DEPO angel eyes реглаж къси-дълги!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Konov
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 1.09.2006
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 coupe
DEPO angel eyes реглаж къси-дълги!!!
Здравейте, вчера си монтирах нови фарове DEPO с ксенон на късите и на дългите и се оказа, че дългите светлини светят по-ниско от нивото на късите. Някой знае ли вариант за регулиране на дългите светлини спрямо късите със или без разглабяне на фаровете. Доколкото погледнах вътре във фаровете има лостче за промяна на положението на лупите в зависимост от това дали колата е с десен или ляв волан, но никъде не видях през отворите на капачетата дали има и вариант за други настройки освен стандартните шестограми: нагоре/надолу и наляво/надясно.
Венци!
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Рефлектора е общ- за къси и дълги и се регулира на две места отгоре на фара-с шестограм/визирам фар DEPO/ 

Последна промяна laviatan на 29 Май 2009, 14:41, променена общо 1 път
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
абе да ти кажа и аз незнам дали има такива работи но ще е много добре някой да разясни
аз имам долу горе подобен проблем пак с Депо с лупи
само че проблемът е че дългите бият доста по нависоко от късите и се получава че имам или много високи дълги или много ниски къси след като се опитам да ги регулирам
чак вземам да се замисля вече дали да не си върна старите фарове на ЗКВ дето бяха само с рефлектори ...
някой ако знае как да се направи някъв по точен реглаж ?
аз имам долу горе подобен проблем пак с Депо с лупи
само че проблемът е че дългите бият доста по нависоко от късите и се получава че имам или много високи дълги или много ниски къси след като се опитам да ги регулирам
чак вземам да се замисля вече дали да не си върна старите фарове на ЗКВ дето бяха само с рефлектори ...

някой ако знае как да се направи някъв по точен реглаж ?
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Принципно ако фаровете са здрави, дългите светлини не се настройват. Т.е. когато настроите късите перфектно, дългите също са настроени така. Рефлектора на дългите и лупата на късите се държат на една обща ламаринена основа, която се регулира чрез врътките извън фара.
Да допълня, че трябва да се внимава къде се слагат трафовете на ангелите. И аз съм с фарове депо с ccfl ангелски очи. На десния фар трафовете са сложени във фара и е невъзможно да се регулира във височина. Трябва да се разглоби и коригира тоя проблем.
Да допълня, че трябва да се внимава къде се слагат трафовете на ангелите. И аз съм с фарове депо с ccfl ангелски очи. На десния фар трафовете са сложени във фара и е невъзможно да се регулира във височина. Трябва да се разглоби и коригира тоя проблем.

- Konov
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 1.09.2006
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 coupe
Аз съм съгласен, че реглажа се прави от двете външни врътки - шестограми. Проблема е, че при настроени къси светлини както трябва, дългите светят по-ниско от късите и на дълъг път все едно не са светнати.
Венци!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Да не е проблема от реглажа на самия фар-нали знаеш че има мегдан за реглаж на фара от двете втулки горе на ушите на фара? 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
Konov написа:Аз съм съгласен, че реглажа се прави от двете външни врътки - шестограми. Проблема е, че при настроени къси светлини както трябва, дългите светят по-ниско от късите и на дълъг път все едно не са светнати.
явно ти не можеш да си ги оправиш и ,моят съвет е да помолиш някои компетентен от Плевен от форума да види за кво иде реч

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
err0r написа:
Да допълня, че трябва да се внимава къде се слагат трафовете на ангелите. И аз съм с фарове депо с ccfl ангелски очи. На десния фар трафовете са сложени във фара и е невъзможно да се регулира във височина. Трябва да се разглоби и коригира тоя проблем.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
още нещо да питам само
купих си фарове на Депо от колега от форума
на някой от вас случвало ли му се е след монтажа на фаровете ,след като си ги регулирате буксата която е за крушката на късите да опира отзад в капачката на фара и тя да не може да се затвори
или ако опира съвсем леко , то след като коригирате височината на фаровете от врътката в купето и капачката от зор да се отваря ?
на колегата с фаровете Депо дето кофти му бият надолу мога да му дам само 1 съвет
след като монтирах моите фарове имах странни проблеми с късите и дългите - всеки си светеше в различна посока , звучи малко невероятно но е такаа
почнах да търся проблема и установих че на новите фарове ( САМО ДА ПОЯСНЯ че моите са на ДЕПО с Лупи и крушки Н1 ) отзад където се слага кръшката има едно като краченце и една пъпка на крушката където трябва да се намести точно
та въпросното краче малко избутва крушката леко в страни и тя не успява да застане в центъра на рефлектора вътрешно
просто отстраних крачетата и работата заспа
купих си фарове на Депо от колега от форума
на някой от вас случвало ли му се е след монтажа на фаровете ,след като си ги регулирате буксата която е за крушката на късите да опира отзад в капачката на фара и тя да не може да се затвори
или ако опира съвсем леко , то след като коригирате височината на фаровете от врътката в купето и капачката от зор да се отваря ?
на колегата с фаровете Депо дето кофти му бият надолу мога да му дам само 1 съвет
след като монтирах моите фарове имах странни проблеми с късите и дългите - всеки си светеше в различна посока , звучи малко невероятно но е такаа
почнах да търся проблема и установих че на новите фарове ( САМО ДА ПОЯСНЯ че моите са на ДЕПО с Лупи и крушки Н1 ) отзад където се слага кръшката има едно като краченце и една пъпка на крушката където трябва да се намести точно
та въпросното краче малко избутва крушката леко в страни и тя не успява да застане в центъра на рефлектора вътрешно
просто отстраних крачетата и работата заспа

- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
С този ксенон на къси и дълги, не е ясно какви крушки са ти дали. Има такива нарочно направени да светят надолу за монтаж на къси светлини при фарове без лупи. Пробвай с нормални крушки, за които е проектиран фара и тогава кажи как е.
По принцип всичко е най-добре да се прави поетапно, за не се чудиш после от къде ти идва проблема. Също така освен реглажа с шестограм, фара може да се измества и от дубелите с резба, на който се завива.
По принцип всичко е най-добре да се прави поетапно, за не се чудиш после от къде ти идва проблема. Също така освен реглажа с шестограм, фара може да се измества и от дубелите с резба, на който се завива.
- Konov
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 1.09.2006
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 coupe
Колеги, проблема се оказа във проклетите фарове. Първо пробвах с оригиналните лампи Philips, с които си дойдоха фаровете в кашона.... същата работа - дългите светят под нивото на късите. после като се позагледах се оказа, че гнездата за лампите на късите и на дългите светлини са в различна посока т.е. едните са нагоре, а другите надолу с крачето, което се намира в основата (на старите ми фарове и двете светлини са с крачето нагоре). Освен това самите гнезна са толкова кофти изработени, че се наложи с макетно ножче да премахвам излишните стърчащи пластмаси и да пиля със шкурка. Сега нещата се пооправиха и утре отивам в някой сервиз за реглаж както си трябва.
Да ви кажа честно, разочарован съм от DEPO ... много некачествена изработка излезнаха.... освен всичко друго лостчето на машинката за ел. регулиране на фаровете е с около 1 см по-късо и не мога да си ползвам машинките от старите Bosch фарове........иначе пък са доста ефектни де
Да ви кажа честно, разочарован съм от DEPO ... много некачествена изработка излезнаха.... освен всичко друго лостчето на машинката за ел. регулиране на фаровете е с около 1 см по-късо и не мога да си ползвам машинките от старите Bosch фарове........иначе пък са доста ефектни де

Венци!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани