Палец
Модератор: Технически модератори
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- милен тодоров
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 198
 - Регистриран на: 22.12.2008
 - Местоположение: ТРОЯН
 
Палец
Здравеите колеги искам да попитъм как да стигна до палеца на колата има някъва пластмаса там кадето са кабелите хваната е с някъкви болтове и като гледъм трябва да махна радиатора че да ги развия има ли по лесен начин извинявъм се за можеби тъпия въпрос но ако знаех начин нямъше да пускам темата.
			
		- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
- Turbo_Ted
 - великият шестак
 - 
				
			 - Мнения: 1330
 - Регистриран на: 2.07.2006
 - Местоположение: Plovdiv
 - Кара: няколко и киселее
 
Ники, не се изказвай неподготвен  
 
имаш палец на дистрибуторната капачка (за м20 мотора мисля че говори колегата)
сваля се защитната пластмаса с ключе 8 без да сваляш радиатора те са само 3 болтчета, същите тези болтчета държат и дистрибуторната капачка. след като я свалиш се стига до палеца, който се държи с 2 или 3 имбусни болта
 успех и запиши кой кабел къде е на дистрибуторната капачка
			
		
 
имаш палец на дистрибуторната капачка (за м20 мотора мисля че говори колегата)
сваля се защитната пластмаса с ключе 8 без да сваляш радиатора те са само 3 болтчета, същите тези болтчета държат и дистрибуторната капачка. след като я свалиш се стига до палеца, който се държи с 2 или 3 имбусни болта
- NikiNikolov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2855
 - Регистриран на: 10.01.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: Хилядолетен сокол
 
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
милен тодоров написа:Колеги а може ли да махна дистрибуторната капачка без да свалям кабелите да не объркъм нещо
колега, ако капачката е истинска местата са номерирани.
6-ти кабел е най дългия и има датчик на него

Палец
Колега за по удобно откачи и металната пръба на охладителната с-ма-дьржи се на два болта мисля че бяха 10ка Единия е долу малко над датчика на Хол а другия горе е почти зад виското най добре с глух ключ После малко издьрпай прьбата напред(не откачай гумените сьединения)и свали дистрибуторната капачка заедно с кабелите
			
		- pantzer3
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 879
 - Регистриран на: 6.05.2008
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 М57Д30
 - Мечтае да кара: Е65
 
Колега, аз я демонтирах без да свалям кабелите! Отне ми около 25-30мин. с псувни и три цигари, докато ги развия трите болчета /по цигара на болт/ 
 Ако си със спокойна и стабилна психика, трябва да ги развиеш максимум за около 5-6 мин. Препоръчително е да махнеш преди това, пкастмасовия въздуховод на радиатора! Успех и кажи как си се справил.  
			
  
  
- милен тодоров
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 198
 - Регистриран на: 22.12.2008
 - Местоположение: ТРОЯН
 
Колеги оправих го добре че го свалих имаще нагар и на палеца и на капачката ама много сега просто не е тази кола промени се коренно бръмченето и вървенето мерси на всички отзивали се колеги.
			
		
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
 да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш 
			