Смяна на дюзи.
Модератор: Технически модератори
			21 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
- павката
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5250
 - Регистриран на: 12.11.2006
 - Пол: Мъж
 - Кара: ги да пият мента
 - Мечтае да кара: за 6лв/100км
 - Детайли за колата: не върви и не гори
 
махаш капака на клапаните и после мъкнеш дюзичките
			Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-) 
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
		Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- White 1913 Power
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 707
 - Регистриран на: 22.08.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: carefully
 
-
днес с колегата acorp сменихме дюзите на моята м20б25 без да сваляме смукателите и капака на клапаните но ако кажа че беше лесно ще излъжа  беше си игра общо взето а и дъжда не ни прости
			
		- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
AcOrP написа:бах тия м20 как са ги набили. Двигателя на колегата светна от толкова ръчкане под колектора
И да знаете алпинскич колектор няма дупка за вентилация на картерните газове :О
вие пък от къде избарахте алпински колектор?

- White 1913 Power
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 707
 - Регистриран на: 22.08.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: carefully
 
-
- GRINGO
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 651
 - Регистриран на: 21.06.2006
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: `81 E21 335
 
Re: Смяна на дюзи.
Колеги най-после отстраних проблема с тресенето.
Един ден пътувах към Габрово като изкачвах Шипка при едно изпреварване
изведнъж се появи едно цъкане с честота правопорпорционална на оборотите.
Също така и съединителят спря да отделя и неможех да включвам скоростите.
Като се прибрах в Пловдив и разглобих колата да сменям съединитела кво да вида
 





При онази дръпка при която се появи тва тресене явно се е скъсала едната от трите ламаринки,
който държат огледалния диск и той се е изместил от центробежната сила и е
разбалансирал двигатела.
После на Шипка се е скъсала втората ламаринка и е спрял да отделя хубаво съединителя.
Като смених съединитела и претискатела всичко се оправи.
пп. Тука малко се възползвах от момента и запалих двигатела без гърне.
 
http://www.youtube.com/watch?v=a4CQKKVwWpU
			
		Един ден пътувах към Габрово като изкачвах Шипка при едно изпреварване
изведнъж се появи едно цъкане с честота правопорпорционална на оборотите.
Също така и съединителят спря да отделя и неможех да включвам скоростите.
Като се прибрах в Пловдив и разглобих колата да сменям съединитела кво да вида





При онази дръпка при която се появи тва тресене явно се е скъсала едната от трите ламаринки,
който държат огледалния диск и той се е изместил от центробежната сила и е
разбалансирал двигатела.
После на Шипка се е скъсала втората ламаринка и е спрял да отделя хубаво съединителя.
Като смених съединитела и претискатела всичко се оправи.

пп. Тука малко се възползвах от момента и запалих двигатела без гърне.
http://www.youtube.com/watch?v=a4CQKKVwWpU
			21 мнения
			 • Страница 2 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
