воланът тресе като спирам

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `05 E90 320D

воланът тресе като спирам

Мнение от e_taka » 07 Май 2009, 22:59

Проблемът ми е следния: като се движа с над 60 (или поне при толкова забелязах) и като натисна леко спирачката, воланът започва да вибрира на ляво и на дясно. От какво може да бъде това? Накладките ми ли са за смяна, гума ли е, джанта ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Мнение от Kambe » 07 Май 2009, 23:01

освен изброените от теб възможности, може да е и крив диск колега :roll:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 07 Май 2009, 23:04

Най-вероятно има крив спирачен диск или и двата.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 07 Май 2009, 23:07

agent smit написа:Най-вероятно има крив спирачен диск или и двата.
или шарнири и тампони по носачите
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 07 Май 2009, 23:09

agent smit написа:Най-вероятно има крив спирачен диск или и двата.
Абсолютно :yes: може и разбити шарнири :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 20.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: `05 E90 320D

Мнение от e_taka » 07 Май 2009, 23:15

Въпросът може да е глупав, но ако наистина са дисковете за какви пари става въпрос?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 07 Май 2009, 23:23

или накрайници на рейката. най-вероятно са те или тампоните на носачите. при мен при шарнири за боклука не тресеше изобщо.

Ходи да я погледнат. Няма как да разбереш насляпо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 08 Май 2009, 0:04

А като ритем гумата с крак и леко притреперва ....поне със старото окачване ...с новото няма грижа и не е толко силно
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 08 Май 2009, 0:18

e_taka написа:Въпросът може да е глупав, но ако наистина са дисковете за какви пари става въпрос?

Сумата не е голяма колега, зависи разбира се от сервиза, но повече от 200 не им давай. Като сменяш дисковете, сменяй и накладки!
Има много коли и ....BMW
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 08 Май 2009, 0:22

Хора, не надъхвайте момчето за грешни разходи. Според мен дисковете са най-малко вероятни при Е36. Ако дисковете не са износени, накладките са ОК и не си караш колата като кретен, аз бих заложил на окачването (накрайници на рейка, тампони на носачи, евентуално шарнири) и после спирачна система. Да не забравяме джанти и гуми, които са причината в почти всички случаи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 08 Май 2009, 0:27

liloff написа:Хора, не надъхвайте момчето за грешни разходи. Според мен дисковете са най-малко вероятни при Е36. Ако дисковете не са износени, накладките са ОК и не си караш колата като кретен, аз бих заложил на окачването (накрайници на рейка, тампони на носачи, евентуално шарнири) и после спирачна система. Да не забравяме джанти и гуми, които са причината в почти всички случаи.

Аз съм сигура ,че е от това ....смени тампоните и накрайниците или почни лека по лека едно по едно ...ама ако са ти криве дисковете си ги смени направо сам
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 15.04.2009
Местоположение: Разград
Пол: Мъж

Мнение от ailqka00 » 08 Май 2009, 0:58

Колега и аз имах същият проблем.
Оказаха се криви дискове !!!
Но един съвет хубаво е на стара баба да и се поддържат ченетата !!!
Та така де. Аз полека лека си смених почти всичко по предницата остана ми само една главинка на лявото колело и е пушка :)
Амортисьори, дискове, накраиници тампон на носача и сега няма цъгър няма магър даже и при скорост 150 - 160 нямам проблеми !!!

Успех.
BMW е автомобил но и девойкосъбирач !!!
http://jega123.hit.bg/angel%20eyes.html

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: воланът тресе като спирам

Мнение от metodi80 » 08 Май 2009, 22:54

e_taka написа:Проблемът ми е следния: като се движа с над 60 (или поне при толкова забелязах) и като натисна леко спирачката, воланът започва да вибрира на ляво и на дясно. От какво може да бъде това? Накладките ми ли са за смяна, гума ли е, джанта ли е?


+1 за криви дискове !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 08 Май 2009, 23:06

разбира се че криви дискове !!!!!!!!!!!!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Мнение от stony1 » 08 Май 2009, 23:30

flober написа:разбира се че криви дискове !!!!!!!!!!!!!!


И по какво се разбира? Ако са криви дисковете каво значение има скоростта, като натиснеш спирачката винаги ще има вибрации във волана.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook