проблем обороти :(

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

проблем обороти :(

Мнение от VINITU » 11 Май 2009, 11:50

здравеите колеги от 3, 4 дена имам проблем с оборотите след запалване и немога да си обясна на какво се далжи. Проблема е следния: след запалване без значение топъл/студен мотор колата неможе да задържи нужните и обороти и гасне (с което се усамних в стъпковия мотор ) но след извесно време на искуствено подържане от моя страна на 1000/2000 оборота може би 5/6 минутки оборотите са чук колата работи много добре не ги барка работи идеално и не гасне но загася ли я и пак същия *** :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

Мнение от boywalking » 11 Май 2009, 12:05

свещи...
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 11 Май 2009, 12:15

Дупка в маркуча който излиза от въздушния филтър? ако някъде е закъсан и смуче въздух може да обърква датчика и да играят от там оборотите.
Поне мойта имаше подобен проблем, ама играеха и когато е запалена и е на свободна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 933
Регистриран на: 7.03.2005
Местоположение: O.C.
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от Escape » 11 Май 2009, 12:19

:winky: виж в тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=147999

Колегата tsb_bg е описал същото - за маркучите на дебитометъра

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Мнение от VINITU » 11 Май 2009, 12:21

колеги мерси за отзива но свещите са нови а за гофрирания маркуч и на мен ми мина през главата и го погледнах здрав е но пък и ако бяха те проблема щеше да е постоянен а тои се исчиства до колкото за темата прочетох я но наистина си мисля че ако е маркуч ламда дебитомер бенз. помпа са работи които колата или ще работи или няма да работи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 11 Май 2009, 13:11

Без диагностика няма да минеш. Възможно е и вероятно според мен е температурен датчик.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 24.01.2008
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж

Мнение от VINITU » 11 Май 2009, 16:09

да колега и аз си мисля за този температурен датчик защото напослдак ми и нагорява доста и си мисля, че вината е напално негова, а сега като се и постопли времето зе и да я дави но си мисля, че ако е тои на студен мотор нетрява да го прави а тя го прави

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 11 Май 2009, 16:27

VINITU написа:да колега и аз си мисля за този температурен датчик защото напослдак ми и нагорява доста и си мисля, че вината е напално негова, а сега като се и постопли времето зе и да я дави но си мисля, че ако е тои на студен мотор нетрява да го прави а тя го прави
Зависи на колко градуса е забил, ама така или иначе само диагностиката ше ти каже със сигурност.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook