за диференциала на 320
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- nafurfory
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20
- Мечтае да кара: самолет
за диференциала на 320
здравеите колеги чупи ми диф за 2-ри път дали да не сложа от 25-ца или просто ми трябва шпер защото колата си я напъвам бая ПОМАГАИТЕ 

NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE


- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
От 325 само предавателното число е друго 320-3.45
325-3.15 за мех.кутия.Като здравина на елементите няма разлика.
Много я въртиш със 17-ки явно
325-3.15 за мех.кутия.Като здравина на елементите няма разлика.
Много я въртиш със 17-ки явно

Бирата е доказателство че Бог съществува!
- nafurfory
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20
- Мечтае да кара: самолет
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1708
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
ако питаш мене,сложи се пак 20-сков диф там шпер ли ще е няма ли ти си решаваш,ма като туриш здравия диф вече сложиси един по лек маховик да няма тоя удар,който се получава ся като пуснеш съединителя(когато се гавриш де,защото ако си я караш като хората нема да чупи дифове) и си мисля,че ще има резултат
а иначе колата ти въри на убийство как нема да чупи диф
браво за колицата


а иначе колата ти въри на убийство как нема да чупи диф

браво за колицата


- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
Само не разбирам какво общо има теглото на маховика с (да няма тоя удар,който се получава ся като пуснеш съединителя) Дизелите като им е по тежък маховика и кол.вал и вс.друго данеби да трошат пстоянно дифове
Натоварването в/у дифа зависи при какви обороти ще зацепи съединителя и в/у каква настилка са колелата на колата.поне така мисля аз
Ако му е прекалено мощен мотора на колегата ще чупи и др.части ако не внимва

Натоварването в/у дифа зависи при какви обороти ще зацепи съединителя и в/у каква настилка са колелата на колата.поне така мисля аз

Ако му е прекалено мощен мотора на колегата ще чупи и др.части ако не внимва

Бирата е доказателство че Бог съществува!
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
kalobrana написа:Само не разбирам какво общо има теглото на маховика с (да няма тоя удар,който се получава ся като пуснеш съединителя) Дизелите като им е по тежък маховика и кол.вал и вс.друго данеби да трошат пстоянно дифове![]()
Натоварването в/у дифа зависи при какви обороти ще зацепи съединителя и в/у каква настилка са колелата на колата.поне така мисля аз
Ако му е прекалено мощен мотора на колегата ще чупи и др.части ако не внимва
А аз мисля че и до голяма степен зависи и от въртящия момент и от триенето в дифа а и от много други работи...
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- kalobrana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
djvisage написа:kalobrana написа:Само не разбирам какво общо има теглото на маховика с (да няма тоя удар,който се получава ся като пуснеш съединителя) Дизелите като им е по тежък маховика и кол.вал и вс.друго данеби да трошат пстоянно дифове![]()
Натоварването в/у дифа зависи при какви обороти ще зацепи съединителя и в/у каква настилка са колелата на колата.поне така мисля аз
Ако му е прекалено мощен мотора на колегата ще чупи и др.части ако не внимва
А аз мисля че и до голяма степен зависи и от въртящия момент и от триенето в дифа а и от много други работи...

Бирата е доказателство че Бог съществува!
- nafurfory
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20
- Мечтае да кара: самолет
- nafurfory
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20
- Мечтае да кара: самолет
а тая работа с голями и малки прасета каква е каква е разликата
NE STAVA samO S QDENE TRQBVA i pIENE


- nafurfory
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20
- Мечтае да кара: самолет
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани