е34 загрява,въпрос?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 22 Апр 2009, 0:21

ако не е тайна срещу каква сума се сдоби с този расов звяр?
Изображение


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 22 Апр 2009, 8:06

Stanchev написа:ако не е тайна срещу каква сума се сдоби с този расов звяр?

Дадох един голф http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
Не,че ми беше за даване,но и по него имаше още работаа пък не ставаше за каране...С 10 лв минавах макс 25-30 км :twisted: За 1 седмица каране изкривих 2 джанти,предните гуми се съсипаха от опиране в калниците,а ако я бях дигнал нямаше да е товак,което искам та реших да не я съсипвам аз :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 22 Апр 2009, 11:09

Бе добре си направил че си се оттървал от Голфа. :PТака или иначе щеше да даваш пари за ремонта му та по-добре да ги вложиш в нещо дето има защо да му влагаш като на е 34- ката.
Изчетох коментарите бая бла бла има като от сорта на-да беше дал еди колко си лева че да си купиш еди си кво си и да си свиркаш и прочее.
Проблема с който си се сблъскал е напълно нормален при положение че бившия й собственик е оставил охладителната система в това положение.И аз съм промивал радиатори и както е споменал колегата по-горе такова чудо не съм виждал сигурно и никой не е!
Аз съм със същия двигател имах пак подобен проблем.
Както те посъветваха колегите промий хубаво системата долей течност нова.Самата система сама се обезвъздушава стига да не се бъзика термостата.Ако ли не на него има едно болче съвсем леко трябва да го отвъртиш докато работи колата.Оттам трябва да потече течноста без балончета.После го затечни но леко защото има опастност да съсипеш резбата на алуминиевия корпус.И на студен двигател вече коригирай правилното ниво на течноста в казанчето.
Да добавя също че е възможно и радиаторчето на парното да ти е запушено.Това няма как ръчно да го направиш трябва пароструйка.
Има три маркуча които влизат в купето ще ги видиш.Трябва да се свалят и да се вкара вода под налягане.Това на автомивка можеш да помолиш момчетата ако ли не докарай ми я ще оправим и това.Ако искаш намери ме на лс да не трупаме повече форума с коментари.


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 26 Апр 2009, 18:36

Промихме системата и обезвъздушихме,сега обаче стрелката на температурата ми седи доста преди средата и чак след около 5-8 мин застава малко преди "12" Но топло от парното така и не задуха :roll: Явно се е запушило радиаторчето 8)
Последна промяна lucky7o на 26 Апр 2009, 19:00, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Мнение от @2bar » 26 Апр 2009, 18:47

lucky7o написа:Промихме системата и обезвъздушихме,сега обаче стрелката на температурата ми седи доста преди стрелката и чак след около 5-8 мин застава малко преди "12" Но топло от парното така и не задуха :roll: Явно се е запушило радиаторчето 8)


или клапаните са останали в затворено положение или има още въздух


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 26 Апр 2009, 18:51

Ами за клапаните незнам,но си духаше студено (от както е в мен колата топло не е духало) От всякъде си излизаше вода без мехури... От радиатора от "дупката" от горе на радиатора и от "дупката" на термостата :roll: А съще се оказа,че до сега мъркучите,който са на изпарителя на газовата са били на обратно :shock:

П.С а преди в радиатора имаше вода,а във двигателя се оказа,че е нямало незнам как се е получило и колата като я запалех и седи на 2000 оборота и от зад пуши яко :shock: Сега се оправи не пуши и работи добре само ще трябва после да я покарам по продължително да видя дали ще загрява ;)
Последна промяна lucky7o на 26 Апр 2009, 18:54, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: София

Мнение от RealDex » 26 Апр 2009, 18:54

Запушен ти е радиатора на парното.Нормално при тази гняс дето е избило да е така.Има некви препарати попитай в авточасти някъде за промивка на радиатори.Другия вариант е на пароструйка пак ти казвам.


Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: София

Мнение от lucky7o » 21 Май 2009, 9:21

Да допълня по темата :)
Като обезвъдуших системата и я промих де :winky: Се оправи проблема със загряването,като изключим,че сега пък стрелката не стигаше и до 90 градуса и от парното духаше студ :D Но поне не загряваше почти 1000 км навъртях без проблем,без да надува мъркучите или да загрява :winky:
Само дето в момента съм със скъсан ангренажен ремък,та не можах да се порадвам на колата,но се надявам скоро да съм отново на пътя :bcry:
... Недей да ме дразниш,че ще спра пред някое училище и ще се накачат в БМВ-то като в маршрутка :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.07.2007

Мнение от danko » 22 Май 2009, 15:49

здравейте извинявам се за поста ама за да не пуска друга тема пиша тук.Въпроса или (проблема) е следния http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423598
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423610
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423615
Тва са снимки на температурата ..и ако може да ми кажете дали е има проблем следкато стрелката е точно на средата и даже на едната снимка се вижда че на празен ход минава чертичката ..а в движение седи точно на средата.Смених водна помпа, термустат,и промивка на радиатора. обаче пак си е там стрелката. Някакви идей? щте съм ви благодарен
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Май 2009, 15:52

danko написа:здравейте извинявам се за поста ама за да не пуска друга тема пиша тук.Въпроса или (проблема) е следния http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423598
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423610
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=12423615
Тва са снимки на температурата ..и ако може да ми кажете дали е има проблем следкато стрелката е точно на средата и даже на едната снимка се вижда че на празен ход минава чертичката ..а в движение седи точно на средата.Смених водна помпа, термустат,и промивка на радиатора. обаче пак си е там стрелката. Някакви идей? щте съм ви благодарен


ми смени си антифриза и му долей и вода, почисти радиаторите.

В този ред на мисли, ако радиатора е нов а този наклиматика никога не е пипан това би ли създавало проблеми за охлаждането.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.07.2007

Мнение от danko » 22 Май 2009, 15:55

Радиатора нее нов и му правих промивка ..колата в момета е само с вода ..и нямам климатик.
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 22 Май 2009, 15:58

Ами ти я карай на вода и после ще ти стане като на колегата дето е пуснал темата ;).
Вземи си сипи антифриз !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: pernik

Мнение от metatron » 23 Май 2009, 10:46

и при мен е така,стрелката седи малко след 12, а и понякога рязко се вдига и пада, май пак ще я разглобявам :( . А това, че е след 12 дали може да се дължи на факта, че когато сипвах течноста малко отминах маркера max ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 24 Май 2009, 22:47

Моята ей така от изведнъж почна яко да си загрява дори и без климатик :shock:. Възможно ли е да е защото я бял оставил с много ниско ниво на течността и имам съмнения, че е глътнала въздух? Сега сипах антифриз(от както аз съм собственик колата се движи САМО с антифриз), но пак загрява. Колеги дайте плс някакъв съвет, да знам все пак утре къде да я водя. Значи интересното е че ПАРНОТО ИЗЧЕЗНА !! Тоест преди си работеше топлото, а сега духа хадно. Ако карам лекично загрява, но не влиза стрелката в червеното, ами малко преди това, ако на място я форсирам леко и отива в червеното. Перката на климатика не се включва (но до преди няколко дни се включваше), но и май няма причини да се включва.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е60 525 x-drive
Мечтае да кара: M6

Мнение от Sesko » 24 Май 2009, 23:36

Pavlinius написа:Моята ей така от изведнъж почна яко да си загрява дори и без климатик :shock:. Възможно ли е да е защото я бял оставил с много ниско ниво на течността и имам съмнения, че е глътнала въздух? Сега сипах антифриз(от както аз съм собственик колата се движи САМО с антифриз), но пак загрява. Колеги дайте плс някакъв съвет, да знам все пак утре къде да я водя. Значи интересното е че ПАРНОТО ИЗЧЕЗНА !! Тоест преди си работеше топлото, а сега духа хадно. Ако карам лекично загрява, но не влиза стрелката в червеното, ами малко преди това, ако на място я форсирам леко и отива в червеното. Перката на климатика не се включва (но до преди няколко дни се включваше), но и май няма причини да се включва.

колега имаш въздух в системата , щом нямаш парно пробвай да я обезвъздушиш , ако не става май отиваме към водна помпа
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook