Отключване проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Milen83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 28.09.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530д
Отключване проблем
Здравейте колеги , имам следния проблем с отключването на колата значи машинките щракат ама колата стои заключена и лостчетата не се дигат , пробвал съм да натискам бутона два пъти ама нищо не става само понякога мисля че идин два се отключи другата врата , иначе с ключа механично няма проблеми от какво можв да е някой имал ли е подобен проблем.
Благодаря ви предварително.
Благодаря ви предварително.
- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Чети важните теми първо и после питай, в частност "централно заключване не работи" става въпрос за релетата от тях е ... на теб не ти работи само това за отключване.... чети и действай ... Успех!
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Ивинявам ,че пиша в на колегата темата ама да не отварям нова и моя проблем и при отключването с копчето от ключа както си работеше ключа и от веднъж спря да изпълнява команди а батерията ми е нова сменях я преди 2-3 месеца. Какво може да е
- Milen83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 28.09.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530д
Аз знам за релетата ама тва ли е проблема защото машинките щракат само лостчетата не се дигат на горе , ако е реле не трябва ли изобщо да не щракат машинките или незнам някой да каже на който му е прецакано това реле
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Фил написа:При мен как се получи:
1. Влизаш в колата, затваряш всичко
2. Даваш на контакт за не повече от 5 секунди.
3. Докато е на контакт, натискаш и ЗАДЪРЖАШ НАТИСНАТ бутона за отключване.
4. Вадиш от контакт със задържан бутон и натискаш бутона за заключване 3 пъти горе долу през една секунда и пускаш всичко.
5. Вратите се отключват/заключват.
Стана от няколко опита, не се отчайвай, ако не се получи веднага.
Също така, не знам дали има някакво значение, но докато носех и двата ключа с мен в колата, нито един път не стана. На другата сутрин отидох само с единия и стана от раз.
Ако така не стане тогава търсете проблема в модула, батерия и т.н.

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
ThE BeAsT написа:2 пъти съм го правил ( не на моята кола, на колеги) от релето е както казах вече
кажи като си го правил каде си сменявал релетата....
- Milen83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 28.09.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530д
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
и аз имах преди година подобен проблем с шофьорската врата! в началото щракаше, но като че ли не успяваше да избута петленцето, проблема бе механичен. започнах да отварям само с ключа, после и патрона се прецака! смених цялата брава и партона защото е капсулована и е доста трудно за поправка!
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
При мен беше от релетата, но като ми слагаха алармата я свързаха с релето за отключване и от тогава нямам проблеми.
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Milen83 написа:Колега ще може ли да ми кажеш каде се намират тези мотори и скьп ли е ремонта им .
Аз това го свърших преди два дни!
Значи - сваляш жабката, зад нея ще видиш една бяла кутия с три снопа кабели забодени в нея, махаш буксите с кабелите, вадиш кутията/малко е трудно, ама ще се справиш/ отваряш я, взимаш цялата платка, отиваш с нея в Пулсатор в Студентски град, взимаш релетата - струват по 12лв. бройката и ти ги запояват на място за 10 лева. Връщаш се, слагаш платката на мястото и и си готов!!!
Забрявяш за проблемите с отключването!
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- Milen83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 28.09.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530д
Благодаряви колеги ще почвам едно по едно да гледам от какво ще е още един път благодяри ви за насоките
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани