проблем с парното на Е-28
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с парното на Е-28
Колеги от 5-6 месеца и аз влезнах в голямото семейство на БМВ като си купих Е-28, 1986 г., 2000 куб., шестак мотор, автоматик. Колата е много добра за годините си, но се появи един проблем - парното работи когато си пожелае, т.е пускам копчето и не винаги тръгва да работи, а когато тръгне отначало работи добре и след 4-5 минути започва да намалява и направо спира да духа дори и включено на 3, въе едно някой му спира тока постепенно. Замерих алтернатора и зарежда добре, акумулатора е чисто нов, замерих и на моторчето на парното и там има ток, мислех си да не би да се е напълнило с боклуци ама е много шибано за сваляне. Друг проблем който забелязах като се стопли времето е че като завъртя копчето за температурата да духа студено и пак си духа топло - не знам има ли някаква клапа която да трябва да се заваря ... Та ако някой е имал подобни проблеми да даде съвет или кажете някой майстор в София при който да я закарам. Благодаря предварително
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Има един електрически клапан, който спира притока на вода към радиаторчето на парното. Като се скапе престава да спира водата, защото това е нормалното състояние на клапата. От друга страна, може и да се е задръстил с някакви болкуци. Най-добре го свали, разглоби го и виж какво му е състоянието. Намира се под казанчето за спирачна течност, малко е кофти наместено, но с повече упоритост излиза 

в
Колега, много ти благодаря за отговора, ще го проверя този клапан, но това не се ли отнася само за това че ми духа само топло, имаш ли идея защо спира да работи вентилатора
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Предполагам, че е заради износени втулки на оста - оправя се с ново моторче или с нови втулки направени от сръчен стругар. Ако скърца/дере/вие - от това ще да е. Ако ли не - виж по управлението: резистори, ключ, окабеляване, бобината на ротора....
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани