E34 M50 В25 turbo

Персонални тунинг проекти.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 25 Май 2009, 14:21

RSxRacer написа:
Явор написа:а другото,нагласено ли е


почти да :)
Не почти. Всичко е нагласено. Само донастройки и трябват.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 18.03.2007
Местоположение: Някъде по света
Пол: Мъж
Кара: икономично
Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин

Мнение от BMW дизайн » 25 Май 2009, 15:23

Това е една от най-смислените и интересни теми който съм прочел до сега евала за снимките, ентусязма и доброто обяснение на всички колеги :bowdown:
...."хайде да продадем България и да си купим нещо по на ЮГ"....
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 25 Май 2009, 21:09

BMW дизаин написа:Това е една от най-смислените и интересни теми който съм прочел до сега евала за снимките, ентусязма и доброто обяснение на всички колеги :bowdown:
Мерси колега. Старая се да напиша всичко за да може да е интересно и ако някой реши да прави нещо да има ифо къде, как, колко и тн. Аз лично много от нещата които правя преди това съм ги чел от темите на лудия и на други колеги.

Относто колата днес я карах и е почти настроена. Поне колкото позволява до момента. Надута е на 0.4 и върви до 4500 оборота. От там насетне оригиналната бензинова помпа не може да насмогне и не и стига горивото. Затова и смъкнахме налягането на 0.4 поне да може да се кара безопасно над 4500. Та за сега няма да има клипчета докато не си взема друга помпа :( :(
За сега се двуомя дали да правя отделен резервоар в багажника с външна помпа или да търся няква потопяема на мястото на оригиналната както е направил лудия на неговата Е36-ца. Жалко само че тези като неговата им се изчерпа количеството и тряя се търси нещо друго :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 26 Май 2009, 8:28

Бензиновата помпа е еднаква за следните модели Е34 (ЛИНК към RealOEM):
E34 518g Touring, Europe
E34 518i Saloon, Europe
E34 518i Touring, Europe
E34 520i Touring, Europe
E34 520i Saloon, Europe
E34 525i Touring, Europe
E34 525i Saloon, Europe - ти си тук
E34 525ix Touring, Europe
E34 525ix Saloon, Europe
E34 530i Saloon, Europe
E34 535i Saloon, Europe
E34 M5 3.6 Saloon, Europe
E34 M5 3.8 Saloon, Europe - тук за сравнение (340 к.с., 400 Нм)

И понеже е малко вероятно да си по-мощен от М5 3,8 още на 4500 об/мин, където М5 има около 390 Нм, проблема вероятно е другаде, но не и в помпата. Или ако е в помпата, то е защото помпата е на 15 години, а не защото по принцип е "малка".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 26 Май 2009, 9:32

Postman написа:Или ако е в помпата, то е защото помпата е на 15 години, а не защото по принцип е "малка".
Абсолютно съм съгласен с теб. Все пак колата е на 15г и едва ли тая помпа е сменяна до сега. Въпроса е че като ще се сменя ще търся няква по яка. Така или иначе ще се дават пари.
Postman написа:И понеже е малко вероятно да си по-мощен от М5 3,8 още на 4500 об/мин, където М5 има около 390 Нм
Не съм мерил мощности но защо си мислиш че на 0.7 този мотор няма да удари 400+ нютон метри??? Мисля и лудия на неговото М50 още докато беше 2.5 и на малък надув имаше грижи с помпата и не и стигаше дебита. Всъщност снощи прегледах темата му да се уверя че и при него е било така ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 26 Май 2009, 10:09

Не съм се изразил съвсем точно, сега като се чета го виждам ясно...
На практика искам да кажа, че дори и 500 Нм да направиш на 4500 об/мин, което прави 318 к.с., пак не прави помпата малка, защото тя захранва със заводския запас 340 к.с.

Относно 400-те Нм - на 0,7 бара 400 Нм са реално постижими за М50, говорейки по принцип, защото най-простата и бърза сметка показва 417 Нм. Та ако имаш 400 Нм на 4500 об/мин, все още няма гаранция, че на 5900 об/мин ще си по-мощен, отколкото S38В38 на 6750, защото същата бърза сметка показва 327 к.с., та оттам и изводите ми за помпата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 31.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Sherman » 26 Май 2009, 12:10

А това, че М5цата е атмосферка и се движи на по-бедни смеси 12.5-13 примерно... пък турбаланата сигурно гони смеси около 11ки?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 26 Май 2009, 13:46

Ами хайде сметни го сам на 4500 об/мин, налягане 0,7 и смеси 11 колко литра бензин на час се получават (или алтернативно бензин като за колко к.с. се излива) и после ще си пишем отново ;).
Сметни го и за 6000 ако ти се занимава. А накрая и за М5 на 7240 (ограничител) със смеси 12,5 или някакво друго реалистично число по избор ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Май 2009, 15:53

дюзи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 26 Май 2009, 20:23

kirililiev написа:дюзи.
Не е дюзи братле. Имам един ред оригинални и още един допълнителен 290цц които са дооооста в повече от необходимото. Дюзите са прегледани преди това и са перфектни. Днес обаче замерих и налягането на помпата и се оказва че тя си държи перфектно налягане и проблема не е от нея :roll: :roll: Ако някой има идеи да споделя
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 27 Май 2009, 17:43

Благоевградското 328 турбо караше със сток помпата и нямаше проблеми със сместа, в момента кара с помпа от С4 (оригиналната изгоря пред време). Мери ли налягането в движение ?
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: re

Мнение от ///peter » 27 Май 2009, 17:52

slavianko написа:
kirililiev написа:дюзи.
Не е дюзи братле. Имам един ред оригинални и още един допълнителен 290цц които са дооооста в повече от необходимото. Дюзите са прегледани преди това и са перфектни. Днес обаче замерих и налягането на помпата и се оказва че тя си държи перфектно налягане и проблема не е от нея :roll: :roll: Ако някой има идеи да споделя


Кво показва електрониката?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 28 Май 2009, 13:38

Joreto написа:Благоевградското 328 турбо караше със сток помпата и нямаше проблеми със сместа, в момента кара с помпа от С4 (оригиналната изгоря пред време). Мери ли налягането в движение ?
Точно в движение я мерихме и си държи перфектно налягане и след 4500 при яко ръчка.
///peter написа:Кво показва електрониката?
Ами аз да ти кажа съм доста на ВИ с тея електроники и разчитам изцяло на моя мапер Turbo-lag но според него и според показанията на ламбд сондата колата си беднее след 4500.
Вчера извадих свещите които скоро трябва да сменя защото не са най подходящите но ... Попричуках им малко хлабините че оригинално са доста големи а аз ги направих всички на 0.5мм с и само от това доста се промени вървежа на по високи. Тези дни съм в размисли на това какви свещи да сложа и да видя дали не е това проблема. После пак ще увеличим малко импулса на вторият ред и да видим дали няма да е от това.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Re: ре

Мнение от ///peter » 28 Май 2009, 13:57

slavianko написа:
Joreto написа:Благоевградското 328 турбо караше със сток помпата и нямаше проблеми със сместа, в момента кара с помпа от С4 (оригиналната изгоря пред време). Мери ли налягането в движение ?
Точно в движение я мерихме и си държи перфектно налягане и след 4500 при яко ръчка.
///peter написа:Кво показва електрониката?
Ами аз да ти кажа съм доста на ВИ с тея електроники и разчитам изцяло на моя мапер Turbo-lag но според него и според показанията на ламбд сондата колата си беднее след 4500.
Вчера извадих свещите които скоро трябва да сменя защото не са най подходящите но ... Попричуках им малко хлабините че оригинално са доста големи а аз ги направих всички на 0.5мм с и само от това доста се промени вървежа на по високи. Тези дни съм в размисли на това какви свещи да сложа и да видя дали не е това проблема. После пак ще увеличим малко импулса на вторият ред и да видим дали няма да е от това.


Гледайте AFR-a, ако след интервенцията на свещите сместта е по-богата значи сте на правилния път (след като помпата е ОК, дюзите са в повече, остава проблема да е при запалването).
Какво ползваш, СМТ ли за електроника?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 28 Май 2009, 14:58

///peter написа:
slavianko написа:
Joreto написа:Благоевградското 328 турбо караше със сток помпата и нямаше проблеми със сместа, в момента кара с помпа от С4 (оригиналната изгоря пред време). Мери ли налягането в движение ?
Точно в движение я мерихме и си държи перфектно налягане и след 4500 при яко ръчка.
///peter написа:Кво показва електрониката?
Ами аз да ти кажа съм доста на ВИ с тея електроники и разчитам изцяло на моя мапер Turbo-lag но според него и според показанията на ламбд сондата колата си беднее след 4500.
Вчера извадих свещите които скоро трябва да сменя защото не са най подходящите но ... Попричуках им малко хлабините че оригинално са доста големи а аз ги направих всички на 0.5мм с и само от това доста се промени вървежа на по високи. Тези дни съм в размисли на това какви свещи да сложа и да видя дали не е това проблема. После пак ще увеличим малко импулса на вторият ред и да видим дали няма да е от това.


///peter написа:ако след интервенцията на свещите сместта е по-богата значи сте на правилния път (след като помпата е ОК, дюзите са в повече, остава проблема да е при запалването).
Да и аз си мисля че би трябвало да е от запалването но ще се види като ги сменя. Сега само съм пред дилемата. Какви свещи???
///peter написа:Какво ползваш, СМТ ли за електроника?
смт6 да. Взех го ново от Лудия.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook