Дюзи М20B23?

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Дюзи М20B23?

Мнение от ClassicDriver » 27 Апр 2009, 14:19

Купих от едно село Е21 с М20B23,пълен оригинал,с K-Jetronic.Проблема е в дюзите - по твърдения на селянитене е карана поне 2 години...Дюзите са напълно запушени,направих следствен експеримент,целия инжекцион на масата,помпата под налягане и движение на въздушната клапа.Леко прицърцорване на някои от дюзите,прикапване,никакъв опит за стабилна работа.При отвиване на гайките на тръбичката към дюзата-пръска силно,освобождава се налягане.Заключвам,не знам закономерно ли,че нагнетателната част "работи".
Правилно ли съм се насочил към дюзите?
Има ли откъде да намеря дюзи?

П.С
Чистенето по всякакви методи на наличните дюзи не го приемам за решение-мое мнение,базирано на известни експерименти.
Съвети от рода да търся 4A1 или KE,L - Jetronic са излишни.
Благодаря ви,колеги по съдба,за отделеното внимание.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Апр 2009, 14:34

колега защо не пробваш да ги занесеш някъде в някой сервиз там да ги пуснат на ултразвук + потапяне в разните му специализирани препарати.
Ако отпушат след чистенето пълниш резервоара с бензин и сипваш Дезолит който се купува от Дарукар или другите БМВ дилъри и газ до ламарината.
после сподели дали е имало ефект?
Иначе колата е един път независимо от външния вид.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Мнение от Банго » 27 Апр 2009, 22:31

от чисто любопитство искам да питам от каде я взе тая кола смисал селото и каква е на цвят ?

П.П а дюзите ги закарай на ултра звук аз на ойта механична инжекция преди много време ги чистих а бяха запушени зверски не минаваше бензин през тях.Продадох колата и до сег аси я карат няма проблем
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Мнение от ClassicDriver » 28 Апр 2009, 8:31

с.Ковачевци, kaschmir gold metallic.
На някого да му се намират такива дюзи?
Еднакви ли са като крепеж и като производителност с м10б18 с K-Jetronic?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 29 Апр 2009, 15:32

ClassicDriver написа:с.Ковачевци, kaschmir gold metallic.
На някого да му се намират такива дюзи?
Еднакви ли са като крепеж и като производителност с м10б18 с K-Jetronic?
Мисля, че дюзите бяха едни и същи. Номера на БМВ е един и същ 13 53 1 266 436. Сега гледам, че стват и за е20 520и до 09/1982 година ;)
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Мнение от ClassicDriver » 13 Май 2009, 15:21

Приятели,положението се закучва....не мога да открия никъде такива дюзи.Моля,ако някой има за продан да се обади...К-Jetronic М20Б23.
PS: Дали дюзите имат съвпадение с Форд XR3i?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Мнение от Louis » 13 Май 2009, 15:31

_65536_kb_sec_ написа:колега защо не пробваш да ги занесеш някъде в някой сервиз там да ги пуснат на ултразвук + потапяне в разните му специализирани препарати.....


cherveia написа:...а дюзите ги закарай на ултра звук аз на ойта механична инжекция преди много време ги чистих а бяха запушени зверски не минаваше бензин през тях.Продадох колата и до сег аси я карат няма проблем


колега това ти е решението .. ;) забрави тва да търсиш нови дюзи за тоз дръгел :)
аз с моя не съм тръгнал да го оправям но като почна след месец тва ше ми е решението за дюзите ;)

П.П. и пусни някоя и друга снимчица да видиме и ние що е то е21 323 :mhihi:
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 14 Май 2009, 9:21

ClassicDriver написа:Приятели,положението се закучва....не мога да открия никъде такива дюзи.Моля,ако някой има за продан да се обади...К-Jetronic М20Б23.
PS: Дали дюзите имат съвпадение с Форд XR3i?

По документация ги дават да стават само за БМВ. Аз лично мисля, че биха могли да станат дюзи от всеки механичен инжекцион (Ауди, Фолксваген...). Другото, което аз съм опитвал и се получава някакъв ефект е да ги накиснеш 1-2 дни в газ за горене и после с компресора ги духаш на 6-8 бара. Не казвам, че ще станат като нови, има някакъв ефект. После може да пробваш с разни добавки за почистване. На ултразвук доколкото знам могат да се чистят само електрически дюзи :roll:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 14 Май 2009, 10:46

Аз имам дюзи, само кажете къде пише номер или нещо такова,за да проверя дали са същите?
Сучииии!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 14 Май 2009, 10:55

ей сега ги проверих от единият край пише 85 AF-TR , а от другия 0 280 150 219
Сучииии!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Мнение от Gecallica » 14 Май 2009, 15:03

kompi написа:ей сега ги проверих от единият край пише 85 AF-TR , а от другия 0 280 150 219

Тези са за Форд сиера/скорпио/транзит 2.0i/2.8i :shock:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 14 Май 2009, 15:21

имам цял такъв дет е работил перфектно до преди 1 седмица..просто го заменихме с б25 и друг инжекцион
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 14 Май 2009, 17:38

Gecallica написа:
kompi написа:ей сега ги проверих от единият край пише 85 AF-TR , а от другия 0 280 150 219

Тези са за Форд сиера/скорпио/транзит 2.0i/2.8i :shock:


:shock: :shock: :shock: , ба.. май....!!! сори че съм подвел, но и мен са ме излъгали значи, хахахахх! форд, веднага ше ги хвърля :twisted:
Сучииии!

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook