Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж...
Помагайте,колеги какво става незнам!Сменихме и и ангренажнате вериги,зъбни колела и пак няма палене.От какво може да е това чудо!?Стартера е нов,сменен чисто нов ротор има!Върти си доста добре и няма палене!Иначе запали ли върви доста,не прекъсва работи добре!Може би пуши малко повече,ама твеа е защото и барахме плочката за регулирането на нафтата и май сме и пуснали повечко. 

- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Най вероятно е нагнетателната помпа колега,износена е работната двойка(цилиндър>бутало) ремонта е около 800лв.Или си вземи втора употреба. 

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
А центровка на помпата с инструменти ли правихте... или на око 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж
Nasko_325TD написа:Помагайте,колеги какво става незнам!Сменихме и и ангренажнате вериги,зъбни колела и пак няма палене.От какво може да е това чудо!?Стартера е нов,сменен чисто нов ротор има!Върти си доста добре и няма палене!Иначе запали ли върви доста,не прекъсва работи добре!Може би пуши малко повече,ама твеа е защото и барахме плочката за регулирането на нафтата и май сме и пуснали повечко.
Колега иди на една свястна диагностика.
Твоята кола ми се струва прекалено голям залък за мен (не знам ще мога ли да вникна във всичките и проблеми) та не знам дали да си предлагам услугите, но ако искаш ела, ние ще ти направим компютърна диагностика (безплатно) поне да видим ... Проблема може да се окаже нещо дребно, де да знам.
Много ми става жал така като те гледам толкова много теми да пускаш, чак не ми се вярва колата да е толкова дроп, по-съм склонен да вярвам, че не си случил на майстори и не сте установили някой важен проблем още от самото начало на сагата...
0899871828
skype: perez_nrg
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Тва вече според мен не може да е истина.
Имам чувството, че колегата е регистриран тук единствено и само за да си прави ташак.
Имам чувството, че колегата е регистриран тук единствено и само за да си прави ташак.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
bum_bum написа:Тва вече според мен не може да е истина.
Имам чувството, че колегата е регистриран тук единствено и само за да си прави ташак.


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
vladiverm написа:А центровка на помпата с инструменти ли правихте... или на око
Ами майстора нямаше стенд за помпи,може и да не я е центровал.Ще се обадя на клолегата по-надолу да и направи една диагностика.

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж
PeReZ написа:Nasko_325TD написа:Помагайте,колеги какво става незнам!Сменихме и и ангренажнате вериги,зъбни колела и пак няма палене.От какво може да е това чудо!?Стартера е нов,сменен чисто нов ротор има!Върти си доста добре и няма палене!Иначе запали ли върви доста,не прекъсва работи добре!Може би пуши малко повече,ама твеа е защото и барахме плочката за регулирането на нафтата и май сме и пуснали повечко.
Колега иди на една свястна диагностика.
Твоята кола ми се струва прекалено голям залък за мен (не знам ще мога ли да вникна във всичките и проблеми) та не знам дали да си предлагам услугите, но ако искаш ела, ние ще ти направим компютърна диагностика (безплатно) поне да видим ... Проблема може да се окаже нещо дребно, де да знам.
Много ми става жал така като те гледам толкова много теми да пускаш, чак не ми се вярва колата да е толкова дроп, по-съм склонен да вярвам, че не си случил на майстори и не сте установили някой важен проблем още от самото начало на сагата...
0899871828
skype: perez_nrg
Обаждам се още сега колега.Благодаря ти много!!!

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Mollov написа:bum_bum написа:Тва вече според мен не може да е истина.
Имам чувството, че колегата е регистриран тук единствено и само за да си прави ташак.
![]()
И не се ебавам с никой,все пак карам БМВ защо да го правя!?
Искам да си помогна,понеже ремонта не беше евтин и очаквах от това да е проблема,но уви не ме споходи щастието!


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж
Nasko_325TD написа:Помагайте,колеги какво става незнам!Сменихме и и ангренажнате вериги,зъбни колела и пак няма палене.От какво може да е това чудо!?Стартера е нов,сменен чисто нов ротор има!Върти си доста добре и няма палене!Иначе запали ли върви доста,не прекъсва работи добре!Може би пуши малко повече,ама твеа е защото и барахме плочката за регулирането на нафтата и май сме и пуснали повечко.
Колега, един съвет. Този ТДС няма да се оправи с верига, ангренаж и други наща, които сменяш на сляпо. Почти 100% съм сигурен, че проблема ти е в ГНП-то. За да си сигурен и ти в това, вземи някакъв съд, без значение какъв, напълни го със студена вода, поне 10 литра, загряваш мотора до нормална работна температура, гасиш двигателя и изсипваш много внимателно водата върху ГНП-то. Пада се някъде между тръбите на смукателния колектор. Пиша много внимателно, защото ако излееш студена вода върху блока, или главата има опастност от спукване. След тази манипулация въртиш на стартера и ако запали веднага си за ремонт на ГНП-то, който както един колега писа е към 700-800 лв. Варианта втора употреба не ти го препоръчвам. Никой не може да ти гарантира, че след месец, два, или повече няма отново да се появи този проблем. Нова помпа пълна окомплектовка е около 3500 лв.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... tion_pump/
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
bum_bum написа:Тва вече според мен не може да е истина.
Имам чувството, че колегата е регистриран тук единствено и само за да си прави ташак.
И аз се бях регнал в един друг форум с тази цел и ми сложиха бан още на първия ден.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж
ивчо3 написа:Nasko_325TD написа:Помагайте,колеги какво става незнам!Сменихме и и ангренажнате вериги,зъбни колела и пак няма палене.От какво може да е това чудо!?Стартера е нов,сменен чисто нов ротор има!Върти си доста добре и няма палене!Иначе запали ли върви доста,не прекъсва работи добре!Може би пуши малко повече,ама твеа е защото и барахме плочката за регулирането на нафтата и май сме и пуснали повечко.
Колега, един съвет. Този ТДС няма да се оправи с верига, ангренаж и други наща, които сменяш на сляпо. Почти 100% съм сигурен, че проблема ти е в ГНП-то. За да си сигурен и ти в това, вземи някакъв съд, без значение какъв, напълни го със студена вода, поне 10 литра, загряваш мотора до нормална работна температура, гасиш двигателя и изсипваш много внимателно водата върху ГНП-то. Пада се някъде между тръбите на смукателния колектор. Пиша много внимателно, защото ако излееш студена вода върху блока, или главата има опастност от спукване. След тази манипулация въртиш на стартера и ако запали веднага си за ремонт на ГНП-то, който както един колега писа е към 700-800 лв. Варианта втора употреба не ти го препоръчвам. Никой не може да ти гарантира, че след месец, два, или повече няма отново да се появи този проблем. Нова помпа пълна окомплектовка е около 3500 лв.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... tion_pump/
Аз пък силно се съмнявам да му е износен адо толкова помпата, че да не прави налягане

Горе описания тест е супер смехотворен, правили са ми го на 324ката и ми казаха , че помпата е аут да я сменявам

Да ма небеше от нея проблема

колата все още си пали топла и то доста добре в сравнение с някой ТДС който има проблем с топлия старт.
Наско ти си изчистил единия проблем, сега е време да караш нататк.
Да изгониш въздуха от ситемата.
Така и така сваляхте помпата сети ли се да и смениш гарнитурите?
Тя помпата след отваряне не е лошо да се закачи на стенд за центровка.
От постати личи, че сте и бутнали назад плочката за да пуснете повече гориво, това няма да и навреди, но си има параметри които трябва да се спазят.
Имаш ли течове от някоя дюза все още?
Всички тия неща сме си ги писали и не се чуди, че никой не влиза да ти отговаря.

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж
vld написа:....
От неговите постове разбрах, че всичко друго е направил по злощастната кола, само помпата остана. И защо причината да не е от нея? Тези ТДС-и не си знаят километрите, съвсем нормално е да изкарат 600000-700000 км и по-нататък да издадат багажа. Пишеш за изгонването на въздуха от системата. Това да беше причината, нямаше и студена да пали.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Няма палене тая кола топла,дори и след смяна на ангренаж
ивчо3 написа:vld написа:....
От неговите постове разбрах, че всичко друго е направил по злощастната кола, само помпата остана. И защо причината да не е от нея? Тези ТДС-и не си знаят километрите, съвсем нормално е да изкарат 600000-700000 км и по-нататък да издадат багажа.
Защото не е направил нищо, той само си пита.
И ходи при някакви дето за пръв път виждат ТДС.
Помпата я е сменявал вече веднъж с друга втора ръка.
Умната дюза до колкото помня му сълзи.
Единственото което е направил е да смени веригите с нови, а всички знаем, че след тази процедура се презацепва ГНП за да я върне в заводски параметри, защото най вероятно с нея е компенсирано преди това разтягането.
Какти се струва да набият помпа от бензинова кола на мястото на подкаващата помпа в резервоара?
Майстора казал че била преебана и не давала дебит, налягането и било само 0.2 бара и и хакнали бензинова, да прави 6++ бара

Направо не ми се мисли на какви акълни монтьори попада


35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани