Защо като си пусна подгрева на задното стъкло ми се смущава
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- boywalking
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 16.06.2008
- Местоположение: Kassel/Germany
- Пол: Мъж
- Кара: е39
- Мечтае да кара: E38
и при мен е така, а съм с ДВД и захранване директно от акомулатора яки кабели (има и бушон разбира се)
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...
Колега погмедни си отзад на лявата колонка(зад пасажерското място) дето ти е плафона махаш тая кора но внимателно, че се чупят лесно щипките, там има нещо като антенен усилвател ли е кво ли е и виж дали всичките връзкии там са добре ако не разбираш пък я закарай на някой да погледне дето разбира.
http://www.clip4e.com/play.php?id=45143& -ПРОСТ НАРОД СЛАБА ДЪРЖАВА !!!
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[url=http://forum-lines.ru/]

[/url]интересное
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Next написа:просто нагревателя черпи много ток и радиото както знаем има ниска консумация и явно тока му не стига
Това не го казвай на друго място, защото ще ти се смеят. По твоята логика излиза, че като си пуснеш нагреватела на задното стъкло и СД плеара трябва да спре да свири.

Сега по проблема на колегата. Провери антенния усилвател, който се намира в лявата колонка, както колегите са отбелязали. Провери и връзките между усилватела и антените. На задното стъкло има две антени АМ и FM. Нормално е при лоши връзки да се получава смущение в радио сигнала, като се има в предвид, че в БГ самия сигнал е слаб. Провери и кабела, който излиза от антенния усилвател и отива в радиото. Всички връзки трябва да са добри. Ако всичко е наред и проблема остава има два варианта:
1. Смени станцията, тази която си избрал е с много слаб сигнал, който лесно се смущава.
2. Тунера на СДто има проблем - това е малко вероятно.
Успех.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ceco_83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 25.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54Б22 '01
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Махаш (издърпваш)уплатнението за вратата и ще разбереш.Тя(кората) е на щипки които лесно се чупят и трябва да се внимава.Ето снимка на която съм отбелязал-
ето какво представлява и усилватела

Последна промяна GRECE на 27 Май 2009, 11:39, променена общо 2 пъти
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Не знам към кой е отправен въпросът, но в моя случай като настроя радиото ръчнои хваща станцията, и като тръгна почва да глъхне. С Pionneer 5000 съм. Не ми гори бушона, подгрева работи перфектно.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
При мен смущението го има с изключен, или включен подгревател. На деу ми е "уредбата". Явно този тип антени в подгревателя не са много читави.
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Според мен антената не са вертикалните черти, а горните 3 черти те не са свързани с подгревателя, аз съм с Alpine и нямам проблеми, но май не е от CD-то а от колата 

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Днес разглобих кората където е усливателя на антената. Настройх си ръчно радио Фреш и почнах да разкачам връзки. Очудващото беше, че няма никаква промяна в сигнала. Нищо не беше разкачено или прекъснато. Значи проблемът трябва да е някъде по кабела или вече както ме съмнява най-силно - преходника за антената към плейра. Лошото е, че така съм заклещил плейъра, че нема вадене. ще си карам без радио...
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Next написа:просто нагревателя черпи много ток и радиото както знаем има ниска консумация и явно тока му не стига



Сега по темата, колега мисля че проблема ти е 100% в усилвтеля , провери връзките към него ....както колегите вече са ти казали !
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани