не държи никакви обороти след трансплантация 323и
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
не държи никакви обороти след трансплантация 323и
Здравейте колеги,след дългообмислено решение реших да сменя стария си м40 мотор с м52,та всичко точно обаче след трансплантацията като го запалихме и работи сякаш само на 5 цилиндъра и не държи грам обороти,а на високите се изчиства и се реже яко...
мотора бе с автомат но автомата беше махнат ако това е полезно инфо
2.имаше някаква вакум кутийка като филтърче...не е сложена...може ли да е от това?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
ето тва като филтърче където е на снимката без номер
мотора бе с автомат но автомата беше махнат ако това е полезно инфо

2.имаше някаква вакум кутийка като филтърче...не е сложена...може ли да е от това?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
ето тва като филтърче където е на снимката без номер
CLASSIC карс ис он май майнд
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Поне шлаухите затапени ли са? Това буре е за бензиновите пари от резервоара.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
а дали от това има вероятност да губи толкова в ниските,че направо да гасне
И също да питам понеже си сложих старото жило на газта,дроселовата клапа напълно затворена ли трябва да бъде при пуснат педал или малко отворена,понеже сега нямам читав оборотомер и нямам представа на колко оборота съм
И също да питам понеже си сложих старото жило на газта,дроселовата клапа напълно затворена ли трябва да бъде при пуснат педал или малко отворена,понеже сега нямам читав оборотомер и нямам представа на колко оборота съм
CLASSIC карс ис он май майнд
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ченки написа:а дали от това има вероятност да губи толкова в ниските,че направо да гасне
да напълно е възможно

- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
Виж и всички маркучи на маслените пари дали са закачени защото и ние правихме един такъв имплант и не бяхме закачили един маркуч за маслените пари и правеше така 

Сега от долната страна на дросела има нахуиник за единия маркуч за това дето не си го сложил, запуши го и ще ти дойдат оборотите, но това, че сега си с ръчка а мотора е бил автомат ще ти влезне в авариен режим мотора, ще си търси автомата, трябва да се рефлашне еку-то, а това се случва в Мкар Пловдив или си купуваш еку за ръчна кутия.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани