Проблем с бушон *25- 30А- Електровентилатор.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Проблем с бушон *25- 30А- Електровентилатор.

Мнение от VesoPesa » 17 Май 2009, 21:32

Така, колеги, днеска намерих един проблем който ме озадачи доста :confused:
Понеже вдигнах капака, преди час някъде, да погледна какво се случва отдолу, реших да погледна и бушоните, и както си ги проверявам един по един, стигам до 25-ти.
Тук дойде изненадата, изгорял и разтопен / бил е разтопен някога, сега си беше твърд, но деформирал / :shock:
Вече знаех кой е бушона, а именно на перката на климатика, защото го бях сменял когато, миналото лято в центъра на София на 39 градуса колат загря и ме остави :twisted:
Тогава положението беше същото, но обяснението дойде от това че не е спирала да върти, за да компенсира загубите на виското.
Сега обаче няма причина, дори и климатика не съм пускал :confused:
Както и да е, отидох до близката бензиностанция и си купих комплект бушони че се оказа че нямам друг 30 амперов, като го смених изгорелия още на бензиностанцията, като се прибрах, отворих пак капака и всичко беше наред.
Да кажа че двигателя не е изтивал, защото всичко това се развива в рамките на 20 минути, след като се прибрах вкъщи :roll:
Та въпроса ми е дали на някой му се е случвало същото нещо и ако да как го е решил, защото ми предстой доста пътуване по милата ни родина до края на месеца и не искам да ме оставя на пътя :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 17 Май 2009, 21:38

Явно има някакъв прорблем, при мен също гореше и решението (просто не ми се занимаваше да ходя помайстори и т.н) е като си сложих 40А бушон и вече 2 години няма проблеми.
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 17 Май 2009, 21:41

BAI_DOBRI написа:...и решението е като си сложих 40А бушон и вече 2 години няма проблеми.


Колега на тдс-а принципно трябва да е 40А ;)
На бензиновото ми М50Б20 обаче уж го дават 30А :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 17 Май 2009, 21:45

и аз имам проблем същия ама с 9-ти бушон гореше смених го с китайче и се разтопи.... са съм го махнал нямам клаксон и климатроник...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 17 Май 2009, 22:05

така става като не слагате бушони с посочения амперавж.при мен беше станало точно така - вместо да прекъсне предпазителя 10-12 жици под таблото за бушоните се бяха слели в една....няма такъв филм
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 17 Май 2009, 22:19

VesoPesa написа:
BAI_DOBRI написа:...и решението е като си сложих 40А бушон и вече 2 години няма проблеми.


Колега на тдс-а принципно трябва да е 40А ;)
На бензиновото ми М50Б20 обаче уж го дават 30А :confused:

Стария ми си беше 30А, на капака който покрива всички бушони също пише,че трябва да е 30А,но аз си сложих 40А
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 17 Май 2009, 22:48

BAI_DOBRI написа:
VesoPesa написа:
BAI_DOBRI написа:...и решението е като си сложих 40А бушон и вече 2 години няма проблеми.


Колега на тдс-а принципно трябва да е 40А ;)
На бензиновото ми М50Б20 обаче уж го дават 30А :confused:

Стария ми си беше 30А, на капака който покрива всички бушони също пише,че трябва да е 30А,но аз си сложих 40А

напротив, на капака над графата за този бушон в табличката има една звездичка, а в реда за ампеража на конкретния бушон пише 30/40А.
най-отдоло има легенда за звездичката и там пише за дизел.
поне при мене е така :roll:

колега kraininski, не разбрах какво имахте в предвид, аз миналото лято свалих оригиналния 30А бушон и сложих пак 30А и ето че се показа проблем :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 18 Май 2009, 10:30

при мен 9 бушон си е 15А, погледнах в ЕТМ-а и го дават през него да се захранва КЛАКСОН,Допълнителна водна помпа,подгрева на пръскалките,компресора на климатроника и вентилаторът отпред....

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Май 2009, 13:54

Весо , аз си купих колата с този проблем и проблема ти е в самата спомагателна ел.перка :idea: понякога дълго време работеше без да създаде проблем ,но след това изведнъж предпазителя изгаряше ...

Сега пролетта си я смених въпросната перка с такава която има голяма собствена инерция - перфектна с две думи и всичко ми е точно :!: Предишната вътре в мотора й беше започнала да задържа (дали от лагери или друго незнам) и оттова ми правеше проблема ,такъв какъвто и ти имаш сега :!:

На всички един съвет да дам : предпазители/бушони т.нар. само оригинални БМВ :!: :!: :!:


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 7.05.2008

Мнение от pLaM3N » 20 Май 2009, 8:12

От къде да си закупя такива бушони на BMW, колеги, и продават ли се комплект направо за всичко или на бройка ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 20 Май 2009, 8:49

дару, камор
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 20 Май 2009, 11:27

Жорка, благодаря много. ;)

Ще я вкараме и нея в списъка за части :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.06.2009
Кара: e34 525 tds '94 Touring

Мнение от renault » 26 Авг 2009, 19:44

Колеги моля да ме светнете - къде е бушона за клаксона на е34 (525tds)!?
Благодаря предварително! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 26 Авг 2009, 20:02

Колега, преровил си половината подфорум да намериш тая тема, а не си видял важната тема за предпазителите :mhihi:
Съвет занапред преглеждай първо важните теми :winky:
Иначе
*9- 15А- Клаксон. Циркулационна помпа на отоплението.

Ето я и важната тема за предпазителите> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=51161

А така и така я вдигнаха темата от прахта, да кажа че след като видях че и сменения бушон/1-ви след оригиналния/ се е стопил и го смених, този който сложих и до ден днешен е перфектен :shock:
Надявам се на не се появява повече този проблем при мен :)

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.06.2009
Кара: e34 525 tds '94 Touring

Мнение от renault » 27 Авг 2009, 21:00

Много Благодаря колега! :D

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook