Странен звук от двигател М51
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Странен звук от двигател М51
Здравейте колеги,
Днес реших да си нагледам колата как е и що да чуя - странен металически звук от двигателя (325тд)...
Не е напълно равномерен, а от време на време като че ли резонира.
Но звука е металическо чукане.
Заподозрях верига, но като че ли звука идва по-отзад - от района на помпата (по средата на двигателя). Звука е много силен и отчетлив и металически. Мени се пропорционално с оборотите.
Колата пали без проблеми, държи обороти, работи равномерно, не пуши, има тяга...
Миналата седмица този звук го нямаше - появил се е внезапно...
Имате ли идея към какво да се насочим или по-добре - свестен сервиз във Варна, който да има опит с такъв двигател.
Или пък да пратя хората си в официалния сервиз (сигурно ще ги гледат като изкопаеми с това дърто БМВ, но дали вършат работа)?
Днес реших да си нагледам колата как е и що да чуя - странен металически звук от двигателя (325тд)...
Не е напълно равномерен, а от време на време като че ли резонира.
Но звука е металическо чукане.
Заподозрях верига, но като че ли звука идва по-отзад - от района на помпата (по средата на двигателя). Звука е много силен и отчетлив и металически. Мени се пропорционално с оборотите.
Колата пали без проблеми, държи обороти, работи равномерно, не пуши, има тяга...
Миналата седмица този звук го нямаше - появил се е внезапно...
Имате ли идея към какво да се насочим или по-добре - свестен сервиз във Варна, който да има опит с такъв двигател.
Или пък да пратя хората си в официалния сервиз (сигурно ще ги гледат като изкопаеми с това дърто БМВ, но дали вършат работа)?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Да не чукат дюзите
Разлика студен/топъл 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Не ми прилича на дюзи - звука е металически и механичен, а и от време на време 'притраква' като резонанс, а не 'тиктака' като дюза...
Няма разлика загрят/студен - двигателя си работи равномерно без разлика в звука....
Просто ме учуди мястото откъдето го чух - средата на двигателя (точно района около помпата, но ме съмнява такъв силен звук да е от нея, и 'звука' да не е довел до разлика в работата на двигателя)...
Тъй-като няма да имам време да се занимавам, затова ако някой от колегите има опит с някой сервиз, където да пипат качествено БМВ - моля да сподели...
Няма разлика загрят/студен - двигателя си работи равномерно без разлика в звука....
Просто ме учуди мястото откъдето го чух - средата на двигателя (точно района около помпата, но ме съмнява такъв силен звук да е от нея, и 'звука' да не е довел до разлика в работата на двигателя)...
Тъй-като няма да имам време да се занимавам, затова ако някой от колегите има опит с някой сервиз, където да пипат качествено БМВ - моля да сподели...
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Здравей колега, не ходи във Варнакарс, от личен опит ти го казвам. Бях им клиент, но ............ 

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
stony1 написа:Здравей колега, не ходи във Варнакарс, от личен опит ти го казвам. Бях им клиент, но ............
Благодаря за съвета, но къде има свестни дизелисти, които да имат опит с БМВ двигателче?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
slowtraveler написа:stony1 написа:Здравей колега, не ходи във Варнакарс, от личен опит ти го казвам. Бях им клиент, но ............
Благодаря за съвета, но къде има свестни дизелисти, които да имат опит с БМВ двигателче?
На този въпрос и аз търся отговор. Ако някой от колегите знае да казва.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Да споделя резултата (за съжаление не можах лично да присъствам, а само ме държаха в течение по телефона, така, че преразказвам).
Варна Карс - предположиха демпферна шайба. Предполагаема цена на ремонта - 800лв.
Сервиза до Метал: диагнозата 'на слух' - същата (абе тея дизели май са много шумни - звука твърдо го чувах/и не само аз/ от района около помпата, пък той откъде бил....).
Говорих с момчето - по телефона звучеше интелигентно и коректно. Каза ориентировъчна цена за ремонта с частите ако се потвърди диагнозата. След изстиване на колата - точната диагностика потвърди диагнозата, като освен това се оказа, че паразитната ролка (под алтернатора) е изкривена.
Момчето предложи неоригинални, но качествени части.
Детайлите са сменени.
Проблема - отстранен.
Цена - под половината от обявената от Варна Карс...
Съжалявам за повдигнатата тема - беше си лаишка
Варна Карс - предположиха демпферна шайба. Предполагаема цена на ремонта - 800лв.
Сервиза до Метал: диагнозата 'на слух' - същата (абе тея дизели май са много шумни - звука твърдо го чувах/и не само аз/ от района около помпата, пък той откъде бил....).
Говорих с момчето - по телефона звучеше интелигентно и коректно. Каза ориентировъчна цена за ремонта с частите ако се потвърди диагнозата. След изстиване на колата - точната диагностика потвърди диагнозата, като освен това се оказа, че паразитната ролка (под алтернатора) е изкривена.
Момчето предложи неоригинални, но качествени части.
Детайлите са сменени.
Проблема - отстранен.
Цена - под половината от обявената от Варна Карс...
Съжалявам за повдигнатата тема - беше си лаишка

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани