студена на прекъсвач?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 М52B20
Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)

Мнение от sinster » 19 Май 2009, 20:02

в крайна сметка тия коли нали за това са правени :D

.... и аз много обичам да 'рисувам' , а вредите от това са цял списък ... но на кой му пука - разваляш и правиш ... това е е36
...burn your tyres , not your soul.....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 29.03.2008
Местоположение: Velingrad
Пол: Мъж

Мнение от bojanov-is » 19 Май 2009, 20:05

sinster написа:в крайна сметка тия коли нали за това са правени :D

.... и аз много обичам да 'рисувам' , а вредите от това са цял списък ... но на кой му пука - разваляш и правиш ... това е е36



ти твойта само на прекъсвач ли я караш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 447
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше: '95 E36 M43B18 Lim
Мечтае да кара: //M Power :)

Мнение от nelim » 19 Май 2009, 22:13

Няма разлика дали е М43 или М44,М50 и т.н. , ти го карай в лютеницата пък ми говори после, а иначе тука нещата са малко като оня виц.. то от веднъж гей не се става.

Иначе ако ти не усещаш някви проблеми по колата.. кво се кахъриш ?

И мен ми се е случвало да я цедя докато е студена, даже там има един ефект на по-висока компресия, точно щото е по-студена и доста хора се кефят как върви, ама си е е преебавка.. та.. от три пъти гей става ли се ? :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 11.05.2009
Местоположение: софия

Мнение от Jinkata » 19 Май 2009, 22:48

горкото бмв-нце!!! :(

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: студена на прекъсвач?

Мнение от vladi_a_i » 19 Май 2009, 22:51

Nik4oZ написа:
mihal написа:Здравейте колеги, проблем ли е ако колата студена, веднага след палене (25градуса външна температура) се форсира до прекъсвач? Моля споделете ми евентуалните последствия. Не питайте защо задавам такива въпроси че още ме е яд. :banghead: :ranting:


Тебе зимата като те сабудят и те изкарат да бягаш гол в снега 1 км . На другия ден ще си болен . Сам прецени какво става като задаржиш в регулатор 1 мин , студен мотор.
Това ти е отговора
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 19 Май 2009, 22:56

Абе нищо му няма! Да не е ставало кола. Пък и погледни от добрата страна - това е М43 и ремонтът ще е по-евтин. Пък и винаги можеш да смениш маторя с по-голям. ;)
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1318
Регистриран на: 11.04.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i touring 2001/9

Мнение от mihal » 19 Май 2009, 22:59

turbo написа:Абе нищо му няма! Да не е ставало кола. Пък и погледни от добрата страна - това е М43 и ремонтът ще е по-евтин. Пък и винаги можеш да смениш маторя с по-голям. ;)

По принцип за ИС-ка си мисля ама ме е жал толкова го търсех точно м43 да е :(
Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 19 Май 2009, 23:11

Тогава си го пази.Мойта като е студена не мога да я форсирам,докато не позагрее-все едно има некъв прекъсвач и не дава,после си понастъпвам ;)
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: от малък
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от C8699HX » 20 Май 2009, 1:23

Колега гледай повече да не се случва тва нещо,а по темата ти направо си му е.....л май....а на тоя мотор както е бил студен и земи тоя прекъсвач :shock: :shock:
ИзображениеИзображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 20 Май 2009, 8:58

vladi_a_i написа:Тогава си го пази.Мойта като е студена не мога да я форсирам,докато не позагрее-все едно има некъв прекъсвач и не дава,после си понастъпвам ;)

Колега можеш ли да дадеш една снимка на кабела който влиза в дебитомора?
И по специално дали на него има включен допълнителен кабел като преход?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 706
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 535i, S500

Мнение от furiozo » 22 Май 2009, 13:08

бати хората - добре че не съм си купувал БМВ от вас! като ви слушам приказките - бии му прекъсвач, те за тва са напраени и т.н

1 поне десет годишна кола ако искаш да и видиш сметката - давай и прекъсвач като е студена - ако искаш да ти служи още време и да разчиташ на нея не и прави простотии, поне докато не загрее

те тия рацери дето ги гледам на всеки завой да бият прекасвачите и да гледат лошо от разните 16ки дето после във форума ги продават като "фул екстри, перфектни" си ебе дроба от такива

:twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 20.10.2008

Мнение от mace 320 » 22 Май 2009, 15:24

Братле не чак толкова страшно ако маслото ти е ново , но ако е по старичко и е преди смяна става пилене в цилиндрите !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 М52B20
Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)

Мнение от sinster » 22 Май 2009, 17:57

furiozo написа:бати хората - добре че не съм си купувал БМВ от вас! като ви слушам приказките - бии му прекъсвач, те за тва са напраени и т.н

1 поне десет годишна кола ако искаш да и видиш сметката - давай и прекъсвач като е студена - ако искаш да ти служи още време и да разчиташ на нея не и прави простотии, поне докато не загрее

те тия рацери дето ги гледам на всеки завой да бият прекасвачите и да гледат лошо от разните 16ки дето после във форума ги продават като "фул екстри, перфектни" си ебе дроба от такива

:twisted:


колега, тия с лошите погледи и издуханите 16-ки ги знаем. Въпроса, е че който кара, респективно "драмони", ще прави! А и друго - от личен опит знам, че колкото повече жалиш, толкова повече ти се качва на врата. 8)
...burn your tyres , not your soul.....
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 23 Май 2009, 11:34

като е студена наистина й се вдига компресията,направо ще пръсне компресомера :evil: :evil:
всяко нещо си има работна температура,това че е раздал гас на студено при 25 външна не е чак фатално,просто е съкратил животеца на лагерчетата първо и оттам нагоре сегментчета и валчета в главата,ама не е като да е -15 и да беснееш на селския мегдан на кило ракия
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 25 Май 2009, 21:42

ако експериментираш така редовно си търси или нов мотор или добър майстор,а външната температура че е била 25 гр. нали се сещаш ,че работната температура на ДВГ-то е 3-4 пъти по-висока.
Дано не си разказал играта на двигателя и другия път ти си знаеш-ако имаш пари за ремонти- срелката само в червената зона

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook