ГНП въпрос?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

ГНП въпрос?

Мнение от Nightmare » 08 Май 2009, 20:24

Колеги искам да попитам дали има гарнитура между самия корпус на помпата и горната част.
Става въпрос за това http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Между долната част на помпата и горната(по- малката част) където влиза кабела с голямата букса има ли гарнитура или не.Има едно много малко местенце от което тече по малко нафта, и имам съменния че има избила гарнитура :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 08 Май 2009, 21:22

Да,има гарнитура и там ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 1.03.2008
Местоположение: област Монтана
Пол: Мъж
Кара: '99 BMW 523I M52TU Sedan
Мечтае да кара: само BMW

Мнение от Ivan_BMW » 08 Май 2009, 23:34

Колега един приятел сменва на неговата на скоро,че му течеше и на него нафта мисла че 30лв. бяха и двете на БОШ :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 09 Май 2009, 18:12

Един колега ми прати лс, за което му благодаря и пише за някакъв реглаж на капачката?За какво става въпрос :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 09 Май 2009, 19:10

Nightmare написа: .... пише за някакъв реглаж на капачката?За какво става въпрос :roll:
Реглаж на капачката или реглаж на плочката на ГНП-то :?: :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 10 Май 2009, 13:15

jeremeto написа:Когато се разхлабят 4-те винта до най-стегнатото положение при ,което главата на помпата може да се движи, пали се двигателя и се слага дръжката на чук от пред или от зад на главата и с друг чук се удря леко ,така ,че да преместите цялата глава напред(към фаровете) за намаляване на количеството на гориво ,което преминава през дюзите или назад(към купето) за увеличаване на мощността на двигателя ,като се увеличава количеството на гориво през дюзите .Преди това задължително маркирате положението на главата спрямо тялото на помпата(най-добре се прави с нещо остро от двете страни на ГНП).Стъпката на преместване е под 1мм. като се слуша как работи двигателя.Ето как се прави самото преместване на главата на помпата-най-напред при работещ двигател я чуквам напред докато двигателя спре,после много леко назад докато мога да го запаля ,но колата няма сила изобщо да потегли,още малко назад и едвам тръгва,след което има едно положение при което върви що годе нормално и накрая я бутам още малко към предното стъкло,за да почне да се реже .

Ако отидете на диагностика ето какви стойности трябва да искате да ви нагласят в зависимост от това какво искате от колата-при диагностика на инжекторите,цифрата ,която излиза на уреда,показва какво количество гориво ,което преминава през дюзите Фабрично е 7,при по-старите коли се нагласява на 5 за да се компенсира износването на двигателя,ако искаш колата да стане бегачка и да е като чипосана се слага на 2-разбира се,за сметка на разхода на гориво

Сега за едно мое "изобретение"-регулиране на ГНП ,като се използва ОВС(големият борд).От скритите функции на борда се избира функция №3 ,която дава разхода в литри за час.Не мога да кажа за други модели ,но за 525tds стойностите ,които се нагласяват са 1-1.6 L/h за нормално вървене на колата,от 0.4-1 L/h за малко по-агресивна кола и 0.2-0.4 за кола приближаваща се до самолет. Ако имате ОВС желателно е да видите от какво първоначално положение почвате да регулирате помпата,за да може да го възстановите ако нещо не ви хареса.
Колега има вероятност да почне да работи неравномерно колата което се оправя с донагласяне с леки почуквания при разхлабена плочка -нагоре и надолу докато ви хареса как работи маторя
2.Внимавайте ,когато хванете чука-главата на помпата е алуминиена отливка и лесно се пука.
3.Може да се повреди гарнитурата между главата и тялото на помпата и да почне да тече гориво.Тогава демонтажа на главата е наложителен,а гарнитурата струва 12 лева.
4.Разхода на гориво-някои колеги казват ,че им е паднал,други ,че им се е запазил,според мен се вдига.
5.Внимавайте със стъпката на преместване осбено към предното стъкло-има опасност двигателя да вдигне прекалено голями обороти.

:yes:


Ето как ми го написа колегата, за което много му благодаря :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 10 Май 2009, 13:51

Nightmare написа:Ето как ми го написа колегата, за което много му благодаря :)
Това е мнение на zvetiko в ето тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2bd358e02f ;) а пък ето това е обобщението на Vlados за TDS http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=140231 ;) мисля че нещата са ясни вече, относно кой и какво е написал :idea: Успех :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 01 Юни 2009, 22:35

Да споделя малко инфо за гарнитурките :)
Преди няколко дена помпата беше ревизирана, сменени гарнитурки и почистване.
Бутнат е малко аванса и подаванео на горивото.разлика във вървенето има(не се усеща много дупката до 2к оборота).Мисля си че в комбинация с един чип и още малко настройка колата доста ще се посъбуди :mhihi:
Освен тoва след бутването на аванса колата пали когато е топла от четвърт.преди това трябваше да завърти един два пъти докато запали.
Цялата работа излезна 50 лв. със включени гарнитурки 20 лв. :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 02 Юни 2009, 0:08

Nightmare написа:....(не се усеща много дупката до 2к оборота).Мисля си че в комбинация с един чип и още малко настройка колата доста ще се посъбуди :mhihi:
Изобщо не го мисли!! С чип турбодупката, ще намалее още! ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 02 Юни 2009, 18:14

:yes:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook