шаш съм вече
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
шаш съм вече
шаш съм вече помагайте че незнам вече кво да правя...
двигател M10B18 спринцовка
преди месец почна да ми губи антифриз за което се оказа гарнитурата виновник която е смених
при смяната съм сменил гарнитурите и съм направил шлайфане и преглед на главата (не е спукана)
при няколко профилактични прегледа първоначално не се забелязваше проблем но пак продължава да си губи антифриз
сменени са както казах гарнитури маркучите са със нови скоби и съм шлайфал леглата от котлен камък и ги оплътних със силикон за всеки случай няма течове никъде след обстоен преглед на канал
също така и вътре няма теч за тези които ще попитат
отделно днес забелязах конденз в маслото
капачката е в боза и лошото е че и по щеката имаше
помагайте че вече незнам какво да мисля от къде идва проблема и ми писна и ще я засилвам към балканто ако не го открия
			двигател M10B18 спринцовка
преди месец почна да ми губи антифриз за което се оказа гарнитурата виновник която е смених
при смяната съм сменил гарнитурите и съм направил шлайфане и преглед на главата (не е спукана)
при няколко профилактични прегледа първоначално не се забелязваше проблем но пак продължава да си губи антифриз
сменени са както казах гарнитури маркучите са със нови скоби и съм шлайфал леглата от котлен камък и ги оплътних със силикон за всеки случай няма течове никъде след обстоен преглед на канал
също така и вътре няма теч за тези които ще попитат
отделно днес забелязах конденз в маслото
капачката е в боза и лошото е че и по щеката имаше
помагайте че вече незнам какво да мисля от къде идва проблема и ми писна и ще я засилвам към балканто ако не го открия
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
		АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
еми какво има да откриваш,то е казано ..забози ли маслото или е сипано два различни модела масло или гарнитура на главата...а не си мисли че като си я сменил няма как да не е тя 
 преди 3 дни сглобихме една А6-ца всичко ново по мотора...дет се вика пълен ребилд.....,и грее..сваляне на всичко блок мерен глава мерена бутала вал...все е ок..оказва се че е гарнитурата на главата..щот вече се разбра че има и кофти гарнитури за глава 
 
инак като я форсираш повече на място загрява ли
			
		инак като я форсираш повече на място загрява ли
- driftxtreme
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 90
 - Регистриран на: 16.12.2008
 - Кара: e30 & e36
 
преди имах подобен проблем и се оказа че блока ми е пукнат на три места -гнездата на болтовете за главата трябвало е да се почистят преди да се навият болтовете ама маистора не го е направил дано не е от това иначе проблема се реши със шпилки и лепило
			
		- JelioNikolov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 165
 - Регистриран на: 6.07.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: `90 e30 sedan
 
и аз ще те посъветвам за блока .... имам 2 такива пукнати до шпилките така си ги и купих, но моите са брутално пукнати до всички шпилки и цилиндри провери там
			
		- drft
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 246
 - Регистриран на: 7.05.2008
 - Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
 - Мечтае да кара: Supra
 
driftxtreme написа:преди имах подобен проблем и се оказа че блока ми е пукнат на три места -гнездата на болтовете за главата трябвало е да се почистят преди да се навият болтовете ама маистора не го е направил дано не е от това иначе проблема се реши със шпилки и лепило
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
		- Gecallica
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 548
 - Регистриран на: 2.04.2005
 - Местоположение: София, Кърджали
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
 
Би ли пояснил как точно става, че аз си имам 2-3 такива блока - искам да си поиграяdriftxtreme написа:преди имах подобен проблем и се оказа че блока ми е пукнат на три места -гнездата на болтовете за главата трябвало е да се почистят преди да се навият болтовете ама маистора не го е направил дано не е от това иначе проблема се реши със шпилки и лепило
- M-TEAM
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1016
 - Регистриран на: 23.06.2003
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е83 3.0 D
 - Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
 
след като сглобихте и запалихте колата ,притягахте ли главата после
			BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
		skype-bmwpower5555
- driftxtreme
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 90
 - Регистриран на: 16.12.2008
 - Кара: e30 & e36
 
[/quote]Би ли пояснил как точно става, че аз си имам 2-3 такива блока - искам да си поиграя  
[/quote]
направихме шпилки,преди това намазхме гнездата и шпилките с поксипол и ги навихме и държеше докато колата беше при мене.
Сигурно има и някое по добро лепило вече,но тогава нямаше голям избор,преди 3-4 години но в случая свърши работа
			
		направихме шпилки,преди това намазхме гнездата и шпилките с поксипол и ги навихме и държеше докато колата беше при мене.
Сигурно има и някое по добро лепило вече,но тогава нямаше голям избор,преди 3-4 години но в случая свърши работа
- michev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2041
 - Регистриран на: 5.06.2003
 - Местоположение: Targovishte
 - Пол: Мъж
 - Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
 - Мечтае да кара: E30 M3
 - Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
 
локтайд или сънфикс за осигуряване на резби вършат по-добра работа от поксипола,а и ги има отдавна на пазара
			only rear wheel drive
		
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

  
 
