Светлините на таблото премигват, чува се цъкане и не пали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Светлините на таблото премигват, чува се цъкане и не пали

Мнение от miroslav4ev » 22 Май 2009, 10:22

Тази сутрин сядам в колата. Тръгвам да паля.....и се чува едно цъкане, светлинните индикации по таблото премигват една след друга и всичките заедно. Иначе ток в акумолатора си има работят - чистачки, фарове, парното, подгряване, аларма. Само че неще да запали, въобще не завърта - сякаш е изтощен акумолатора.
ПС: Първоначално темата беше: "Еднакви ли са релетата на Е36"
В смисъл еднаки: всичките в таблото с бушоните, и тези на различните модификации (седан, купе, комби и т.н.)
Извинявам се за тъпия въпрос предварително :uups:
После я промених, след като се поровя събота и неделя по колата, разгледам релета бушони и кабели - пак ще пиша. ;)
Последна промяна miroslav4ev на 22 Май 2009, 12:19, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 22 Май 2009, 10:32

има и еднакви има и различно.Зависи кое точно реле те интересува.Можеш да провериш в RealOEM.com Home => Select another car => Vehicle electrical system => control units, modules, sensors, relays

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 22 Май 2009, 10:40

Gottlos написа:има и еднакви има и различно.Зависи кое точно реле те интересува.Можеш да провериш в RealOEM.com Home => Select another car => Vehicle electrical system => control units, modules, sensors, relays

Мерси, :uups: че не сетих :banghead:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 22 Май 2009, 10:56

Със сигурност релето на мигачите става от 94-та 320 седан на 97-ма 318ис купе! :confused: Само това знам относно релетата!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Май 2009, 11:00

Релетата отпред в бушоните са почти еднакви, те си имат номера:
85,85а,86,86а,86б.....
Различават се по начина на затваряне на веригата.
От страни на тях е нарисувана схемата им и лесно могат да се съпоставят ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 22 Май 2009, 11:18

vld написа:Релетата отпред в бушоните са почти еднакви, те си имат номера:
85,85а,86,86а,86б.....
Различават се по начина на затваряне на веригата.
От страни на тях е нарисувана схемата им и лесно могат да се съпоставят ;)

Мерси, колега в момента проблема ми е следният: Тръгвам да паля и се чува някакво цъкане, светлинните индикации на таблото светят и премигат едно след друго...почти сигурен съм че някое реле не сработва, само че нямам резервни да пробвам....все пак ще го мъча в събота и неделя с още един колега, с мерене с мултицета - пък да видим

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Май 2009, 13:08

Вярно, че не беше BMW, но на един френд Fiesta-та изведнъж почна да го прави това... резултата - клетка в акумулатора -> нов акумулатор -> пали като види ключа...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 22 Май 2009, 13:32

Mollov написа:Вярно, че не беше BMW, но на един френд Fiesta-та изведнъж почна да го прави това... резултата - клетка в акумулатора -> нов акумулатор -> пали като види ключа...

:bowdown:
По принцип и аз за това си мислих, защото акумолатора не си знае годините. Довечера ще го включа към зарядното да видим какво ще покаже. Но пък така от раз да се изчерпва? Все пак ще го проверя това и ще пиша по-натактък продължението.

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Мнение от Icco » 22 Май 2009, 13:40

Това е само акумулатор или клемите му на 100000000000% гаранция !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 22 Май 2009, 13:42

И аз това си мисля, аку-то. Точно клетка умира отведнъж, а капацитета постепенно.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Май 2009, 13:52

miroslav4ev написа:По принцип и аз за това си мислих, защото акумолатора не си знае годините. Довечера ще го включа към зарядното да видим какво ще покаже. Но пък така от раз да се изчерпва? Все пак ще го проверя това и ще пиша по-натактък продължението.


Аз имам и Corsa B 1.5D.... акумулатора за една нощ падна отраз и после само можеше да "цъка" алармата и да цъка таблото и евентуално да врътне 1/5 оборот на вала.... заредихме го и сега е пушка... дано на твоя не му е умряла клетка, че няма оправия... а ако му е паднал заряда поне мое да се опиташ да го съживиш... че тоя на Corsa-та верно е по-дърт, ама след зареждането не е правил никви ядове, дори в последните големи студове...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е36 320

Мнение от belial » 22 Май 2009, 14:07

аз имах същия проблем и се оказа акумулатора. пробвай някой да ти прехвърли ток и ще разбереш най добре ;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Май 2009, 14:35

При умряла клетка трябва да се внимава с "подаването на ток", че да не стане "голям'та рал'ра"....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 22 Май 2009, 15:21

Пробвали сме с един форд да ми даде ток преди време, ама дали щото съм 2,5 или кабелите му не бяха читави, или пък беше много умрял акумолатора, но не успяхме да го съживим. Акумулатора е 110ач марка Шнайдер аз го търкалям от 2г. Старият собственик твърдеше, че е нов, но май не е ;) Абе ще го сменяме.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 22 Май 2009, 16:00

vld написа:Релетата отпред в бушоните са почти еднакви, те си имат номера:
85,85а,86,86а,86б.....
Различават се по начина на затваряне на веригата.
От страни на тях е нарисувана схемата им и лесно могат да се съпоставят ;)

Това не са номерата на релетата, а номерата на изводите им. Номерата на релетата са с много повече цифри. Например едно от масовите релета в по-старите Е36 е с номер:61361378238 на BOSCH, което е взаимозаменяемо със SIEMENS с номер: 61368366600.
По темата - най-вероятно акумулатора не е добре.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook