Вибрации-Диференциал, лагер на главина задна...Развръзка!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Вибрации-Диференциал, лагер на главина задна...Развръзка!!!

Мнение от Сондьора » 09 Май 2009, 18:41

Колеги, молба за съвет.

Сега за проблема. От няколко месеца се появяват едни вибрации,от зад, на равномерни интервали и в последствие затихват. Това беше до вторник, при изкачването на Узана взе да се усеща доста пак на равномерни интервали и след минута две изчезна, до сега си мислех, че е от асфалта. Но в сряда сутринта отивам да си карам колата и трудно влезна задна и в последствие изобщо не включи на скорост, закарах я в Габрово и се оказа счупен притескателен диск :shock: , бил поставен на криво. Тва ок смених комплект съединител и днес се прибрах. Но вибрациите се усещат още повече и са на по чести интервали дори на моменти, особено по павета е един гъгнещ шум.
Та въпорса ми е дали е диф или са лагери на главините /задни/, понеже жената се вози отзад и казва, че ту се осещат вибрации от ляво ту от дясно.

Мисля в понеделник да ходя в Дару /, лагер е около 57$ /, та се ядва, но дали са само лагери.

Друго което може да внесе повече яснота, е че без да съм дърпал ръчната при престой от една вечер е все едно са заяли задните накладки, при потегляне се нормализира.

Друго за вибрациите, появяват се на прав участък и са периодични все едно асфалта е нарязан. Дори по едно време всякаш одзад почна да потскача, после всичко изчезна пак.
При движение на колеото на ръце, както е на земята колата, се чува един метален удър, като въртя на ляво и надясно.

Та затова и направих тема, доста ми е непонятно от какво може да е от горе посочените???
Последна промяна Сондьора на 20 Май 2009, 9:55, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 09 Май 2009, 19:23

дигни колата без да махаш гумата виж дали има някакав луфт като дарпаш самото колело наван ако има лагера е за смяна ако не виж си танпоните кадето моста е захванат за купето от тях може да ти подскача ако са скасани

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Мнение от Сондьора » 09 Май 2009, 20:00

vanko_5 написа:дигни колата без да махаш гумата виж дали има някакав луфт като дарпаш самото колело наван ако има лагера е за смяна ако не виж си танпоните кадето моста е захванат за купето от тях може да ти подскача ако са скасани

Как ше дърпам колелото колега :confused:, и за къв мост, тампоните на дифа ли.??

Аз клоня за лагер, понеже тва сутрешно блокиране на ляво колело, без да вдигам ръчна, си мисля че идва от лагер, но понеже четох доста теми там се появява на завои и ту се усилва ту намалява, а при мен не е така???
Да не е дифа, понеже имаше една тема където е блокирал :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 09 Май 2009, 23:52

ами танпоните на целия мост дето са захваща дифа апак колелото се хващта отгоре и отдолу и така са проверява за луфтове на лагерите трябва да са минимални

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Мнение от Сондьора » 10 Май 2009, 12:48

Колеги, няма ли кой да даде малко яснота по въпроса, има поне десет теми за лагера и още толкова за дифа.
В нито една от предишните теми не е даден точен отговор или крайното решаване на проблема??? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 10 Май 2009, 15:28

Сондьора написа:Колеги, няма ли кой да даде малко яснота по въпроса, има поне десет теми за лагера и още толкова за дифа.
В нито една от предишните теми не е даден точен отговор или крайното решаване на проблема??? :help:


Провери си гуменото каре на кардана (м/у скоростната кутия и кардана ,въпреки , че щом си сменял съединител , като са ти сваляли скоростната кутия би трябвало да са видели "майсторите" в какво състояние е то..... Иначе тези вибрации може да идват от доста неща (предполагам сам знаеш ) и едва ли някой тук може да каже със сигурност къде точно е проблема - може да е самия диф , може наистина да е лагер на главина , тампони на носачи (задни) и т.н и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Квото намери

Мнение от kalobrana » 10 Май 2009, 16:29

Колегите са прави с диагнозите но на мен ми идва на ума[не че има много] Тампон на висящия лагер провери го.
Бирата е доказателство че Бог съществува!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Мнение от Сондьора » 20 Май 2009, 9:54

Колеги поне да завърша темата, начи огледахме сичко, тампони, каре лагери, нищо.
Ся според майстора има лек шум от дифа, според мен си шумеше от накладките, но сменихме маслото на дифа. Като отворихме пробката, маслото беше бистро , като ново, но все пак го смених, и тоя майстора вика, че не било диф масло ами двигателно :shock:, ся как го позна незнам /верно, че вискозитета му беше нисък ама../. За момента нямам шумове, но все пак се огледах и за дифове. Има пре-достатъчно втора ръка, и смяната според майсторчето е за два часа.
Та за сега сичко ток.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook