Пада ми акумулатора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Да и аз това искам да знам, кажи каде ти е сервиза? И целия форум да изчетеш пак няма да разбереш, че основната цел е да си помагаме а не да водим безмисленни спорове
Последна промяна **Novobraneca на 07 Май 2009, 22:19, променена общо 1 път
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
ми аз като гледам освен 5 страници едно и също дъвкане за дебитомера друго полезно не си написал ...... извода си е за теб 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
ами явно само дебитомери са ти в главата,колегата WALL излезе най-печен и каза каквото трябваше да се казва от хората чели целия форум,а единствено пишат глупостиanzak написа:ми аз като гледам освен 5 страници едно и също дъвкане за дебитомера друго полезно не си написал ...... извода си е за теб

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
това и преди няколко поста го написа и съм те подкрепил,ама явно нечетеш че никаде несъм казал че таралежа неможе да дефектира,а хората изчели форума немогат да прочетат добре и преиначават думите ми**Novobraneca написа:Да и аз това искам да знам, кажи каде ти е сервиза? И целия форум да изчетеш пак няма да разбереш, че основната цел е да си помагаме а не да водим безмисленни спорове

VRPerformance написа:... колегата WALL излезе най-печен и каза каквото трябваше да се казва от хората чели целия форум,а единствено пишат глупости
Много съм любопитен къде ще се окаже ключа от бараката (надявам се mesho да сподели), но не ми стана ясно как точно отсече, че "всички освен WALL единствено пишат глупости" ?
Аз лично силно се съмнявам, че една 5W крушка може да източи за 6-8 часа (нормален престой от вечерта до другата сутрин) близо до нулата един сериозен акумулатор (80 - 100 Ah) при изправнен алтернатор и нормално зареждане (при нормален пробег, а не на къси разтояния)
Не ми е ясно също как може да се провери с товарна вилка необслужваем - капсулован акумулатор (каквито са повечето съвременни акумулатори)
И въпреки всичко уважавам мнението на тези които са се опитали да помогнат с мнение и съвет и не си позволявам да оценявам постовете им
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
tsb_bg написа:VRPerformance написа:... колегата WALL излезе най-печен и каза каквото трябваше да се казва от хората чели целия форум,а единствено пишат глупости
Много съм любопитен къде ще се окаже ключа от бараката (надявам се mesho да сподели), но не ми стана ясно как точно отсече, че "всички освен WALL единствено пишат глупости" ?
Аз лично силно се съмнявам, че една 5W крушка може да източи за 6-8 часа (нормален престой от вечерта до другата сутрин) близо до нулата един сериозен акумулатор (80 - 100 Ah) при изправнен алтернатор и нормално зареждане (при нормален пробег, а не на къси разтояния)
Не ми е ясно също как може да се провери с товарна вилка необслужваем - капсулован акумулатор (каквито са повечето съвременни акумулатори)
И въпреки всичко уважавам мнението на тези които са се опитали да помогнат с мнение и съвет и не си позволявам да оценявам постовете им




ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
хората чели целия форум неса всичкиtsb_bg написа:VRPerformance написа:... колегата WALL излезе най-печен и каза каквото трябваше да се казва от хората чели целия форум,а единствено пишат глупости
Много съм любопитен къде ще се окаже ключа от бараката (надявам се mesho да сподели), но не ми стана ясно как точно отсече, че "всички освен WALL единствено пишат глупости" ?





tsb_bg написа:VRPerformance написа:... колегата WALL излезе най-печен и каза каквото трябваше да се казва от хората чели целия форум,а единствено пишат глупости
Много съм любопитен къде ще се окаже ключа от бараката (надявам се mesho да сподели), но не ми стана ясно как точно отсече, че "всички освен WALL единствено пишат глупости" ?
Аз лично силно се съмнявам, че една 5W крушка може да източи за 6-8 часа (нормален престой от вечерта до другата сутрин) близо до нулата един сериозен акумулатор (80 - 100 Ah) при изправнен алтернатор и нормално зареждане (при нормален пробег, а не на къси разтояния)
Не ми е ясно също как може да се провери с товарна вилка необслужваем - капсулован акумулатор (каквито са повечето съвременни акумулатори)
И въпреки всичко уважавам мнението на тези които са се опитали да помогнат с мнение и съвет и не си позволявам да оценявам постовете им
Да се включа и аз, а? Я ми кажи колега, че не съм наясно, колко вата са две крушки на плафона на Ауди А4? Не за друго, ми имам такова и една вечер забравих светнат плафона и на сутринта отворих с ключа. Така де, нямаше ток дори за алармата, а акумулатора е 75 или 80А (не помня) и е на 4 месеца. Живо се интересувам къде е проблема:)
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
небе колега недей,просто запомни някой важни правила:WALL написа:....ТОЗИ ПОДФОРУМ ОТ ТЕХНИЧЕСКИ СТАНА ЧАТ И В НАЙ СКОРО ВРЕМЕ ЩЕ ГО ОТИБА...
1.преди да пишеш нещо,прочети целия подфорум от...до...
2.случайно ако незнаеш нещо...в никакъв случай непиши пред хората че него знаеш,в противен случай си разпънат


3.Никога неспори с хора който са чели целия форум...те просто знаят всичко

4.от предните три трябва да ти стане ясно че няма нужда да пускаш нови теми за каквото и да било,защото най-верояно вече има такива и се налага просто да седнеш и да четеш форума както е описано в точка 1

със здраве

Писал съм 5W крушка - по вентилатора крушки няма
С товарната вилка когато се проверява целия акумулатор (а не клетка по клетка) не може да се оцени мъртва клетка, а цялостното му състояние. В края на крайщата истинта е държи/не държи ток.
Не знам с какво те учудих, но всъщност взех участие в чата с единствената цел да разбера как VRPerformance оцени, че всички с изключение на теб пишат глупости ?????
И тъй като чата не ми е на сърце спирам да пиша по темата
С товарната вилка когато се проверява целия акумулатор (а не клетка по клетка) не може да се оцени мъртва клетка, а цялостното му състояние. В края на крайщата истинта е държи/не държи ток.
Не знам с какво те учудих, но всъщност взех участие в чата с единствената цел да разбера как VRPerformance оцени, че всички с изключение на теб пишат глупости ?????
И тъй като чата не ми е на сърце спирам да пиша по темата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани