имам нужда от помощ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: имам нужда от помощ
staevski написа: ...
Щом си решл газ, ок, твой избор
Помисли обаче: колко ще ти струва (добра) газова и колко време още мислиш да я караш тая кола (83 година беше, нали)? Може би ми е малко стара информацията, ама читава газова за инжекцион тръгваше от 1300 лв, а не забравяй че колата ти не е карбуратор и тия от 400 лв не ти вършат никва работа, освен ако не искаш да имаш вървеж (мъртвеж


Ако твърдо си решил за газ, намери нещто с карбуратор и слагай
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
TheBoss написа:...............Само за справка ще ви кажа, че има БМВ Е34 518G, което е не друго, а заводски произведен автомобил, работещ на газ...............
MiLLer, чети по-внимателно бре човече




- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Хммм. да вметна малко по темата, която стана малко извън темата.
Ако е за протокола - аз съм имал две БМВ-та, купени с газ и ги махнах и на двете - освен ядове нищо друго не съм имал с тях, а обикалях, стендове, мендове, някакви газаджии, при които хора дори от Видин дойдоха...е, те поне ми казаха съвсем съвестно, че БМВ и газ са противоположни неща и ако нещо стане, та да тръгне ще е по-скоро случайност, но както и да е.
Едно е москвич на газ.
За 518г и 316г - може би трябва да споменеш, че е имало и са спряни от производстов. Защо? защото колата е по-скъпа, върви на природен газ (мисля, че с пропан-бутан няма да тръгне), има много малко багажно пространство и колата с мъка достига по заводски данни 155 км/ч, вместо 187 при бензиновия си еквивалент. Лошото е, че заради укрепване на леглата на клапани и други интервенции, целящи оптимизация на работа на газ, при което не остава и подминат менеджмента на мотора, колата на бензин не е еквивалента на 316 на бензин. А да, забравих да спомена ускорението - 16.хх сек до 100 км/ч, мощност 87 к.с. И това на цена, повече от бензиновата кола. Това е и причината в Германия да са продадени само 37 бройки от този модел, което е принудило "гномовете от Мюнхен" да прекратят проекта. Това беше през 96-та, от тогава не е имало повече разработки на газ. Мисля, че не аз или някой от тук е по-умен от тях, че да продължава да твърди, че БМВ може да върви и на газ.
Като си сметнах моите разходи на газ наистина ако се смята само разхода на газ е по-малко, но като се прибави лошата динамика на колата, по-честите посещения в сервизи, повече проблеми (като моленето след като я загася топла да заредя после да запаля, което е широкоразпространен проблем при БМВ на газ), непаленето сутрин, износване на леглата на клапаните и с последствие спукване на всукателния колектор, взривената на два пъти генерация - сумарно, поне при БМВ се оказа много неудачен вариант. Интересно е, че виждам доста по-нови аудита и фау-вета на газ и нямат никакви проблеми, мерцедес е другата марка, освен БМВ, която не понася газ.
Но едно подържано БМВ на бензин като разходи ще е съвсем малко по-скъпо от едно разбито БМВ на газ, удоволствието от спокойното изпреварване и сигурността, че ще запали при минус 15 си струва.
А за вървеж съобще не стана дума, защото мисля, че е излишно да се говори.
А по темата - и аз доколкото съм чувал прилични газови уредби излизат 1000 + лева, но проблема е в настройките, които куцат.
Ати
Ако е за протокола - аз съм имал две БМВ-та, купени с газ и ги махнах и на двете - освен ядове нищо друго не съм имал с тях, а обикалях, стендове, мендове, някакви газаджии, при които хора дори от Видин дойдоха...е, те поне ми казаха съвсем съвестно, че БМВ и газ са противоположни неща и ако нещо стане, та да тръгне ще е по-скоро случайност, но както и да е.
Едно е москвич на газ.
За 518г и 316г - може би трябва да споменеш, че е имало и са спряни от производстов. Защо? защото колата е по-скъпа, върви на природен газ (мисля, че с пропан-бутан няма да тръгне), има много малко багажно пространство и колата с мъка достига по заводски данни 155 км/ч, вместо 187 при бензиновия си еквивалент. Лошото е, че заради укрепване на леглата на клапани и други интервенции, целящи оптимизация на работа на газ, при което не остава и подминат менеджмента на мотора, колата на бензин не е еквивалента на 316 на бензин. А да, забравих да спомена ускорението - 16.хх сек до 100 км/ч, мощност 87 к.с. И това на цена, повече от бензиновата кола. Това е и причината в Германия да са продадени само 37 бройки от този модел, което е принудило "гномовете от Мюнхен" да прекратят проекта. Това беше през 96-та, от тогава не е имало повече разработки на газ. Мисля, че не аз или някой от тук е по-умен от тях, че да продължава да твърди, че БМВ може да върви и на газ.
Като си сметнах моите разходи на газ наистина ако се смята само разхода на газ е по-малко, но като се прибави лошата динамика на колата, по-честите посещения в сервизи, повече проблеми (като моленето след като я загася топла да заредя после да запаля, което е широкоразпространен проблем при БМВ на газ), непаленето сутрин, износване на леглата на клапаните и с последствие спукване на всукателния колектор, взривената на два пъти генерация - сумарно, поне при БМВ се оказа много неудачен вариант. Интересно е, че виждам доста по-нови аудита и фау-вета на газ и нямат никакви проблеми, мерцедес е другата марка, освен БМВ, която не понася газ.
Но едно подържано БМВ на бензин като разходи ще е съвсем малко по-скъпо от едно разбито БМВ на газ, удоволствието от спокойното изпреварване и сигурността, че ще запали при минус 15 си струва.
А за вървеж съобще не стана дума, защото мисля, че е излишно да се говори.
А по темата - и аз доколкото съм чувал прилични газови уредби излизат 1000 + лева, но проблема е в настройките, които куцат.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Ати, до някъде съм съгласен с тебе, но мой колега си беше сложил на Е34 М20 газова БРЦ и 5 (пет) години не знеше къде се намира тя и как се поддържа. Просто наливаше газ и я караше. Така я и продаде (купи си Е39 М52Б25
). А за по-слабия вървеж не е виновна газта. Да, тя е с по-малко октаново число, но точно на теб мисля не е нужно да обяснявам, че това в случая не пее в градския хор. За сметка на това газта е по-калорична и гори с по-висока температура. Което от своя страна би трябвало да доведе до по-голяма мощност. Поне аз така си мисля. И с риск да стана банален Алекото ми вървеше 100 пъти по-добре на газ и гореше 7,5-8 на дълго(а ти както знаеш на мене крачето ми е много леко
)





ati написа: ...
Евалата Ати, за пореден път се едно ми четеш мислите, само дето аз съм доста по мързелив за да обяснявам толкова добре

Исках да вмъкна: инфото за цената на читава газова го имам от един приятел, той сложи газ на Мерцедес 124 2,3 Е. Газовата е руска, доста нов патент който бачка без изпарител, а с понизител на налягането. Основното предимство на уредбата пред тия от по 400 лв е че чете данни от ламбда сондата и регулира впръскването, по тоя начин колата продължава да бачка като инжекцион, като пада на мощност и увеличението на разход са незначителни в сравнение с конвнционалните газови. При всички положения колектора трябва да се разпробие и да се сложат дюзи за впръскване на газ, което е леко необратим процес и ако имаш щастието некой маЙстор да укендза пейзажа, става песен и те хвърлят в музиката. Асенчо обаче е много доволен от неговата газова и не му създава ядове, преди около 2 години обаче се бръкна към 1500 лв за уредбата. При него се изби след около 15 - 16 000 км (ако не се лъжа) по тогавашните разлики м/у бенз и газ, но колата му като я купувахме ( от човек в Германия ), тогава с него гледахме да вземеме нещо което да си остане вечно негово, т.е. той още тогава мислеше да си я кара колкото може и на него му се изби инвестицията. Ако при стаевски е същия случай бих препоръчал ако слагаш газова да е нещо подобно, ама с тая кола 83г и кой знае колко стотици км... треа сам да си прецениш. А варянта с 400 лв ше ти излезне определено по скъп от колкото да си я караш на бенз, според мене де
Както Ати спомена, при заводското БМВ са правени усливане на леглата на клапаните и други оптимизаций, помисли малко дали на газ не се износва мотора повече за да прибегнат немците до тия мерки, а?
Както и да е, тука става въпрос за доста големи пробези и има резон при чисто нова кола, където газта може да ти хабне 1/3 или 1/4 (например) от живота на мотора.
Още един съвет от мене: задай въпроса си и в клубовете на дир.бг, там има форум специално за АГУ, където можеш да намериш пчове дето доста ги чаткат тия неща, а и гледат по благосклонно на газта от колкото тука, където повечето хора се кефат на вървежа и се опитват всячески да изстискат повече кончета

Успех,
Гаврил

TheBoss написа: ...А за по-слабия вървеж не е виновна газта. Да, тя е с по-малко октаново число, но точно на теб мисля не е нужно да обяснявам, че това в случая не пее в градския хор. За сметка на това газта е по-калорична и гори с по-висока температура.
Ммм, не съм съгласен, мисля че при газта октановото число е по високо, което всъщност е добре, защото това означава че замозапалването става при по високи температура и налягане, а замозапалването (колкото и желан процес да е при дизелите


Ей тук пак почна отново вечиния спор.
Незнам защо само спорите.
Принципно да кажете БМВ на газ не е БМВ е тъпо. На мен ми звучи като и Е30 БМВ с Турбо не е БМВ защото в завода едно време не са слагали такова
. Пълни глупости. Който иска евтино слага газ. Който има да даде 100лв да напълни резервоара ЕВАЛА. Аз лично за 30 лв с Е30 стигам до морето и за останалите 70 си пия бира. Като искам да се ръчкам по светофари или кадето и да било минавам на бензин.
Вече 60к съм на газ и нямам проблем 60к x 10/100 са 6000л. x 0.79 ст. = 4800лв. а за който има желание да ги смята на бензин
Стига сте спорили за глупости хора
Незнам защо само спорите.
Принципно да кажете БМВ на газ не е БМВ е тъпо. На мен ми звучи като и Е30 БМВ с Турбо не е БМВ защото в завода едно време не са слагали такова

Вече 60к съм на газ и нямам проблем 60к x 10/100 са 6000л. x 0.79 ст. = 4800лв. а за който има желание да ги смята на бензин

Стига сте спорили за глупости хора
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Добре , приятели , има 2-3ма във форума които карат на Газ и са доволни и винаги излизат с тая сметка в парите - тя е ясна. Кажете каква е тайната 60К км на газ да няма проблеми. Марка уредба, настройки , майстори и т.н. 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- pepibmwe30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 18.04.2005
- Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище
нормално ли е да хар4и масло на газ
пак ви питам нормално ли е и колко ако е нормално?БЛАГОДАРИЯ!
Re: нормално ли е да хар4и масло на газ
pepibmwe30 написа:пак ви питам нормално ли е и колко ако е нормално?БЛАГОДАРИЯ!
за първи път чувам да харчи масло на газ,а на бензин не,мотора харчи масло от изнисени сегменти,гарнитури,семеринги и гумички,а на газ единствено ще харчи ако я караш на по-високи обороти,отколкото на бенз.

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани