Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Konov
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 16
 - Регистриран на: 1.09.2006
 - Местоположение: Плевен
 - Пол: Мъж
 - Кара: E36 320 coupe
 
Дърво колеги...  
  направих всичко както трябва, (изведох си кабелче от пин 20 на DME както ми е дадено по схема, пуснах постоянен "+" от буксата, която се намира на мястото на акумулатора, но проклетата лапма не реагира по никакъв начин. Ако някой знае да каже дали е възможно моя DME модул да не поддържа тази функция.
			Венци!
		- стан
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: 2.09.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: '94 Opel Corsa B
 
- DarkPsy
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 137
 - Регистриран на: 24.02.2008
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 318 Yes-ka 97''
 
Konov написа:Дърво колеги...направих всичко както трябва, (изведох си кабелче от пин 20 на DME както ми е дадено по схема, пуснах постоянен "+" от буксата, която се намира на мястото на акумулатора, но проклетата лапма не реагира по никакъв начин. Ако някой знае да каже дали е възможно моя DME модул да не поддържа тази функция.
Колега провери ли дали имаш крушка за Check Engine на таблото защото аз нямам

- deemov
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 276
 - Регистриран на: 22.09.2006
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: ///M Sport Edition
 
Досега си пойграх да прекарам кабела, но накрая стана греда 
 Лампата свети постоянно като дам на контакт, натискам 5 пъти газта до долу и нищо  
 Колата е 96та възможно ли е да е заради това 
			
		- mihal
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1318
 - Регистриран на: 11.04.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i touring 2001/9
 
deemov написа:Досега си пойграх да прекарам кабела, но накрая стана гредаЛампата свети постоянно като дам на контакт, натискам 5 пъти газта до долу и нищо
Колата е 96та възможно ли е да е заради това
кат запалиш гасне ли? кой мотор?

- shengi
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1002
 - Регистриран на: 12.07.2007
 - Местоположение: Rousse
 - Пол: Мъж
 - Кара: E46 320d 136
 - Мечтае да кара: e30 m3
 
Здравейте.Днес ми остана време да поразглобя и да видя какво има какво не.Отворих мястото кадето е компютъра /м40б18 мотроника не го знам кой е видях, че съм с бошовска електроника/ и като извадих буксата тая дългата.Гледах и се пулих и не разбрах на кое 8-мо краче трябва да вържа "кабелчето" за да ми тръгне и на мен Chek Engine 
http://www.hepegobeh.snimka.bg/album.ph ... d=12555390
http://www.hepegobeh.snimka.bg/album.ph ... d=12555400
http://www.hepegobeh.snimka.bg/album.ph ... d=12555404
Това е буксата.Като гледах има 2 реда по 6 крачета и като преброя 8-мите те си имат вътре краченца и са навързани.Борд нямам обаче.Някой който го е правил ще бъде ли така полезен да очертае точно каде трябва да вържа кабелче пък и гледам няма снимков материял и който се захване може да му е от полза.Благодаря предварително и съжалявам за правописа точки запетаики и прочие.
			http://www.hepegobeh.snimka.bg/album.ph ... d=12555390
http://www.hepegobeh.snimka.bg/album.ph ... d=12555400
http://www.hepegobeh.snimka.bg/album.ph ... d=12555404
Това е буксата.Като гледах има 2 реда по 6 крачета и като преброя 8-мите те си имат вътре краченца и са навързани.Борд нямам обаче.Някой който го е правил ще бъде ли така полезен да очертае точно каде трябва да вържа кабелче пък и гледам няма снимков материял и който се захване може да му е от полза.Благодаря предварително и съжалявам за правописа точки запетаики и прочие.

- mihal
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1318
 - Регистриран на: 11.04.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i touring 2001/9
 
- shengi
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1002
 - Регистриран на: 12.07.2007
 - Местоположение: Rousse
 - Пол: Мъж
 - Кара: E46 320d 136
 - Мечтае да кара: e30 m3
 
Чудно обаче аз имам там пинче.Четох по горе че това е за коли с бордови но аз нямам никъкви такива 
 както и да е .... благодаря утре ще ровя и ще връзвам пък ще добавя снимков материал, че нещо колегите никъкви ги няма.
			
- deemov
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 276
 - Регистриран на: 22.09.2006
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: ///M Sport Edition
 
- mitrax
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 902
 - Регистриран на: 26.10.2008
 - Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
 - Пол: Мъж
 - Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
 - Мечтае да кара: ///M
 
toni3d1 написа:колеги такава лампичка може ли да се сложи на М40 93та година ? и трудно ли се сваля тъблото за да се постави въпросната крушка ?
твоя мотроник го подържа това - да , ако има жичка на куплонга не се плашете , и аз нямах климатик и намерих жиците към мотроника в бушониерата с тапи . Може и тоя 8ми пин там да води и да си седи просто изолиран

mitrax написа:toni3d1 написа:колеги такава лампичка може ли да се сложи на М40 93та година ? и трудно ли се сваля тъблото за да се постави въпросната крушка ?
твоя мотроник го подържа това - да , ако има жичка на куплонга не се плашете , и аз нямах климатик и намерих жиците към мотроника в бушониерата с тапи . Може и тоя 8ми пин там да води и да си седи просто изолиран
НЕ СЕ ПЛАШЕТЕ ЧЕ ИМА КАБЕЛ НА 8 ПИН И АЗ ИМКАХ И СИ ГО ПУСНАХ НА ОТДЕЛНА ЛАМПА ЗАЩОТО НА ТАБЛОТО НЯМЯ А НЕ САМ С БОРД!
- PIPERKOV
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 856
 - Регистриран на: 19.08.2005
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW e60 530i SMG
 
Днес цял ден си играх с тази интересна зада4ка и при двете коли се полу4и едната е с М40Б16 края на '91г. ,а другата е с М43Б18 края на '94г. лампата запо4ва да си мига като напомпи6 5 пъти на газта.И за да ви улесня:няма смисал да разглабяте 4ак докато стигнете до мотроника и от там да си пускате кабел4е от ПИН 8 от буксата на ЕКУто,този кабел го дават и при двата модела с които си поиграх Spare Cabel или преведено свободен кабел,на който краят му завър6ва на ДУПКА номер 8 в кап4ката на диагности4ната букса,НО ТАЗИ КОЯТО Е ЗАКА4ЕНА НА КУТИЯТА С БУ6ОНИТЕ(и при двата модела двигатели)Изпробвах то4но от буксата за която казах но за да работи букста трябва да е затворена ина4е лампата не свети.ЕКУто подава отрицателни импулси кум лампата т.е. другият и краи трябва да е на "+" няма зна4ение дали постоянен или само на контакт,но за по сигурно само на контакт,и след като запалите лампата изгасва и не свети постоянно
ДАно съм бил полезен на вси4ки.....
И сега другото което ме вълнува както каза един колега по горе,хубаво показва ти гре6ките,ами как се 4истят тези гре6ки с отка4ане на акумолатор за известно време или след 20тото палене,ако гре6ката не се повтори наново(непомня каде го бях 4ел)
			
		ДАно съм бил полезен на вси4ки.....
И сега другото което ме вълнува както каза един колега по горе,хубаво показва ти гре6ките,ами как се 4истят тези гре6ки с отка4ане на акумолатор за известно време или след 20тото палене,ако гре6ката не се повтори наново(непомня каде го бях 4ел)
- mihal
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1318
 - Регистриран на: 11.04.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 520i touring 2001/9
 
с разкачане на акумулатора се чистят със сигурност, но и друг начин има.... или след 20-тото палене или след 2-3-тото проверяване, ама има нещо такова
при мене трябваше да се вади ЕКУ-то щото нямам кабел на 8-ми пин
			при мене трябваше да се вади ЕКУ-то щото нямам кабел на 8-ми пин

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
			
