Перка на климатчния радиатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Перка на климатчния радиатор
Колеги кога трябва да се върти тази перка защото при мене въобще неиска да тръгне духа си студено в колата но като погледна през бъбреците и перката си седи и не се върти и ме се струва че и от там идва проблема че като пусна климатика и седя в задрастване 4-5мин и стрелката за температурата отива кам 2-рото деление след средата,а когато е исклучен немарда на никаде седи си на средата.Та въпроса ми е тази перка на климатика има ли рели бушон нещо от което да не вклучи
Последна промяна beckshot на 08 Май 2009, 15:52, променена общо 1 път
Re: Перка на климатчния радиатор
beckshot написа:Колеги кога трябва да се върти тази перка защото при мене въобще неиска да тръгне духа си студено в колата но като погледна през бъбреците и перката си седи и не се върти и ме се струва че и от там идва проблема че като пусна климатика и седя в задрастване 4-5мин и стрелката за температурата отива кам 2-рото деление след средата.
трябва да завърта веднага след пускането на климатика най вероятно твоята е блокирала

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Извади буксата и я дай накъсо ....с клещи или нещо такова....ако се завърти значи е ок ...ако не може да е или от датчика или някаде нещо по електрониката .....ако е датчика драсни ЛС имам 2 нови

Smoocki написа:Извади буксата и я дай накъсо ....с клещи или нещо такова....ако се завърти значи е ок ...ако не може да е или от датчика или някаде нещо по електрониката .....ако е датчика драсни ЛС имам 2 нови
Човече така както си написал не е ясно коя букса да откачи и даде на късо!
Към автора-вариянтите са няколко:изгорял бушон,изгорял резистот,изгорял вентилатор или прекъсната верига някаде,относно датчика едвали е той,щом комресора вкючви трябва и перката да тръгне на 1-ва скорост.Най-добре отиди при някои които разбира и да ти отстрани проблема,не ползваи климатика да не наравиш поразий по климатичната с-ма.
мерси колега така и ще направя няма да го пускам докато не открия някаде каде да го погледнат ,а ако някои знае някои читав маистор моля да сподели че ми писна от ``пишман`` маистори.А възможно ли е затва да ми мърда стрелката на температурата кам второто деление след средата като пусна климата и седя на едно место започва да грее тя тази въпросната перка и тя охлажда
- Василев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
на някой удобно ли му е да ми снима буксата за персостата защото съм
си загубил кое куде отива .. а по принцип нямам букса а съм ги
навързал и отгоре силикон .. дълга и широка но ми трябва снимка на
буксата
си загубил кое куде отива .. а по принцип нямам букса а съм ги
навързал и отгоре силикон .. дълга и широка но ми трябва снимка на
буксата

beckshot написа:А възможно ли е затва да ми мърда стрелката на температурата кам второто деление след средата като пусна климата и седя на едно место започва да грее тя тази въпросната перка и тя охлажда
ДА,когато климатика работи в радиатора нормалното работно налягане е м/у 12-18 атмосвери,което темтературно е м/у 50 и 70 градоса(това неса точни стоиности,но е там някаде),но при неработеща перка стига до 25-27 атносвери и изключва авариино,което температурно е над 110 градоса.Мисля че сам си даваш отговора на въпроса ти по-горе.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: ...
Василев написа:на някой удобно ли му е да ми снима буксата за персостата защото съм
си загубил кое куде отива .. а по принцип нямам букса а съм ги
навързал и отгоре силикон .. дълга и широка но ми трябва снимка на
буксата
нали ти я снимах и ти я пратих

- Василев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
..мани бегай че съм бесен
днес цял ден си загубих с тоя тъп климатик , напълнихме го накрая и не
тръгна след като натиснах бутона вътре .. и тои ми каза 300 лв и ще го
мъча .. радиал - като искаш иди питай утре работят
а аз утре ще я ровичкам да видя къде съм сбъркал
PNR ... писах го това преди да ти звънна

днес цял ден си загубих с тоя тъп климатик , напълнихме го накрая и не
тръгна след като натиснах бутона вътре .. и тои ми каза 300 лв и ще го
мъча .. радиал - като искаш иди питай утре работят
а аз утре ще я ровичкам да видя къде съм сбъркал

PNR ... писах го това преди да ти звънна

- Василев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
объркал съм кабелите на свързване на персостата .. така че за сега съм ок аз
само че някой ако има буксата за персостата с 4 дупки която е а не две по две .. да казва цена и да идвам да я взимам
че сега съм ги навързал .. да не казвам как 

само че някой ако има буксата за персостата с 4 дупки която е а не две по две .. да казва цена и да идвам да я взимам


Колега а какво е това персотата?Аз извадих перката и на нея има едно черно нещо захванато за нея и пише Power Motion срезах го и го махнах и вързах перката без него и като пусна климатика перката тръгва като вържа и въпросната част перката неиска да тръгва и според мен това нещо е прецакано.А с фазомера проврих буксата за перката тя има 3 жици синя черна и кафява.По черната има постояно ток по синята няма а кафявата е маса,и си мисля че по синята тръгва тока когато перката се нуждае от 2-ра степен да пусне но дали е така това са само предположения.
- Василев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i
- Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3
...
как с фазомера си мерил 12 волта бре
персостата е датчика на изпарителя който е .. на повечето бмв та е36 ..
са с две букси които могат да се намерят почти навсякъде ..
моята понеже съм карък
никъде не мога да я намеря ..
тя е е тая простотия
http://77.70.55.66/data/buksa/Image158.jpg
моята перка пък с една степен .. 2 ра и ми гърми 30А бушон деба .. ама ше му намерим цаката и на него

персостата е датчика на изпарителя който е .. на повечето бмв та е36 ..
са с две букси които могат да се намерят почти навсякъде ..
моята понеже съм карък

тя е е тая простотия

http://77.70.55.66/data/buksa/Image158.jpg
моята перка пък с една степен .. 2 ра и ми гърми 30А бушон деба .. ама ше му намерим цаката и на него

50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани