мулти волан е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

мулти волан е39

Мнение от nikol78 » 18 Май 2009, 17:38

колеги някои слагал ли е мулти волан на е39 - ка която е нямала такъв и ако да кажете някои майстор или какво се слага допълнително
Благодаря предварително :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 18 Май 2009, 20:46


ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 18 Май 2009, 21:17

а по-просто обяснено? :)
и като сложиш такъв волан ще имаш круз контрол? или некакъв допълнителен модул требва?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0d и F15 M50d
Мечтае да кара: BMW

Мнение от M_krika » 18 Май 2009, 21:21

Здравеите колеги пи6а тука за да не отварям нова тена , та въпроса ми е как се сваля волана на е 39 ка
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 18 Май 2009, 21:27

mad_presley написа:http://www.ge39.com/files/EBADoc16771.pdf

мерси колега ;)


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 18 Май 2009, 21:29

M_krika написа:Здравеите колеги пи6а тука за да не отварям нова тена , та въпроса ми е как се сваля волана на е 39 ка

до колкото знам този модул трябва за коли от 96 год :roll:
но нека кои каквото знае да пише в темата :D


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 18 Май 2009, 21:31

M_krika написа:Здравеите колеги пи6а тука за да не отварям нова тена , та въпроса ми е как се сваля волана на е 39 ка

отзад на волана горе от двете страни има дупки за болтовете на еърбега разви ги за да се махне и тогава отвиваш волана но внимавай с буксата на еърбега да не я скъсаш. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Пол: Мъж
Кара: E70 4.0d и F15 M50d
Мечтае да кара: BMW

Мнение от M_krika » 18 Май 2009, 21:41

Мерси много колега и аз така си помислих 4е 6те е от там но ре6их за по-сигурно да попитам
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 18 Май 2009, 22:10

don_mimo написа:а по-просто обяснено? :)
и като сложиш такъв волан ще имаш круз контрол? или некакъв допълнителен модул требва?

Е то по-просто от това здраве му кажи.
Ще имаш управление за круиз контрол, ако искаш и да работи, ще трябва да си инсталираш такъв ;)


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 18 Май 2009, 22:52

mad_presley написа:
don_mimo написа:а по-просто обяснено? :)
и като сложиш такъв волан ще имаш круз контрол? или некакъв допълнителен модул требва?

Е то по-просто от това здраве му кажи.
Ще имаш управление за круиз контрол, ако искаш и да работи, ще трябва да си инсталираш такъв ;)

все някои трябва да е правил такава операция да каже какво се слага допълнително мисля че тази тема ще е от полза на много колеги :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от slav4o1 » 18 Май 2009, 23:01

Аз имам всички части за круз контрола само да вметна. А колегата където иска да сваля волана - преди да го сваляш изключи акумулатора да не се отвори бега ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 18 Май 2009, 23:07

nikol78 написа:все някои трябва да е правил такава операция да каже какво се слага допълнително мисля че тази тема ще е от полза на много колеги :roll:

В упътването, което съм дал е описано абсолютно подробно и елементарно.Ако някой не го разбира, не го съветвам да се заема, а да разпечата всички страници и стях да отиде при електричар например.

И колега @nikol78, намали си аватара, че разтягаш всяка тема, в която пишеш ;)


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 18 Май 2009, 23:50

И колега @nikol78, намали си аватара, че разтягаш всяка тема, в която пишеш Wink

mad_presley Така харесва ли ти автора ми :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 9.07.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Детайли за колата: 520I 150hp

Re: мулти волан е39

Мнение от ma6inatora » 16 Юли 2013, 18:04

Аз поставям волана както трябва но даже не ми светва и мултито.. Колата е BMW 520i 1997
А и въпроса ми е дали има тънкост при поставянето на лентовия кабел защото първия път като го поставих и неискаше да завива докрай наляво че няколко пъти го свалях и слагах :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001

Re: мулти волан е39

Мнение от mavro1978 » 29 Сеп 2013, 19:22

Искам аз да попитам за двата кабела които отиват към Лайт модула - Те всъщност са като байпас но защо на схемата са с букси не мога ли да ги запоя направо ? С букси не е ли по калпава връзката и има ли смисъл от буксите изобщо и как ще ме посъветвате да го направя?
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook