Горна помпа на съединителя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Горна помпа на съединителя
Колеги смених долната помпа на съединителят защото ми омекна педала. Започна да отделя съвсем ниско и майсторът каза че според него е от нея...при положение че не губеше спирачна течнот! Смех я аз и сега пак взе да прави същият номер. Това ме навежда на мисълта че евентуално е от горната помпа. Завирах се вътре в купето да я видя къде е защото ми казаха че била вътре! Но не успях да я видя. Моля ви да ми кажете къде точно се намира тази помпа и лесно ли се сменя? Всмисъл дали сам ще мога да си я сменя?
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Горна помпа на съединителя
Сменял съм горна помпа на е30. Трудното е че няма достатъчно място, иначе не е сложно. Захваща се с единия край за педала, другия също е лесен за демонтаж. Най-трудното е обезвъздушаването. На мойта кола трима се мъчихме с тази задача, но става. Нека някой с опит на е36 да сподели.
Горна помпа
Колеги!!!!! Толкова ли никой не може да ми обясни как се сваля тая помпа? Сега свалих долната кора но изобщо не мога да разбера как се сваля!!!! Вижда се само някакъв гумен предпазител който се мърда до като натискам педала! Моля ви помогнете!
Re: Горна помпа
bobolink написа:Колеги!!!!! Толкова ли никой не може да ми обясни как се сваля тая помпа? Сега свалих долната кора но изобщо не мога да разбера как се сваля!!!! Вижда се само някакъв гумен предпазител който се мърда до като натискам педала! Моля ви помогнете!
помпата се държи на два болта развиваш ги после я издърпвах към теб във купето много внимателно,освобождаваш зегерката която държи тръбичката към помпата /ако е със зегерка модела/ и това е не е много трудно, но е адски тясно и неудобно
ПС аз моята като я сменях я обезвъздуших като помпих педала около 20 мин друго нищо не съм правил в смисъл развиване на пробки и т.н
Re: :)
bobolink написа:Благодара на всички! Адски много ми помогнахте с мълчанието си!
Колега ти въобще свали ли кората и наведе ли се да погледнеш помпата

Ако си си направил труда да се понаведеш щеше да видиш двата болта (No.2 и No. 4 с гайките No.3 от схемата) които фиксират помпата към рамката с педалите.
Остава да свалиш щифта (No. 5 от схемата) който свързва буталото на помпата с педала и да отвиеш холендерчето на хидравличната тръба от помпата.
Май нямаш много основание да се сърдиш ......
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: :)
bobolink написа:Благодара на всички! Адски много ми помогнахте с мълчанието си!
Колега , недей така ... Никой не е длъжен да ти помага особено , когато ти не искаш да си помогнеш ! Колегата tsb_bg е обяснил достатъчно точно как става .... сега ако кажеш , че пак не ти е ясно - ИДИ НА МАЙСТОР !
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани