Набира на етапи..

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Набира на етапи..

Мнение от Nasko_325TD » 13 Май 2009, 19:10

От няколко дена забелязах,че колата като я настъпя понякога набира на етапи(тласаци),все едно нещо я бута отзад!После се оправя и пак така.
Гледам и на скоростомера скороста се вдига пак така,на етапи!Къв е тоя филм направо незнам!? :roll: :|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 13 Май 2009, 19:14

нещо може би е свързано с дифа щотто то от там ти идва и инфото за скоростомера и от там ти се прадава движението от двигателя към пътя
PNR@abv.bg
София
0888779546

ентусиаст
Аватар
Мнения: 956
Регистриран на: 17.11.2007
Местоположение: Pyce
Пол: Мъж
Кара: 97' E36 m43b18 sedan
Мечтае да кара: E34

Мнение от svilgg » 13 Май 2009, 19:26

PNR написа:нещо може би е свързано с дифа щотто то от там ти идва и инфото за скоростомера и от там ти се прадава движението от двигателя към пътя

:confused: ко ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 13 Май 2009, 19:32

мисля че проблема може да е от към диференцяла защотот попринцип колометража взима информация от него а и чрез него се предава движението на колата на пътя
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 13 Май 2009, 19:36

А възможно ли е да е от датчика на коляновия вал!? :roll:


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 13 Май 2009, 21:10

Ааа , не се отказвай , ти почти я направи :mhihi: .Лошото е че вече всичко е пипано по тая кола и дори несмея да дам предположение по проблема...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 13 Май 2009, 22:14

Аз колата ще си я карам!Не питам какво да я правя,а как да я поправя!;)
Или по-точно какво може да и има,понеже от всеки един ремонт тя става все по-зле!Та накрая реших да си я правя сам,може да не разбирам,ама поне като разваля нещо ще знам,че не си плащам за него! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 13 Май 2009, 23:21

Nasko_325TD написа:Аз колата ще си я карам!Не питам какво да я правя,а как да я поправя!;)
Или по-точно какво може да и има,понеже от всеки един ремонт тя става все по-зле!Та накрая реших да си я правя сам,може да не разбирам,ама поне като разваля нещо ще знам,че не си плащам за него! ;)


Поне това е единственото правилно решение което си взел ;) :yes: смело и само напред ще стане не се отказвай
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София

Мнение от DencheSso » 13 Май 2009, 23:22

Колега подобен проблем и при мен!

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=148536
"The Beast" (звяра).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 14 Май 2009, 9:25

Значи като паля ми присветка АБС-а.Незнам така ли трябва да е!? :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 8.01.2009

Мнение от c20xe » 14 Май 2009, 10:01

Набирането на тласъци при турбо моторите най-често се дължи на прекалено голям аксиален луфт, между компресорните перки в турбокомпресора и корпуса.

По принцип, валът с турбинките си има фабричен аксиален луфт. Той си има допустими граници.
Мисля, че при твоят тип компресор, ограничители на луфта се явяваха едни пластини (шайби) на вала.
Когато ограничителните елементи се износят прекалено много, аксиалният луфт се увеличава. По време на работа валът с турбинките почва да се разхожда прекалено много по оста си и ту обира от едната страна луфта, ту от другата.
Така създаденото налягане в компресора се мени на тласъци и съответно с него и мощността на мотора. От тук и набирането на тласъци.

Ако съм прав за твоят случай, ще трябва да ти ремонтират турбината. Само на специализиран сервиз, за да и направят после задължителният баланс като хората.

Можеш да провериш дали съм прав с един бууст метър. Монтира се на тръбата след компресора, преди всмукателният колектор. Ако и неговата стрелка подскача в такт с набирането - ясна работа 8)

Успех!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook