бил полезен на вси4ки.....
И сега другото което ме вълнува както каза един колега по горе,хубаво показва ти гре6ките,ами как се 4истят тези гре6ки с отка4ане на акумолатор за известно време или след 20тото палене,ако гре6ката не се повтори наново(непомня каде го бях 4ел)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 31 Май 2009, 17:11

с разкачане на акумулатора се чистят със сигурност, но и друг начин има.... или след 20-тото палене или след 2-3-тото проверяване, ама има нещо такова
при мене трябваше да се вади ЕКУ-то щото нямам кабел на 8-ми пин
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook