Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж
ивчо3 написа:Nasko_325TD написа:Помагайте,колеги какво става незнам!Сменихме и и ангренажнате вериги,зъбни колела и пак няма палене.От какво може да е това чудо!?Стартера е нов,сменен чисто нов ротор има!Върти си доста добре и няма палене!Иначе запали ли върви доста,не прекъсва работи добре!Може би пуши малко повече,ама твеа е защото и барахме плочката за регулирането на нафтата и май сме и пуснали повечко.
Колега, един съвет. Този ТДС няма да се оправи с верига, ангренаж и други наща, които сменяш на сляпо. Почти 100% съм сигурен, че проблема ти е в ГНП-то. За да си сигурен и ти в това, вземи някакъв съд, без значение какъв, напълни го със студена вода, поне 10 литра, загряваш мотора до нормална работна температура, гасиш двигателя и изсипваш много внимателно водата върху ГНП-то. Пада се някъде между тръбите на смукателния колектор. Пиша много внимателно, защото ако излееш студена вода върху блока, или главата има опастност от спукване. След тази манипулация въртиш на стартера и ако запали веднага си за ремонт на ГНП-то, който както един колега писа е към 700-800 лв. Варианта втора употреба не ти го препоръчвам. Никой не може да ти гарантира, че след месец, два, или повече няма отново да се появи този проблем. Нова помпа пълна окомплектовка е около 3500 лв.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... tion_pump/
само че след тази манипулация не е нужно да се сменява гнп-то,ното пък има нужда от ремонт.при такива симптоми(тва с охлаждането) проблема идва от блокирал клапан на обратната нафта.гнп-то се охлажда от самата нафта дет минава през него...до сега при всички такива случай е било виновно клапанчето...
п.с. тва го знам от колегите в 'супер дизел'

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж
vld написа:
Защото не е направил нищо, той само си пита.
И ходи при някакви дето за пръв път виждат ТДС.
Помпата я е сменявал вече веднъж с друга втора ръка.
Умната дюза до колкото помня му сълзи.
Единственото което е направил е да смени веригите с нови, а всички знаем, че след тази процедура се презацепва ГНП за да я върне в заводски параметри, защото най вероятно с нея е компенсирано преди това разтягането.
Какти се струва да набият помпа от бензинова кола на мястото на подкаващата помпа в резервоара?
Майстора казал че била преебана и не давала дебит, налягането и било само 0.2 бара и и хакнали бензинова, да прави 6++ бара![]()
Направо не ми се мисли на какви акълни монтьори попада
Ха ха ха, с последното изречение ме хвърли в недоумение. Първо бензиновите помпи са с налягане 3 бара на четирицилиндровите и М50 от шестцилиндровите, а М52 е 3.5 бара. Откъде ще дойдат тези 6++ не е ясно. Доколкото знам на ТДС-а подкачващата помпа работи с налягане 4.5 бара до 10 бара. На този майстор ще дам съвет да върже паралелно с отделни маркучи от резервоара две помпи от бензинови двигатели и ще достигне налягане от 6++ бара


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- Kaloyan78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Плевен - София
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E65
- Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com
Хм, странно. На баща ми джипа е с TDS-ов двигател, като сипа от Шел нафта на топъл двигател не щеше да пали. Въртиш ли, въртиш - не, едвам-едвам! Сипа на OMV и след известно време джипът се оправи. Моето БМВ палеше трудно на топъл двигател, сипах една добавка(ама не от тея по 8 лева, една за 16) и се оправи
. Един приятел има С200 W203 '03 та той ми я препоръча, защото и на неговият Мерцедес и на баща си на джипа сложили такава добавка и каза, че има много добри резултати, затова пробвах и аз и останах доволен. Разход падна, вървеж и работа на двигателя се оправиха. Изобщо съм много доволен. Сега, не знам при теб как стоят нещата, но пробвай с по-качествена нафта и добавка(макар да ме съмнява това да помогне, но все пак - щом казваш, че пали и работи нормално)... И отиди да ти регулират плочката на ГНП или поне на диагностика в Бош
. Аз от тях съм много доволен
.



Последна промяна Kaloyan78 на 27 Май 2009, 8:51, променена общо 1 път
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Kaloyan78 написа:Хм, странно. На баща ми джипа е с TDS-ов двигател, като сипа от Шел нафта на топъл двигател не щеше да пали. Въртиш ли, въртиш - не, едвам-едвам! Сипа на OMV и след известно време джипът се оправи. Моето БМВ палеше трудно на топъл двигател, сипах една добавка(ама не от тея по 8 лева, една за 16) и се оправи. Един приятел има С200 W203 '03 та той ми я препоръча, защото и на неговият Мерцедес и на баща си на джипа сложили такава добавка и каза, че има много добри резултати, затова пробвах и аз и останах доволен. Разход падна, вървеж и работа на двигателя се оправиха. Изобщо съм много доволен. Сега, не знам при теб как стоят нещата, но пробвай с по-качествена нафта и добавка(макар да ме съмнява това да помогне, но все пак)...
Е кажи коя е добавката де,та да пробват хората които вярват на тези неща.
- Kaloyan78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Плевен - София
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW E65
- Детайли за колата: www.izgodnite.com
www.avto-bg.eu
www.recipes.free.bg
www.kotaracite.com
Ами това е, че изобщо не я помня. На София съм, че имам лекции, в Четвъртък съм си на Плевен. Напиши ми ЛС тогава и ще я снимам и ще я качаDream_BMW написа:Kaloyan78 написа:Хм, странно. На баща ми джипа е с TDS-ов двигател, като сипа от Шел нафта на топъл двигател не щеше да пали. Въртиш ли, въртиш - не, едвам-едвам! Сипа на OMV и след известно време джипът се оправи. Моето БМВ палеше трудно на топъл двигател, сипах една добавка(ама не от тея по 8 лева, една за 16) и се оправи. Един приятел има С200 W203 '03 та той ми я препоръча, защото и на неговият Мерцедес и на баща си на джипа сложили такава добавка и каза, че има много добри резултати, затова пробвах и аз и останах доволен. Разход падна, вървеж и работа на двигателя се оправиха. Изобщо съм много доволен. Сега, не знам при теб как стоят нещата, но пробвай с по-качествена нафта и добавка(макар да ме съмнява това да помогне, но все пак)...
Е кажи коя е добавката де,та да пробват хората които вярват на тези неща.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Дамм,пробвахме го пали като се охлади!
Тука чета един пост,че клапъна за обратната нафта е блокирал и наистина ми се струва това понеже колата мирише на неизгоряла нафта,като я настъпвам!Има ли как да се оправи!?
Тука чета един пост,че клапъна за обратната нафта е блокирал и наистина ми се струва това понеже колата мирише на неизгоряла нафта,като я настъпвам!Има ли как да се оправи!?

- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Значи правилно съм предположил .Помпата ти е износена.Тая твоя кола е поне на 600>700хил.км брат.Пробвай да смесваш нафтата 50на50 с БИОДИЗЕЛ.Ако има ефект пиши.Но най добре си намери помпа на по малко километри.



- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани