Е28Б30
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Е28Б30
Имам възможност да си закупя е28 с 2000 куб. мотор и с редовни документи. Колата е карана и оставена така преди 3-4 години не е много изгнила няма го само страничното стъкло на шоф. врата. Комплете с Е 28-цата се продава и Е 32 с 3000 куб мотор и с ръчна кутия. Интересува ме при конверсия на Б30 то в Е28-цата какви пръчки мога да изям . Ако някой има опит моля да го сподели, например захващането на мотора към петицовото купе с какви лапи става най-лесно, кутияга ще стане ли с някакви оригинални тампони, дифа от 7-мака мое ли да се пейстне на 5-тицата, с какви кардани... те тея неща ме интересуват . Мисля с колата да си играя -яко да я възстановя в оригинал на 100 % и да я ръчкам после
Иначе е на оригинална боя - едно такова светло синьо много свежо стои...
Другото което се чудя е дали да не го бодна тоз матор в Е30 направо. С частите как стои въпроса със тия Е 28 ми има ли ги нема ли ги. По мотора на Б30-ката частите намиргат ли се какво е що е. А бе всичко мя интересува. Не знам какво се случва с мене, ама таман съм на финала с Е-30-ката и ме истрещя сега тоз мерак май ще се радва някой на насъскана Е 30. А! И за вървежа на м30 б30 какво ще кажете върви ли арно, държи ли на гонка примерно карантията и корава ли е да кажем на 50-100 коня шот нитро ще се предаде ли това са нещата които ме интересуват. Ще почерпя дет се вика някой ако се отзове с инфо по тея въпроси

Другото което се чудя е дали да не го бодна тоз матор в Е30 направо. С частите как стои въпроса със тия Е 28 ми има ли ги нема ли ги. По мотора на Б30-ката частите намиргат ли се какво е що е. А бе всичко мя интересува. Не знам какво се случва с мене, ама таман съм на финала с Е-30-ката и ме истрещя сега тоз мерак май ще се радва някой на насъскана Е 30. А! И за вървежа на м30 б30 какво ще кажете върви ли арно, държи ли на гонка примерно карантията и корава ли е да кажем на 50-100 коня шот нитро ще се предаде ли това са нещата които ме интересуват. Ще почерпя дет се вика някой ако се отзове с инфо по тея въпроси

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
доста въпроси с доста отговори - е28 е кола, която като се качиш да подкараш ще забравиш за други коли
има някаква магия в тези машини. ще сменяш преден мост, ел инсталация, компютър, МОТОР, скорости, кардан, за диференциала може да си оставиш е28цовия, ама целия заден мост - нека се изкажат някои дето са опитвали
части има, и нови и по моргите (все още) по-проблем е на е21, при е28 предното окачване е почти еднакво с това на е34 и нещата са почти плъг енд плей
задните амортисьори и пружини - също
м30 е железен мотор и издържа всякакви издевателства
ако ти е мерак - метай се у филма





ако ти е мерак - метай се у филма

- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Какви мостове да сменям бе баси
? Нали има и 530 е28-ца не е ли тоз същия матор? Аз се надявах да сложа лапите от б20 на б30-то и да монтирам мотора към купето. Кутията ми се искаше да е нещо подобно, ама айде верно ако някой има опит в такава конверсия да драсне нещо 


БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Този мотор в е28-цата - ок, но в е30-ката няма смисъл, според мен. Като имаш в предвид колко е по-тежък... евентуално, ако беше 3.5 по си е вариант, но...
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



drft написа:Какви мостове да сменям бе баси? Нали има и 530 е28-ца не е ли тоз същия матор? Аз се надявах да сложа лапите от б20 на б30-то и да монтирам мотора към купето. Кутията ми се искаше да е нещо подобно, ама айде верно ако някой има опит в такава конверсия да драсне нещо
лапите от м20ката няма как да станат

скоростната кутия ако не ме лъже паметта също няма да стане от м20.. или от м10 или м30скова
за моста мисля че няма да има ядове .. но за по сигурно сложи някоя и друга планка за подсилка

П.П. и е28 530 няма



Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Значи мераците ми са евентуално м30 мотора, м30 кутията, м 30 дифа, да резна на купето на е28, щото е30 ми е като че ли малко мъничка, неудобничка нещо, да кажем някой път с е30-ката на ляв завой като тръгна да врътна волана надясно ми посинява левия лакът та се надявам с е 28 да го няма тоз момент. Е34,ката пък голям кораб, и тъй като гледам е 28 най- ми пасва по габарит
. Офертата за покупка на колите ми важи да края на седмицата ще видим какво ще "решат боговегте
" Та по горната схема - всичките тези м30 неща в купето на е 28 споделете опит, ако има. М-30 частите са от е 32 



БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
Отливката на блоковете на м30 за е23/е28 и е32/е34 е различна и оттам идва разликата в лапите. Или ще трябва да си правиш лапи или ще местиш моста както каза Тед.
Но седнеш ли веднъж в тази кола, наистина ще забравиш за всички останали.
Но седнеш ли веднъж в тази кола, наистина ще забравиш за всички останали.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Маторя разбрах, ами кутии, диф......... 

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
drft написа:Маторя разбрах, ами кутии, диф.........
При тех е въпрос на стойки, капаци и кардани за да станат. След като туриш матора, ше видиш къде и как идват скоростите и каква стойка ще стане за тех. Диф-а ще намериш капак с който да стане на твойто на е28 и накрая когато те са на место търсиш кардан който да стане работата.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

трябва да си вземеш лапи от е28 с двигател м30 няма задължително
ако е28-цата 520 е с гетраг 240/242
а от е32-ката кутията е 260/265 планката за скоростите става от 240/242 кутията от двайската
съответно и кардана от 520-ката късото парче трябва да стане с опъване на висящия лагер ма може и да замине бързо не знам още не съм пробвал ма не шречи да пробваш
задното парче е едино и също като дължина на всички
разликата доколкото знам в карданите е тяхната дебелина(диаметър)
520-ката отзад трябва да е на барабани а отпред с обикновени дискове не винтилирани хубаво е да се сменят
а относта дифиринциала
не мога да говора щото не знам
би трябвало да е средно прасе с малките полуоски
ма ако числото е близко до на м30б30-то ко ти дреми на шапката
а и да знаеш хидравличната помпа от м20-ката става на м30-ката
ма не питай как
П.П
Зареди се с много нерви
ако е28-цата 520 е с гетраг 240/242
а от е32-ката кутията е 260/265 планката за скоростите става от 240/242 кутията от двайската
съответно и кардана от 520-ката късото парче трябва да стане с опъване на висящия лагер ма може и да замине бързо не знам още не съм пробвал ма не шречи да пробваш
задното парче е едино и също като дължина на всички
разликата доколкото знам в карданите е тяхната дебелина(диаметър)
520-ката отзад трябва да е на барабани а отпред с обикновени дискове не винтилирани хубаво е да се сменят
а относта дифиринциала
не мога да говора щото не знам
би трябвало да е средно прасе с малките полуоски
ма ако числото е близко до на м30б30-то ко ти дреми на шапката
а и да знаеш хидравличната помпа от м20-ката става на м30-ката
ма не питай как



П.П
Зареди се с много нерви

"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra


БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
Re: Е28Б30
drft написа:Имам възможност да си закупя е28 с 2000 куб. мотор и с редовни документи. Колата е карана и оставена така преди 3-4 години не е много изгнила няма го само страничното стъкло на шоф. врата. Комплете с Е 28-цата се продава и Е 32 с 3000 куб мотор и с ръчна кутия. Интересува ме при конверсия на Б30 то в Е28-цата какви пръчки мога да изям . Ако някой има опит моля да го сподели, например захващането на мотора към петицовото купе с какви лапи става най-лесно, кутияга ще стане ли с някакви оригинални тампони, дифа от 7-мака мое ли да се пейстне на 5-тицата, с какви кардани... те тея неща ме интересуват . Мисля с колата да си играя -яко да я възстановя в оригинал на 100 % и да я ръчкам послеИначе е на оригинална боя - едно такова светло синьо много свежо стои...
Другото което се чудя е дали да не го бодна тоз матор в Е30 направо. С частите как стои въпроса със тия Е 28 ми има ли ги нема ли ги. По мотора на Б30-ката частите намиргат ли се какво е що е. А бе всичко мя интересува. Не знам какво се случва с мене, ама таман съм на финала с Е-30-ката и ме истрещя сега тоз мерак май ще се радва някой на насъскана Е 30. А! И за вървежа на м30 б30 какво ще кажете върви ли арно, държи ли на гонка примерно карантията и корава ли е да кажем на 50-100 коня шот нитро ще се предаде ли това са нещата които ме интересуват. Ще почерпя дет се вика някой ако се отзове с инфо по тея въпроси
нещо друго интересно по е32-ката има ли

- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Всичко е там. Само джанти неа 

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Е 32 или те тава, което е останало от нея
http://store.picbg.net/pubpic/8C/76/df3 ... ee8c76.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/13/EF/697 ... 8513ef.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/55/5E/54f ... 7a555e.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/C5/F3/f6b ... ecc5f3.jpg
Е28 комплект - без термостат само.
http://store.picbg.net/pubpic/C1/B6/048 ... 57c1b6.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/BA/2F/5f7 ... a7ba2f.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/70/1D/619 ... a5701d.jpg
Каква според Вас е нормална цена за двете коли комплете
http://store.picbg.net/pubpic/8C/76/df3 ... ee8c76.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/13/EF/697 ... 8513ef.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/55/5E/54f ... 7a555e.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/C5/F3/f6b ... ecc5f3.jpg
Е28 комплект - без термостат само.
http://store.picbg.net/pubpic/C1/B6/048 ... 57c1b6.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/BA/2F/5f7 ... a7ba2f.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/70/1D/619 ... a5701d.jpg
Каква според Вас е нормална цена за двете коли комплете
Последна промяна drft на 04 Юни 2009, 22:55, променена общо 5 пъти
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани