Техническа справка за колеги с 316 е46 1.9 бензин (феис) м43
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Техническа справка за колеги с 316 е46 1.9 бензин (феис) м43
Здравейте колеги,очаквам колегите с този тип кола да отговорят (ако има такива де).Значи колата ми всичко е тип топ по нея,сменени пулен комплект съединител,клапан на картерните газове,дебитомер,масло на скоростната,общо взето всичко което създава спънка на двигателя да върви като нов.Колата върви перфектно!Та въпроса ми е нормално ли е явленито че при тези сменени неща и доста други всичко ново,колата едвам превърта гуми. т.е. изключено АСЦ,газ на 4500 и рязко пускане на съединител,превърта най много 2 пъти и се изтрелва.Колата набира добре за 105 коня,и върви с 200.Неочаквам много от 105 коня ама 2 превъртания на гумите москвич ще направи на 500 оборота толкова.На две места чувам,след задаване на този въпрос,че и след изключване на АСЦ-то нещо друго пазело колата от такива "изцепки" това вярно ли е ?
Очаквам да чуя колеги с този тип кола да видим те какво ще кажат,също и по осведомените могат да дадат информация.
П.С Забелязвам че на клипчета 316и е36 го нямат този проблем и се въртят до безобразие!!!
Очаквам да чуя колеги с този тип кола да видим те какво ще кажат,също и по осведомените могат да дадат информация.
П.С Забелязвам че на клипчета 316и е36 го нямат този проблем и се въртят до безобразие!!!
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Техническа справка за колеги с 316 е46 1.9 бензин (феис)
Rundev написа:Здравейте колеги,очаквам колегите с този тип кола да отговорят (ако има такива де).Значи колата ми всичко е тип топ по нея,сменени пулен комплект съединител,клапан на картерните газове,дебитомер,масло на скоростната,общо взето всичко което създава спънка на двигателя да върви като нов.Колата върви перфектно!Та въпроса ми е нормално ли е явленито че при тези сменени неща и доста други всичко ново,колата едвам превърта гуми. т.е. изключено АСЦ,газ на 4500 и рязко пускане на съединител,превърта най много 2 пъти и се изтрелва.Колата набира добре за 105 коня,и върви с 200.Неочаквам много от 105 коня ама 2 превъртания на гумите москвич ще направи на 500 оборота толкова.На две места чувам,след задаване на този въпрос,че и след изключване на АСЦ-то нещо друго пазело колата от такива "изцепки" това вярно ли е ?
Очаквам да чуя колеги с този тип кола да видим те какво ще кажат,също и по осведомените могат да дадат информация.
П.С Забелязвам че на клипчета 316и е36 го нямат този проблем и се въртят до безобразие!!!
А ти АСЦ или ДСЦ имаш ... че гледам си с фейслифт ? До колкото знам, при ДСЦ, да за се изключи напълно, трябва да се задържи копчето за по-дълго, защото някакви системи пак оставали активни. А иначе ... аз и с АСЦ и без ... днес на мокрото сутринта не мога да тръгна на светофарите, каквото и да правя буксувам и лампата отпред свети като на дискотека

- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)



- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
majstorapetkov написа:Така си е колега. АСЦ- то не може да се изключи напълно. А ти с АСЦ или ДСЦ си?
Аз това го питах, защото при тези с АСЦ, се натиска копченцето и АСЦ-то светва и се деактивира напълно (пробвал съм го на сняг ... забавно е). Но при ДСЦто има друг пиниз... трябва да се зъдържи копчето за да се изключи напълно ... имаше една голяма тема на SKISA, който безуспешно се опитваше да издрифти кораба си (Е60)


- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Rundev написа:Хммм странна работа с АСЦ съм,е има ли и след изключването му нещо което спира колата ?????
Не.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Според мен АСЦ- то въпреки че свети не е изключено напълно и продължава да си върши работата, но до каква степен не знам.
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
В тази връзка да попитам - има ли някакво друго практическо приложение на копчето за АСЦ освен за гъзария и удоволствие?
т.е. кога трябва да го изключвам?
Иначе съм със същия мотор преди фейса и проблем с въртене на гуми нямам
))

Иначе съм със същия мотор преди фейса и проблем с въртене на гуми нямам

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
zmeyan написа:В тази връзка да попитам - има ли някакво друго практическо приложение на копчето за АСЦ освен за гъзария и удоволствие?т.е. кога трябва да го изключвам?
Иначе съм със същия мотор преди фейса и проблем с въртене на гуми нямам))
ASC - то има доста важна функция, не е за гъзария... в някой ситуации може да ти спаси и живота/колата. Идеята на АСЦ-то да поддържа сцеплението на задните колела към пътя. Това го постига отнема от газта и ако се наложи ползва задните спирачки, за да намали въртенето на задните колела, така че да предотврати превъртане целящо по-голямо сцепление с пътя ... има много готини филмчета в youtube за АСЦ и ДСЦ:
ASC: http://www.youtube.com/watch?v=iu4xYoS1Bhk
DSC: http://www.youtube.com/watch?v=kte7zSK- ... re=related
Пробвал съм зимата да се въртя в завой с АСЦ и без... резултата е, че без АСЦ се завъртях на 180 градуса, докато с АСЦ се получи леко поднасяне и се върнах в права линия.
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Въпросът ми беше не за какво служи АСЦ...
а какъв е замисълът от възможността му да се изключва (освен за гъзария)...
а какъв е замисълът от възможността му да се изключва (освен за гъзария)...
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Ir0n написа:@Rundev
За да изключиш напълно електронната стабилизация, трябва да натиснеш копчето по-продължително, докато не ти светне и лампата за ABS.Тогава ще превърташ гуми![]()
И колата ти е 116 коня
Дано си прав,значи лампата за АБС-а да светне така ли? Ок бягам да пробвам,ако е така ще съм ти много благодарен

И колата ми е 105 коня приятелю на книжката ми го пише

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Rundev написа:Ir0n написа:@Rundev
За да изключиш напълно електронната стабилизация, трябва да натиснеш копчето по-продължително, докато не ти светне и лампата за ABS.Тогава ще превърташ гуми![]()
И колата ти е 116 коня
Дано си прав,значи лампата за АБС-а да светне така ли? Ок бягам да пробвам,ако е така ще съм ти много благодарен![]()
И колата ми е 105 коня приятелю на книжката ми го пише
аз пък повече вярвам на Ауто.ру

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/3er/#3er_e46
316и след 2001 година са 116к.с.
54 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани