Техническа справка за колеги с 316 е46 1.9 бензин (феис) м43

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Техническа справка за колеги с 316 е46 1.9 бензин (феис) м43

Мнение от Rundev » 29 Май 2009, 15:01

Здравейте колеги,очаквам колегите с този тип кола да отговорят (ако има такива де).Значи колата ми всичко е тип топ по нея,сменени пулен комплект съединител,клапан на картерните газове,дебитомер,масло на скоростната,общо взето всичко което създава спънка на двигателя да върви като нов.Колата върви перфектно!Та въпроса ми е нормално ли е явленито че при тези сменени неща и доста други всичко ново,колата едвам превърта гуми. т.е. изключено АСЦ,газ на 4500 и рязко пускане на съединител,превърта най много 2 пъти и се изтрелва.Колата набира добре за 105 коня,и върви с 200.Неочаквам много от 105 коня ама 2 превъртания на гумите москвич ще направи на 500 оборота толкова.На две места чувам,след задаване на този въпрос,че и след изключване на АСЦ-то нещо друго пазело колата от такива "изцепки" това вярно ли е ?
Очаквам да чуя колеги с този тип кола да видим те какво ще кажат,също и по осведомените могат да дадат информация.

П.С Забелязвам че на клипчета 316и е36 го нямат този проблем и се въртят до безобразие!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: Техническа справка за колеги с 316 е46 1.9 бензин (феис)

Мнение от Wolfen » 29 Май 2009, 15:07

Rundev написа:Здравейте колеги,очаквам колегите с този тип кола да отговорят (ако има такива де).Значи колата ми всичко е тип топ по нея,сменени пулен комплект съединител,клапан на картерните газове,дебитомер,масло на скоростната,общо взето всичко което създава спънка на двигателя да върви като нов.Колата върви перфектно!Та въпроса ми е нормално ли е явленито че при тези сменени неща и доста други всичко ново,колата едвам превърта гуми. т.е. изключено АСЦ,газ на 4500 и рязко пускане на съединител,превърта най много 2 пъти и се изтрелва.Колата набира добре за 105 коня,и върви с 200.Неочаквам много от 105 коня ама 2 превъртания на гумите москвич ще направи на 500 оборота толкова.На две места чувам,след задаване на този въпрос,че и след изключване на АСЦ-то нещо друго пазело колата от такива "изцепки" това вярно ли е ?
Очаквам да чуя колеги с този тип кола да видим те какво ще кажат,също и по осведомените могат да дадат информация.

П.С Забелязвам че на клипчета 316и е36 го нямат този проблем и се въртят до безобразие!!!


А ти АСЦ или ДСЦ имаш ... че гледам си с фейслифт ? До колкото знам, при ДСЦ, да за се изключи напълно, трябва да се задържи копчето за по-дълго, защото някакви системи пак оставали активни. А иначе ... аз и с АСЦ и без ... днес на мокрото сутринта не мога да тръгна на светофарите, каквото и да правя буксувам и лампата отпред свети като на дискотека :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 29 Май 2009, 15:13

:shock: Аз пък на мокрото съм още по зле там хептен немога да превъртя гуми нито да я плъзна :shock: сякаш нещо като тръгна да правя магарии и сваля рязко оборотите до една степен докато не се изтреля :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 29 Май 2009, 16:27

Така си е колега. АСЦ- то не може да се изключи напълно. А ти с АСЦ или ДСЦ си?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 29 Май 2009, 16:33

majstorapetkov написа:Така си е колега. АСЦ- то не може да се изключи напълно. А ти с АСЦ или ДСЦ си?


Аз това го питах, защото при тези с АСЦ, се натиска копченцето и АСЦ-то светва и се деактивира напълно (пробвал съм го на сняг ... забавно е). Но при ДСЦто има друг пиниз... трябва да се зъдържи копчето за да се изключи напълно ... имаше една голяма тема на SKISA, който безуспешно се опитваше да издрифти кораба си (Е60) :) та там подробно се обясняваха тези неща ... ако се разтърси в търсачката все ще изкочи нещо ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 29 Май 2009, 16:44

Хммм странна работа с АСЦ съм,е има ли и след изключването му нещо което спира колата ?????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 29 Май 2009, 17:16

Rundev написа:Хммм странна работа с АСЦ съм,е има ли и след изключването му нещо което спира колата ?????

Не.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 29 Май 2009, 17:38

Според мен АСЦ- то въпреки че свети не е изключено напълно и продължава да си върши работата, но до каква степен не знам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 29 Май 2009, 18:09

В тази връзка да попитам - има ли някакво друго практическо приложение на копчето за АСЦ освен за гъзария и удоволствие? :) т.е. кога трябва да го изключвам?

Иначе съм със същия мотор преди фейса и проблем с въртене на гуми нямам :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 29 Май 2009, 18:29

zmeyan написа:В тази връзка да попитам - има ли някакво друго практическо приложение на копчето за АСЦ освен за гъзария и удоволствие? :) т.е. кога трябва да го изключвам?

Иначе съм със същия мотор преди фейса и проблем с въртене на гуми нямам :)))


ASC - то има доста важна функция, не е за гъзария... в някой ситуации може да ти спаси и живота/колата. Идеята на АСЦ-то да поддържа сцеплението на задните колела към пътя. Това го постига отнема от газта и ако се наложи ползва задните спирачки, за да намали въртенето на задните колела, така че да предотврати превъртане целящо по-голямо сцепление с пътя ... има много готини филмчета в youtube за АСЦ и ДСЦ:

ASC: http://www.youtube.com/watch?v=iu4xYoS1Bhk
DSC: http://www.youtube.com/watch?v=kte7zSK- ... re=related

Пробвал съм зимата да се въртя в завой с АСЦ и без... резултата е, че без АСЦ се завъртях на 180 градуса, докато с АСЦ се получи леко поднасяне и се върнах в права линия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 13.03.2009
Местоположение: Dortmund

Мнение от Ir0n » 29 Май 2009, 18:40

@Rundev
За да изключиш напълно електронната стабилизация, трябва да натиснеш копчето по-продължително, докато не ти светне и лампата за ABS.Тогава ще превърташ гуми ;)
И колата ти е 116 коня ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 29 Май 2009, 19:25

Въпросът ми беше не за какво служи АСЦ...
а какъв е замисълът от възможността му да се изключва (освен за гъзария)...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 13.03.2009
Местоположение: Dortmund

Мнение от Ir0n » 29 Май 2009, 19:38

Не е от гъзария, нарича се спортно каране.Така може да цедиш колата до край, без тя да ти се опъва.И не се шегувам :!: :idea: :smoke:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 29 Май 2009, 21:47

Ir0n написа:@Rundev
За да изключиш напълно електронната стабилизация, трябва да натиснеш копчето по-продължително, докато не ти светне и лампата за ABS.Тогава ще превърташ гуми ;)
И колата ти е 116 коня ;)



Дано си прав,значи лампата за АБС-а да светне така ли? Ок бягам да пробвам,ако е така ще съм ти много благодарен :lalala:

И колата ми е 105 коня приятелю на книжката ми го пише :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 29 Май 2009, 21:54

Rundev написа:
Ir0n написа:@Rundev
За да изключиш напълно електронната стабилизация, трябва да натиснеш копчето по-продължително, докато не ти светне и лампата за ABS.Тогава ще превърташ гуми ;)
И колата ти е 116 коня ;)



Дано си прав,значи лампата за АБС-а да светне така ли? Ок бягам да пробвам,ако е така ще съм ти много благодарен :lalala:

И колата ми е 105 коня приятелю на книжката ми го пише :winky:


аз пък повече вярвам на Ауто.ру :)

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/3er/#3er_e46

316и след 2001 година са 116к.с.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook