За евтините е46-ци от Германия
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
За евтините е46-ци от Германия
Някой от форума купувал ли си е скоро такава на цена под 4000 евро и доколко може да се разчита според вас,че като я вземеш няма да се наложи основен ремонт след време
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... ne&lang=de

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... ne&lang=de
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
колега те пак не са мн ефтини 3600Е -7200лв + 1000лв път регисрация 300лв ГО 150лв = 8700 лв това е без смяна на консумативи отделно и ти имаш разходи граници и рушвети и преди всичко късмет другото което е дочух , че от италия се внасяли коли в Германия и там се продавали и ти си мислиш , че си взел немска кола , а се оказва съвсем друго...отделно като гледах километрите им мн прилични ми се сториха под 200К ако е то автокъща на някой турчин или арапин и сърбин все едно колата е от горубляне взета 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

според мен първата е ударена, втората ако е прецакана и има много работи да се ремонтират, 3тата е вече 4500 евро. Да не говорим, че това са само 318ки, от преди фейса, които са най-евтините и като вървеж нямат нищо общо с 320д и 320и. Тези без лети джанти дори.
Освен това със сигурност по тях нищо не е сменяно от завода насам
. Почни задължително с носачи (100%), тампони на носачите (100%), рейка (най-вероятно ще има стабилен луфт вече), дискове, накладки, биалетки, дебитомер (100%), тампони на мотора (100%), амортисьори (90%), лагери на амортисьорите, масла, течности, филтри, обслужване. После сложи още някой лев (1000 примерно) за някой друго проблемче - я клапан, я нещо с климатика...все пак е 10-11 год. кола и се случва все нещичко да трябва да се смени.
Абе, според мен може и повече да се набуташ от колкото да си купиш една поддържана и пазена от БГ-то. Но в общи линии ако искаш да караш Е46, под 14 000 -15 000 лв трудно ще ти излезе.
Ако някой от колегите не е съгласен с мен да ме обори, това са моите наблюдения. Има и изключения, но за 3600 евро - няма такива.
Освен това със сигурност по тях нищо не е сменяно от завода насам

Абе, според мен може и повече да се набуташ от колкото да си купиш една поддържана и пазена от БГ-то. Но в общи линии ако искаш да караш Е46, под 14 000 -15 000 лв трудно ще ти излезе.
Ако някой от колегите не е съгласен с мен да ме обори, това са моите наблюдения. Има и изключения, но за 3600 евро - няма такива.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
авторе мумфорд - това са реалните цени навън! Купуват се чисто нови коли масово в Германия в момента заради държавната помощ.
Съвсем нормално е в бяла държава като Германия и в тая криза един 11 г. таралясник 318 Е46 с климатроник да не смеят да му искат повече от 3600 евро. Само наглите българи искат за такъв изумителните 9600-9800 лв.
И как веднага се изтъква сменяне на консумативи сякаш никой разумен не сменя нищо ако е купена тук в България.
Купена тук задължително сменяш и окачване и така цена и удря от 9600 лв. продажна цена в България крайна 11 500-12 000 лв.
Отиваш в Германия с близък монтьор и вземеш нещо прекрасно за над 3 500 лв. по-малко отколкото им искат тук!!!
Съвсем нормално е в бяла държава като Германия и в тая криза един 11 г. таралясник 318 Е46 с климатроник да не смеят да му искат повече от 3600 евро. Само наглите българи искат за такъв изумителните 9600-9800 лв.
И как веднага се изтъква сменяне на консумативи сякаш никой разумен не сменя нищо ако е купена тук в България.

Купена тук задължително сменяш и окачване и така цена и удря от 9600 лв. продажна цена в България крайна 11 500-12 000 лв.
Отиваш в Германия с близък монтьор и вземеш нещо прекрасно за над 3 500 лв. по-малко отколкото им искат тук!!!
- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Демитрев , много им разбираш на тия ефтините коли
Аз моята Е46-ца купето в Германия преди 2 месеца я пазарих за 8000 евро цена на място , а комбито преди 2 години на 8300к евро като тука бяха по 16-17к лв пак;) Така ,че живееш в някьква илюзия. Нищо лично.

- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Dakataaa написа:Демитрев , много им разбираш на тия ефтините колиАз моята Е46-ца купето в Германия преди 2 месеца я пазарих за 8000 евро цена на място , а комбито преди 2 години на 8300к евро като тука бяха по 16-17к лв пак;) Така ,че живееш в някьква илюзия. Нищо лично.
Разбирам им. Спазарих преди 11 дена за 6700 евро прекрасен черен 325 туринг 9/2003г. с ESP, EBD, заводски парктроник и климатроник.
Нищо лично. Нека има балъци да дават по 11 000 лв за 10 годишни кошници без елементарни - задължителни екстри.
Пък от България от 6 години кола втора употреба не купувам. Няма и да купя никога кола от български авто салон или частник.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани