Перка на климатчния радиатор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Перка на климатчния радиатор

Мнение от beckshot » 08 Май 2009, 15:50

Колеги кога трябва да се върти тази перка защото при мене въобще неиска да тръгне духа си студено в колата но като погледна през бъбреците и перката си седи и не се върти и ме се струва че и от там идва проблема че като пусна климатика и седя в задрастване 4-5мин и стрелката за температурата отива кам 2-рото деление след средата,а когато е исклучен немарда на никаде седи си на средата.Та въпроса ми е тази перка на климатика има ли рели бушон нещо от което да не вклучи
Последна промяна beckshot на 08 Май 2009, 15:52, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Пловдив

Re: Перка на климатчния радиатор

Мнение от BAVARIA » 08 Май 2009, 15:51

beckshot написа:Колеги кога трябва да се върти тази перка защото при мене въобще неиска да тръгне духа си студено в колата но като погледна през бъбреците и перката си седи и не се върти и ме се струва че и от там идва проблема че като пусна климатика и седя в задрастване 4-5мин и стрелката за температурата отива кам 2-рото деление след средата.


трябва да завърта веднага след пускането на климатика най вероятно твоята е блокирала :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 08 Май 2009, 15:57

Извади буксата и я дай накъсо ....с клещи или нещо такова....ако се завърти значи е ок ...ако не може да е или от датчика или някаде нещо по електрониката .....ако е датчика драсни ЛС имам 2 нови
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 08 Май 2009, 19:11

някои друг да помогне с нещоо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 08 Май 2009, 19:53

Smoocki написа:Извади буксата и я дай накъсо ....с клещи или нещо такова....ако се завърти значи е ок ...ако не може да е или от датчика или някаде нещо по електрониката .....ако е датчика драсни ЛС имам 2 нови

Човече така както си написал не е ясно коя букса да откачи и даде на късо!
Към автора-вариянтите са няколко:изгорял бушон,изгорял резистот,изгорял вентилатор или прекъсната верига някаде,относно датчика едвали е той,щом комресора вкючви трябва и перката да тръгне на 1-ва скорост.Най-добре отиди при някои които разбира и да ти отстрани проблема,не ползваи климатика да не наравиш поразий по климатичната с-ма.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 08 Май 2009, 20:41

мерси колега така и ще направя няма да го пускам докато не открия някаде каде да го погледнат ,а ако някои знае някои читав маистор моля да сподели че ми писна от ``пишман`` маистори.А възможно ли е затва да ми мърда стрелката на температурата кам второто деление след средата като пусна климата и седя на едно место започва да грее тя тази въпросната перка и тя охлажда

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 08 Май 2009, 21:19

на някой удобно ли му е да ми снима буксата за персостата защото съм
си загубил кое куде отива .. а по принцип нямам букса а съм ги
навързал и отгоре силикон .. дълга и широка но ми трябва снимка на
буксата ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 08 Май 2009, 22:38

beckshot написа:А възможно ли е затва да ми мърда стрелката на температурата кам второто деление след средата като пусна климата и седя на едно место започва да грее тя тази въпросната перка и тя охлажда

ДА,когато климатика работи в радиатора нормалното работно налягане е м/у 12-18 атмосвери,което темтературно е м/у 50 и 70 градоса(това неса точни стоиности,но е там някаде),но при неработеща перка стига до 25-27 атносвери и изключва авариино,което температурно е над 110 градоса.Мисля че сам си даваш отговора на въпроса ти по-горе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: ...

Мнение от PNR » 08 Май 2009, 22:53

Василев написа:на някой удобно ли му е да ми снима буксата за персостата защото съм
си загубил кое куде отива .. а по принцип нямам букса а съм ги
навързал и отгоре силикон .. дълга и широка но ми трябва снимка на
буксата ;)


нали ти я снимах и ти я пратих ;)
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 09 Май 2009, 15:02

хаиде колеги кажете некои добър климатик-маистор :D и страно ми стана също стиснах маркуча където излиза от водния радиатор и отива в двигатела и беше доста твърд така ли е на е36-тиците щото аз преди карах ауди Б4 и небеше така твърд (става въпрос при загрял двигател)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 09 Май 2009, 20:37

..мани бегай че съм бесен :)
днес цял ден си загубих с тоя тъп климатик , напълнихме го накрая и не
тръгна след като натиснах бутона вътре .. и тои ми каза 300 лв и ще го
мъча .. радиал - като искаш иди питай утре работят

а аз утре ще я ровичкам да видя къде съм сбъркал :)



PNR ... писах го това преди да ти звънна :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 10 Май 2009, 13:54

объркал съм кабелите на свързване на персостата .. така че за сега съм ок аз :)
само че някой ако има буксата за персостата с 4 дупки която е а не две по две .. да казва цена и да идвам да я взимам :) че сега съм ги навързал .. да не казвам как :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 10 Май 2009, 15:14

Колега а какво е това персотата?Аз извадих перката и на нея има едно черно нещо захванато за нея и пише Power Motion срезах го и го махнах и вързах перката без него и като пусна климатика перката тръгва като вържа и въпросната част перката неиска да тръгва и според мен това нещо е прецакано.А с фазомера проврих буксата за перката тя има 3 жици синя черна и кафява.По черната има постояно ток по синята няма а кафявата е маса,и си мисля че по синята тръгва тока когато перката се нуждае от 2-ра степен да пусне но дали е така това са само предположения.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 10 Май 2009, 18:42

как с фазомера си мерил 12 волта бре ;)
персостата е датчика на изпарителя който е .. на повечето бмв та е36 ..
са с две букси които могат да се намерят почти навсякъде ..
моята понеже съм карък :) никъде не мога да я намеря ..
тя е е тая простотия :)

http://77.70.55.66/data/buksa/Image158.jpg


моята перка пък с една степен .. 2 ра и ми гърми 30А бушон деба .. ама ше му намерим цаката и на него :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Мнение от bmw325tds » 10 Май 2009, 21:46

.
Последна промяна bmw325tds на 29 Авг 2013, 16:36, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook