След удар в канавката не иска да завърти стартера.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

След удар в канавката не иска да завърти стартера.

Мнение от Dream_BMW » 18 Май 2009, 19:08

Момчета помагайте.След като се тряснах в една канавка и стартера ми не иска да завърти.Само едно щракване се чува и това е.Някои казват че това било защита която пречи на двигателя да бъде запален след катастрофа,ама никой не казва как се оправя след това.Не искам да прибягвам към дърпане преди да съм опитал всички други варианти.Иначе всичко друго си работи.Помпата подкачва гориво,подгревните свещи работят и чувам как релето им изтраква като загреят.Ток ходи до стартера.Май нещо ще има заседнало явно.На някой случвало ли му се е подобно нещо?

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 18 Май 2009, 19:48

След същата случка преди време с една 30ка ми се беше откачила една маса ама на стартера ли на мотора ли :roll: забравил съм, виж си кабелите
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 18 Май 2009, 20:17

Здрасти колега,има на шалтера на електромотора една тънка червена жица с обувка.Прегледай я първо нея от удара да не се е откачила.

Поздрави

Мариян


Аватар
Мнения: 621
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: там където и слънце не огравя
Кара: Кольо
Мечтае да кара: Параход с шпер
Детайли за колата: ///М паркети

Мнение от drift_streets » 18 Май 2009, 20:42

sod518i написа:Здрасти колега,има на шалтера на електромотора една тънка червена жица с обувка.Прегледай я първо нея от удара да не се е откачила.

Поздрави

Мариян

:yes: Така е колега първо виж тоците как са след това другите вариянти и ако опреш да си сваляш стартера по добре иди в някои сервиз щото е голяма мъка свалянето ;)
Нищо неможе да спре жътвата важно е хедера да е здрав Изображение
"..... и един мармот завиваше шоколада в калници от Опел...." из дебрите на бмв-простаци.цоп Изображение

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 18 Май 2009, 21:33

еи на дрифта води до задаване на много въпроси относно колата :D

П.П- и другият път да караш само на път без канавки :winky:
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Мнение от kiro_320 » 18 Май 2009, 22:41

разхлабена/разместена клема на акумулатора.
Извади минуса за няколко секунди и стегни клемите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 19 Май 2009, 13:23

Всичко до тук написано съм го пробвал,ама не става.Усещам че ще има палене с дърпане.И ако след като запали(в което силно се надявам) и поработи известно време и после пак не завърти стартера ще има сваляне,ама хич не ми се ще ,че наистина е на много шибано място.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 19 Май 2009, 13:27

super_mario написа:еи на дрифта води до задаване на много въпроси относно колата :D

П.П- и другият път да караш само на път без канавки :winky:


Хахха ушанка,ти си написал че БМВ е религия,ама няма само да седя пред него и да му се кланям,ми ще го ползвам по предназначенията му и едно от тях е "дрифт".За какво ми отиват всичките пари по него,да се правя на гъзар пред пичките ли.Тряя да има емоции."Кола и жена не си ли въртят гъза не ми ги хвали" хахахха

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 19 Май 2009, 13:27

аз залагам на първия отговор в темата ...

и късмет

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 431
Регистриран на: 11.11.2008
Кара: е36 320

Мнение от kiro_320 » 19 Май 2009, 14:33

Dream_BMW написа:Всичко до тук написано съм го пробвал,ама не става.Усещам че ще има палене с дърпане.И ако след като запали(в което силно се надявам) и поработи известно време и после пак не завърти стартера ще има сваляне,ама хич не ми се ще ,че наистина е на много шибано място.


Еми колега, няма да е нищо сложно и скъпо. Имаш разхлабена маса или +.. като завъртиш щрака и всички лапми огасят.
Предполагах, че е акумулатора защото е тежичак и при удар може да рахлаби клемите.
Забравих да спомена, че ако е акумулатора, когато лампите огаснат и дадеш пак на контакт, НЕ светват, трябва да го откачиш пак или да изчакаш - ако светват веднага, значи не е от него. Търси маси, плюсове и стягай. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 19 Май 2009, 18:37

kiro_320 написа:
Dream_BMW написа:Всичко до тук написано съм го пробвал,ама не става.Усещам че ще има палене с дърпане.И ако след като запали(в което силно се надявам) и поработи известно време и после пак не завърти стартера ще има сваляне,ама хич не ми се ще ,че наистина е на много шибано място.


Еми колега, няма да е нищо сложно и скъпо. Имаш разхлабена маса или +.. като завъртиш щрака и всички лапми огасят.
Предполагах, че е акумулатора защото е тежичак и при удар може да рахлаби клемите.
Забравих да спомена, че ако е акумулатора, когато лампите огаснат и дадеш пак на контакт, НЕ светват, трябва да го откачиш пак или да изчакаш - ако светват веднага, значи не е от него. Търси маси, плюсове и стягай. ;)

Да ама лампите си светят при всеки опит да завъртя.И помпата си качва гориво,и релето за нагряване на свещите изкючва,и ток до шалтера стига.И по-дебелия и по-тънкия кабел към шалтера има захранване.Май ще е нещо в стартера.Аз при едни пергели преди време ми се случи да ми се размърда акомулатора и изчезнаха тоците та се постреснах малко,ама сега не е така.Благодарен съм за отзивчивостта ви.Продължавайте все така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 4.02.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 М52B20
Детайли за колата: ...най-бавната в Пловдив :)

Мнение от sinster » 19 Май 2009, 20:22

пробвал ли си с друг акумулатор, при подобна ситуация се вкарах в егати филма, а впоследствие се оказа, че е стопил клетка ... всичко е 6+ а като завъртя се чува само някво пукане и скърцане
...burn your tyres , not your soul.....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 19 Май 2009, 23:43

sinster написа:пробвал ли си с друг акумулатор, при подобна ситуация се вкарах в егати филма, а впоследствие се оказа, че е стопил клетка ... всичко е 6+ а като завъртя се чува само някво пукане и скърцане

Въйй това не го бях пробвал.Още утре ще пробвам от друг пак достатъчно силен такъв.Иначе го заредих добре преди да пробвам,че не беше карана 10-тина дни.Надявам се да е от това проблема,че решението му е по-лесно от стартера независимо че не е по-ефтино :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 28 Май 2009, 22:01

Вече проблема е открит и елеминиран.За малко да сваля стартера и да се одремя,тъй като всичко по него е наред за сега.
Оказа че наистина проблема е в масата,но не тази от акомулатора а тази която е от купето към двигателя.Ухото към което е захванат двигателя за тампона има и едно малко ушенце към него от същия материял на което е хваната масата.Явно от удара се е откъртило и маса нема.А аз като проверявах дали ходи ток до стартера не взех маса от двигателя а от болтовете за тампона за амортесьорите които са на бомбето и много ясно че имаше затваряне на веригата щото купето няма проблем с масата а само двигателя има и ми показваше че има ток до стартера и за малко да го свалям.Та ако на някой му се случи подобно нещо да не търси проблема само в двигателя а и вече тук.надявам се да бъда полезен на някой занапред с тази информация.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 30 Май 2009, 14:34

викаш-кой да погледне ,по принцип винаги се почва от най-лесното-кабелите за маса и +12 волта

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook