Перка на климатчния радиатор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.12.2008

Мнение от Visitor007 » 15 Май 2009, 16:26

[quote="beckshot"]благодаря ви за разясненията.аз перката сам я свалил и мисля да ходя в някоя морга и там да взема въпросната персота и да я сваржа за перката и да мушна букста направо там да видя дали като пусна климатиа ще тръгне(мисля че с стартирането на климатика и перката тръгва на 1-ва степен)и ако стане да го плащам.какво ше кажете?[/quotе]


Не е точно така. Аз моята перка я смених вчера с чисто нова. Ако колата стои на едно място и климатика е на Мах, вентилатора тръгва след няколко минути. Трябва сигурно да е голяма жега, че да тръгне веднага.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 15 Май 2009, 17:14

Visitor007 написа:
beckshot написа:благодаря ви за разясненията.аз перката сам я свалил и мисля да ходя в някоя морга и там да взема въпросната персота и да я сваржа за перката и да мушна букста направо там да видя дали като пусна климатиа ще тръгне(мисля че с стартирането на климатика и перката тръгва на 1-ва степен)и ако стане да го плащам.какво ше кажете?[/quotе]


Не е точно така. Аз моята перка я смених вчера с чисто нова. Ако колата стои на едно място и климатика е на Мах, вентилатора тръгва след няколко минути. Трябва сигурно да е голяма жега, че да тръгне веднага.

Това че ти е нова перката не е от значение , важно е това което я управлява , тя не решава сама кога да тръге :!:
И да , тръгва веднага след включването на климата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 25.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 92,318 sedan

Мнение от BorisMW » 15 Май 2009, 19:04

Преди малко се уверих,че и моята перка на климата не работи,на никоя от степените.Ще тръгна от другаде-перката се включва при 2 положения:
1.пуснат климатик
2.температурата на антифриза е около и над 100 градуса(а това дали се отразява на стрелката в купето???)
Това,доколкото съм разбрал.Тези 2 действия на перката от едно и също място ли се командват.т.е. има ли връзка м/у двете действия.
Колега на предната страница каза за разпиляни ел.магнитчета в моторчето.Какво още може да има,като изключим бушон?
Нищо не е свършило докато не свърши!
http://www.youtube.com/watch?v=hcvQxaUClNw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 16 Май 2009, 8:46

Когато пуснеш климатика перката трябва веднага да тръгне на първа степен,а ако не се случи това,то по пътя на елиминацията първо се проверява дали резистора за първата степен не е избил(правиш му байпас) Но за да си сигурен че е той,то поизчакай на работещ климатик да ти включи втората степен.Ако не тръгне и тогава перката ,то може би тя не работи.Ако и пуснеш независимо захранване и тя тръгне,то веднага се преместваме на пресостата.По-горе е обеснено къде се намира а именно на дехидрататора.Там на този пресостат също може да се пробва дали работи като му дадеш на късо двете букси,така затваряш веригата която той сам трябва да затвори когато налягането се вдигне.Само не знам от къде се затваря веригата когато колата ти загрее и перката тръгне да помага в охлаждането на водния радиатор.Но за това се ще се намери някой друг колега да го обесни.Не може никой да не се е сблъсквал с този проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 16 Май 2009, 9:50

когато е заредена с фреон климатичната система и няма течове .. тоест налягането си е както трябва - взимаш един уред и мериш кои са
нормално затворени и кои нормално отворени .. два трябва да са
нормално отворени и два .. затворени :)
тези които са отворените - тоест няма връзка между тях - това е за
втората степен - един от тях е кафяв - отива на маса .. другия отива към
релето за втората степен :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook